יום שני, 5 בספטמבר 2022

אלביב, מותג טיפוח השיער מבית לוריאל פריז משיק את "הסדרה ההיאלורונית"

מהיום החומצה ההיאלורונית מטפסת לשיער...
אלביב, מותג טיפוח השיער הבינלאומי מבית לוריאל פריז השיקה היום (יום ראשון 4.9) את "הסדרה ההיאלורונית" - הסדרה הסגולה בנוכחות בכירים מלוריאל פריז, השחקנית ניב סולטן פצחה בהופעה פומבית ראשונה ורשמית עם הטייטל החדש: שגרירת המותג לוריאל פריז – אלביב, בישראל, עיתונאים ואנשי תקשורת - גם אני הייתי שם.

סביר להניח שעד היום כבר הספקתם לשמוע לא פעם על נפלאות החומצה ההיאלורונית. אולי אתם מכירים אותה בתור "גיבורת העל" לטיפוח העור שמספקת לחות אינטנסיבית ומפחיתה באופן גלוי את מראה הקמטים והקמטוטים על ידי הענקת הנפח הנחשק לעור הפנים.

סדרת טיפוח לשיער חומצה היאלרונית לוריאל פריז שמפו 18.90שח מרכך 16.90 שח מסכת לחות 34.90 שח וסרום 49.90 שח
צילום יחצ חול (7) (Custom)
כעת, הגיע הזמן לדעת כי רכיב האנטי אייג'ינג האהוב, אינו מיועד רק לפנים! סגולותיה של החומצה ההיאלורונית מגיעים לזירת טיפוח השיער ומסייעים להעניק לשיער לחות אינטנסיבית וחיות. זה בהחלט יכול להיות הסוד של החברה שלא גילתה לכם איך היא השיגה פתאום רעמת שיער בריאה וחיונית למראה.

מותג טיפוח השיערמס' 1 באירופה 'אלביב' מבית לוריאל פריז, ממשיך להביא את החדשנות והמדעיות בעולמות טיפוח השיער ומשיק את 'הסדרה ההיאלורונית' - סדרת מוצרי טיפוח לשיער המכילה חומצה היאלורונית- למראה שיער מלא חיים, עטוף בברק ומועשר בלחות אינטנסיבית לאורך זמן.

לכל מוצרי הסדרה ניחוח פרחוני עם תו עיקרי של פריחת דובדבנים וורדים, בסיס של מושק ווניל, עטוף בתו פירותי של תפוזים ורימונים.

סדרת טיפוח לשיער חומצה היאלרונית לוריאל פריז שמפו18.90שח מרכך 16.90שח מסכת לחות 34.90שח וסרום 49.90שח
צילום יחצ חול (17)
פורמולה ייחודית שאינה מכבידה על השיער - מולקולות חומצה היאלורונית מסוגלות להכיל בכל טיפה - אלף טיפות של מים. בדומה לאופן שבו חומצה היאלורונית פועלת על העור שלנו, כך היא תורמת לשיער ובאופן מדהים מושכת את הלחות לתוך קשקשת השיער ונועלת את הלחות בפנים. מכיוון ששיער חסר לחות נוטה להיות בעל קשקשת פתוחה המאפשרת ללחות לברוח בקלות, תוספת של חומצה היאלורונית לשיער מסייעת להשאיר את הלחות ולמשוך אותה לתוך סיב השיערה. כתוצאה מכך השיער נראה מבריק ובריא יותר.

הפורמולה הייחודית מכילה כאמור חומצה היאלורונית, עוטפת את סיב השיערה כמו מגנט ולוכדת את הלחות עד 72 שעות.אינה מכבידה על השיער ומותירה אותו עם לחות מוגברת.

סדרת טיפוח לשיער חומצה היאלרונית לוריאל פריז שמפו18.90שח מרכך 16.90שח מסכת לחות 34.90שח וסרום 49.90שח
צילום יחצ חול (17)
סדרת מוצרי השיער 'היאלורונית' כוללת :

🌷 אלביב שמפו היאלורונית 500 מ"ל- שמפו ממלא בלחות המיועד לשיער חסר לחות המכיל חומצה היאלורונית. לשיער חיוני ומלא חיים, מנקה ומעניק לחות. מחיר מומלץ לצרכן שמפו: 18.90 ש"ח.

🌷 אלביב מרכך היאלורונית 400 מ"ל – מרכך לוכד לחות המכיל חומצה היאלורונית. מתיר קשרים ונועל את הלחות בשיער לאורך זמן. מחיר מומלץ לצרכן מרכך: 16.90 ש"ח .

🌷 אלביב סרום היאלורונית 150 מ"ל - סרום המעניק עד פי עשרה יותר לחות ומעצב מחדש את השיער. מכיל חומצה היאלורונית. מיועד לשיער חסר לחות, מעצב ומגדיר מחדש את השיער. מחיר מומלץ לצרכן סרום: 49.90 ש"ח . בלעדי בסופר-פארם.

🌷 מסכת לחות אינטנסיבית לשיער חומצה היאלרונית 300 מ"ל - מסכת לחות אינטנסיבית לשיער חסר לחות המכילה חומצה היאלורונית. מעניקה לחות מוגברת לשיער באופן שאינו מכביד. מחיר מומלץ לצרכן מסכת לחות: 34.90 ש"ח 

סדרת טיפוח לשיער חומצה היאלרונית לוריאל פריז שמפו18.90שח מרכך 16.90שח מסכת לחות 34.90שח וסרום 49.90שח
צילום יחצ חול 
טיפ באדיבות ד"ר גילה אייזמן-נלקנבאום, דרמטולוגית לוריאל פריז:
"בקיץ השיער שלנו פגוע יותר מתמיד; הלחות, קרינת השמש, הכלור בבריכה והמלח בים גורמים ליובש השיערה ושבירותה. כתוצאה מכך השיער נשבר בקלות, קצוותיו מפוצלים והוא נראה עייף ויבש. יתרונות השימוש בחומצה היאלורונית כבר הוכחו בתעשיית הקוסמטיקה בשיפור לחות העור ומראה זוהר. החומצה ההיאלורונית מושכת לחות פי 1000 ממשקלה, ולכן כשעוטפת את גוף השיערה היא מסייעת בהגנה מפני נזקי הסביבה החיצונית וגם משווה לשיער מראה מבריק וחיוני. בעונת הקיץ במיוחד, שימוש בסדרה ההיאלורונית המשלבת סרום, שמפו, מרכך ומסכה – מאפשר לעטוף את השיער בשכבת הגנה ולהקנות לו מראה חיוני ומלא חיים."

את מוצרי סדרת אלביב ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון ובפרפומריות נבחרות
(סרום היאלורונית אלביב בלעדי בסופר-פארם ובסופר-פארם אונליין)

בשיתוף: לוריאל פריז
קרדיט צילומים:
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתיו ברונפמן חוגג את יום נישואיו

  איל ההון מתיו ברונפמן המחזיק בין היתר ברשת "איקיאה" חגג את יום נישואיו באירוע רב משתתפים בביתם של לירון הרשקוביץ בעלי חברת ריפבל...