יום שלישי, 23 באוגוסט 2022

מותג הטיפוח LAVIDO משיק תרחיץ פנים לטיפול בפיצעונים

מותג הקלין ביוטי LAVIDO (לבידו) המתמחה במוצרי טיפוח וטיפול על בסיס מרכיבים טבעיים פעילים, משיק תרחיץ לטיפול בפצעונים, המאפשר שגרת טיפוח טיפולית לעור שמנוני עם פצעונים. התרחיץ הינו מוצר משלים לג'ל הטיפולי לפצעונים המוצלח שהשיק המותג בשנה שעברה, המיועד לטיפול מקומי נקודתי.

מדובר בתרחיץ פנים טיפולי מהסידרה הטיפולית Greenaid שמטרתו לסייע לעור שמן לטפל בפיצעונים, להפחית באופן ניכר את התפתחותם, לנקות באופן יסודי ולמנוע הווצרות פצעונים חדשים.

לבידו תרחיץ פצעונים מחיר 109.9 שח צלם רונן מנגן
התרחיץ עשיר בחומצה סליצילית אורגנית הנחשבת לאחד האמצעים היעילים ביותר לטיפול בעור, מפחיתה שומניות ומעודדת את חידוש תאי העור.

התרחיץ מבוסס על תמציות פעילות של שמנים אורגניים איכותיים, בעלי סגולות טיפול בעור שמן ותסמיניו: שמן מרווה- יעיל נגד זיהומים, מטהר ואנטי דלקתי. שמן נענע–אנטי דלקתי, מטהר ומרענן ושמן קינמון- היעיל במניעת זיהומים.

לבידו תרחיץ פיצעונים מחיר 109.9 שח צלם רונן מנגן 
אופן השימוש: שלב ראשון בשגרת הטיפוח, ניקוי יסודי עם התרחיץ ולאחר מכן למרוח נקודתית על הפצעון או האזור את הג'ל הטיפולי לפיצעונים להשלמת הפעולה ולאפקטיביות מירבית.

LAVIDO חושבים גם על הסביבה, שפופרת התרחיץ עשויה קנה סוכר, חומר הניתן למחזור ב 100%.

מחיר לצרכן: 109.9 ₪
כמות: 120 מ"ל

ניתן להשיג: חנויות המותג של לבידו, באתר המותגlavido.co.il (משלוח חינם) ,
אתר האונליין של סופר-פארם, רשתות הטבע ובתי המרקחת הפרטיים

בשיתוף חברת לבידו LAVIDO
קרדיט צילומים: רונן מנגן - התמונות מאושרות לשימוש ללא תשלום
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...