יום שני, 22 באוגוסט 2022

רשת קפה גרג פותחת שלושה סניפים חדשים

רשת קפה גרג מתרחבת ופותחת בימים אלה 3 סניפים חדשים: בעיר בני ברק, כפר-סבא, ובטירה, בהשקעה הנאמדת בכ– 4.5 מיליון שח.

שלושת הסניפים החדשים מעוצבים בקונספט החדש של גרג - בתי קפה במראה אקלקטי-אירופאי-איכותי המציעים חוויה ואווירה ביתית עם שירות מקצועי ותפריט עשיר.

הסניף הראשון נפתח במגדל בסר 4 בעיר בני ברק, כסניף כשר למהדרין. הסניף משתרע על כ 170 מטר וכולל כ 100 מקומות ישיבה 100 והוא ייתן שירות למגדלים באזור, למשרדים, לעובדים ולתושבי בני ברק-רמת גן. עלות השקעה בסניף זה נאמד ב 1.5 מיליון.
 
סניף חדש לרשת גרג קפה צילום אסף לוי (7) 

סניף חדש לרשת גרג קפה צילום אסף לוי (7) 
כמו כן נפתח בטירה במתחם SEVEN הסניף החדש משתרע על שטח של כ 200 מטר ומכיל 120 מקומות ישיבה. בסניף זה השקיעה רשת קפה גרג כ 2 מיליון ובעוד שבוע יפתח סניף בעיר כפר-סבא, בקניון אושילנד. גודל הסניף כ 250 מטר וכול 130 מקומות ישיבה. בסניף זה הושקע כ 1 מיליון שח.

יאיר מלכה מנכל רשת קפה גרג מסר: "בנוסף להמשך ההתרחבות של קפה גרג אנו מתחילים במהלך אסטרטגי במסגרתו הרשת תחדש, תשפץ ותרענן סניפים מובילים עפ"י הקונספט והמיתוג החדש, בניהם: סניף גרג בקניון מלחה , בקניון הנגב באר-שבע, בצים סנטר נתיבות, חוצות המפרץ ועוד.

רשת קפה גרג נמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי. הרשת פזורה מאילת עד קריית שמונה במיקומים אסטרטגיים.

בשיתוף רשת קפה גרג
קרדיט צילומים: אסף לוי - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...