יום שבת, 20 באוגוסט 2022

טרק מרקט Trek Market הרשת לציוד מטיילים שתעניק חווית קנייה של חו"ל

תשכחו מאמזון, תשכחו מהזמנות ברשתות, תשכחו מהדיוטי פרי – וזכרו את השם Trek Market- "טרק מרקט", הרשת המייבאת מגוון רחב של מותגים בין-לאומיים, במחירים שאפשר למצוא רק בחו"ל!!

שבתאי קמחי מייסד Trek Market טרק מרקט השיק את הסניף השישי של הרשת שתחולל מהפך בעולם הרשתות למטיילים.

טרק מרקט  Trek Market הרשת לציוד מטיילים שתעניק חווית קנייה של חו"ל 
 בסניף קניון כפר סבא  צילמה נדיה היבא
בארוע השקה חגיגי ומרגש ובנוכחות אנשי עסקים, מכובדים נוספים ואנשי תקשורת, הושק בקניון כפר סבא הירוקה סניף שישי של רשת Trek Market - טרק מרקט, אשר מביאה עמה בשורה צרכנית של ממש בזכות מודל השיווק הישיר לצרכן של מותגים בינלאומיים במחירים שפויים לכל קשת חובבי הטיולים - החל מתלמיד היסודי שיוצא לטיול שנתי וצריך תיק, הזוג הצעיר שיוצא לקמפינג בכינרת ועד למטיילת הקשוחה שיוצאת לטרק כדי לכבוש פסגה במזרח הרחוק.

בין האורחים שניצפו בהשקה: אילנית גריוביץ מנכלית קניון כפר סבא הירוקה, דני הרוש, סגן ראש עיריית כפר סבא אשר ברך ומסר כי הוא גאה ושמח על כניסתה של רשת מובילה כטרק מרקט לכפר סבא- והוא מבטיח אף להיות לקוח שלה - גם אני הייתי שם.

שבתאי קמחי מייסד  רשת טרק מרקט צלם פז פטל מאשרת פרסום תמונה ללא  תשלום
בצילום מימן לשמאל פז גרוברג מנהל שיוווק  הרשת, שבתאי קמחי מייסד טרק מרקט ואילנית גריוביץ ברגר מנכלית
קנייון  כפר סבא  הירוקה 
צלם פז פטל מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום
רשת טרק מרקט  Trek Market היא רשת חנויות לציוד מטיילים, מחנאות, נסיעות וספורט. ברשת תוכלו למצוא: ביגוד והנעלה, ציוד שטח ומחנאות, ציוד לטיולים, נסיעות ופנאי, ספורט ועוד - מעכשיו תתרגלו לשלם פחות!!!

רשת Trek Market"טרק מרקט" מבטיחה לחולל מהפכה של ממש בעולם חנויות ורשתות ציוד המטיילים, הקמפינג והשטח בישראל. זוהי רשת ייחודית, שונה מכל מה שהכרנו עד היום, שמטרתה להעניק ללקוחותיה חווית קנייה מרעננת וחדשנית לצד חווית מחיר משתלמת. שבתאי קמחי, מייסד טרק מרקט, חשף שעד כה הקימה הרשת 6 סניפים בישראל ועד סוף שנת 2022 הרשת מתכננת להגיע ל-10 סניפים .

טרק מרקט  Trek Market הרשת לציוד מטיילים שתעניק חווית קנייה של חו"ל 
צילום: נדיה היבא
החנויות המרווחות של הרשת ממוקמות במרכזי קניות מובילים, ומעוצבות בהתאם למודל אחיד, נגיש ומאוד ידידותי, שיעניק לצרכן חווית קניה בינלאומית. שטחו של כל סניף ברשת טרק מארקט הוא כ-200 מ"ר, והוא בעל תקרה גבוהה, קירות שחורים ואלמנטים עיצוביים יחודיים עם ניחוחות של חו"ל.

כל פרט בחנויות הרשת חושב ועוצב מן היסוד: צורת הצגת המוצרים, סדר וארגון החנות בהתאם להגיון אסתטי מרהיב עין, יוצרים חווית נראות אחרת, משולבת במסכי וידאו ענקיים המקרינים מסלולי טיולים ואקסטרים מרחבי העולם, ובמוסיקה עכשווית מדליקה. כל המרכיבים הללו מעניקים למבקר בחנות הרגשה שהוא נמצא בחנות בינלאומית בחו"ל.

לשבתאי קמחי, מייסד הרשת יש ותק של 25 שנה בתחום חנויות ורשתות ציוד המטיילים, החיילים, השטח והקמפינג הישראלי. "הייתי זכיין עם ותק של 25 שנה בתחום חנויות ורשתות ציוד המטיילים, החיילים, השטח והקמפינג הישראלי. "הייתי זכיין בעל 5 סניפים ברשת גדולה", סיפר קמחי, "ומשהחלטתי לצאת לדרך חדשה הבנתי שבעולם התחרותי של היום חייבים להיות מקוריים, איכותיים, מקצוענים – ולהציע מחירים טובים. אין בישראל מקום ל'עוד רשת', יש מקום לרשת שתחזיר את הלקוחות מרכישה בחו"ל ובאתרים, לחנות שליד הבית – וזו טרק מרקט."


טרק מרקט  Trek Market הרשת לציוד מטיילים שתעניק חווית קנייה של חו"ל 
צילומים: נדיה היבא
האם החוויה הייחודית הזו מתבטאת במחירים גבוהים? ההיפך הוא הנכון: רשת טרק מרקט מייבאת בעצמה את מרבית המוצרים הנמכרים בה ביבוא ישיר ובלעדי – היישר מטובי היצרנים בעולם – ומעלימה לחלוטין את פער התיווך. את החיסכון בעלויות מעבירה הרשת ללקוח. בדרך זו מצליחה הרשת לשווק מוצרי איכות במחירים שפויים, נגישים וזולים משמעותית מהמקובל בשוק. עד כדי כך, שהמחירים בטרק מארקט דומים מאוד למחירי אתרי הקניות הגדולים בחו"ל.

הרשת מציעה את המותגים הבינלאומיים שהיא משווקת בשלוש רמות מחיר:

👈ברמת המחירים הראשונה מוצעים מותגי הבית כמו אייסברידג' ואסנה, המיוצרים במיוחד עבור הרשת במפעלים ברחבי העולם ונמכרים במחירים הטובים ביותר בשוק

👈 ברמת המחירים השנייה נמצאים מותגים איכותיים כמו נייצ'רהייק, F3, ואג'יסמקס, המוכרים היטב למטייל הישראלי, שעד כה רכש אותם באתרי המסחר המקוון. היום אין צורך לחכות חודשיים למשלוח שיגיע – או לא – ואפשר ליהנות גם משירות מעולה לאחר הקניה.

👈ברמת המחירים השלישית נמצאים מותגי-על למטיילים, שעד כה לא הצליחו לחדור לשוק הישראלי בשל מחירם הגבוה. "הודות ליבוא הישיר של הרשת (מהיבואן לצרכן), המותגים הסופר-איכותיים הללו מוצעים במחירים הרבה יותר נוחים, והצלחנו להנגיש אותם לקהל הישראלי הרחב.


טרק מרקט  Trek Market הרשת לציוד מטיילים שתעניק חווית קנייה של חו"ל 
צילומים: נדיה היבא
בין אם את תרמילאית ובין אם אתה מתגייס, בין אם אתה מתארגן לטיול הגדול ובין אם את מחפשת סט חדש של בגדי יוגה, בין אם אתם זוג שמעוניין לצאת לנופש בלי לשבור את הכיס והחלטתם לצאת לקמפינג בזול אך איכותי ובין אם אתם ג'יפאים שמחפשים לשדרג את קיט השטח שלכם – כל אחד ואחת יכולים למצוא את עצמם ברשת טרק מרקט, להרגיש ולחוות כמה דקות של חו"ל ולמצוא את הפתרון המתאים ביותר - וסביר מאוד שגם המשתלם ביותר.

רשת Trek Market"טרק מרקט" מונה 6 סניפים- ישפרו סנטר מודיעין, דן טאון פתח תקווה, חוצות המפרץ חיפה, עין המפרץ, צמח, וכפר סבא הירוקה.


טרק מרקט  Trek Market הרשת לציוד מטיילים שתעניק חווית קנייה של חו"ל 
צילומים: נדיה היבא
לאתר הבית https://trekmarket.co.il//
בשיתוף רשת טרק מרקט Trek Market
קרדיט צילומים:
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...