יום שלישי, 9 באוגוסט 2022

בית האופנה GOLBARY משיק קולקציית בישום בניחוחות חדשים

חג האהבה - טו באב כבר ממש בפתח, ומגיע לך להתחדש ולהתפנק עם בושם איכותי בניחוח חדש אלגנטי ועוצמתי!!

בית האופנה GOLBARY משיק קולקציית בישום חדשה לנשים הכוללת ארבעה בשמים בניחוחות חדשים, המתאפיינים בתחכום, אלגנטיות, עוצמה ונשיות.

גולברי משיקה קולקציית בשמים  100 מל 249.90 שח צילום  שי יחזקאל(3)
סדרת הבשמים כוללת: 
בושם ADEL - ניחוח פרחוני, מתקתק וחושני, המעורר תחושה של אינטימיות. שילוב של סחלבים וורדים המעניקים מתיקות פרחונית עם ניגודיות של הבסיס המאסקי, השומר על הרכות הנשית של הניחוח.

בושם KATE - ניחוח אוריינטלי ועצי המעניק חושניות. שילוב פרחוני ופירותי של מנדרינות ותפוח בנגיעות חמות של פלפל. הפרחוניות של יסמין וורד מעניקים רכות לניחוח. בבסיס שילוב של תווים עציים, פצ'ולי ווניל בשביל הרמוניה מושלמת.

בושם LIA - ניחוח אוריינטלי ופרחוני המעניק פינוק לאישה המודרנית. שילוב של ברגמוט ולימון בנגיעות. בלב הניחוח מודגש הורד בשילוב תווים פירותיים. בבסיס הניחוח תווים של פצ'ולי, מאסק ועץ ארז. כל אלה יוצרים איזון מושלם לניחוח ממכר.

גולברי משיקה קולקציית בשמים  100 מל 249.90 שח צילום שי יחזקאל(6)
בושם ROMI - ניחוח פירותי ופרשי המעניק רומנטיקה והרבה שיק. ניחוח ממכר המשלב פרשיות של מנדרינה, ברגמוט ואשכולית, ובליבו זר פרחוני של ורד ויסמין. לבסוף, תווי הבסיס מעצימים את הניחוח ואופיו עם תווים עציים בשילוב של ענבר ווניל. ניחוח עם הרבה רומנטיקה וחום.

מחיר לצרכן: 199.90 ש''ח.

להשיג ברשת חנויות GOLBARY ברחבי הארץ ובאתר גולברי: golbary.co.il

בשיתוף  בית האופנה גולברי
קרדיט צילומים: שי יחזקאל
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...