יום שני, 29 באוגוסט 2022

מסרים לחיים מלווים בגלידה משובחת!

רשת גלידריות האיכות וניליה מכריזה על שיתוף פעולה עם ארגון "קפיטליזם קשוב" במסגרת השת"פ יוטמעו מסרים שקשורים למנהיגות והעצמה על מגנטים מעוצבים ומיוחדים.

לרגל פתיחת שנת הלימודים החדשה, הכריזו רשת גלידריות האיכות וניליה וארגון קפיטליזם קשוב על שיתוף פעולה ביניהן, שמטרתו להעניק השראה והעצמה למבוגרים וילדים כאחד. במסגרת השת"פ יוטמעו המסרים על מגנטים מעוצבים ומיוחדים ויינתנו במתנה בכל רכישת מארז גלידה במשקל.

המסרים המובילים הם:
1. טעות היא הזדמנות מצוינת ללמידה וצמיחה
2. עליי להיות השינוי שאני רוצה לראות בעולם
3. את ניצוץ היצירתיות והאכפתיות שבך לעולם לא ניתן לכבות

אסף בלנק, מנכ"ל וניליה, אמר כי "במקום לייצר טעם חגיגי חדש או מארז מהודר לכבוד שנת הלימודים החדשה, בחרנו הפעם ללכת יחד עם ארגון 'קפיטליזם קשוב'–ולמלא את הבתים במסרים משובחים לחיים, שאותם יוכלו התלמידים לקבל יחד עם גלידה וניליה המעולה. השילוב בין הגלידה המשובחת למסרים המעצימים הוא שילוב מנצח, של מזון לנפש שהוא גם ערב לחיך, וייזכר היטב!"



המסרים המובילים  לחיים  - וניליה בשיתוף  ארגון קפיטליזם קשוב

במסגרת השת"פ יוטמעו המסרים על מגנטים מעוצבים ומיוחדים ויינתנו במתנה בכל רכישת מארז גלידה במשקל 

שירי גרינבלט זולברג, מנכ"לית ארגון "קפיטליזם קשוב", אמרה כי "אנחנו שמחים מאוד לשיתוף הפעולה היצירתי בינינו לבין וניליה, שהיא עבורנו דוגמא מעולה לחברה קשובה שפועלת למען כל מי שמושפע ממנה ומשפיע עליה. לתפיסתנו, פיתוח מנהיגות פנימית רלוונטי לכל הגילאים, ולכן ברצוננו להעביר את המסרים שלנו גם למנהיגי ומנהיגות העתיד. חשוב לנו שגם מבוגרים ומבוגרות וגם ילדות וילדים יתחברו בצורה עמוקה ואמיתית למציאת המנהיגות שבתוכם, לכבוד לעצמם ולאחרים, לאנושיות שלהם עצמם וכן של העסקים בהם הם מעורבים בחיי היום יום."

אודות רשת "וניליה"
רשת "וניליה" מונה 21 סניפים בכל רחבי הארץ.גלידת "וניליה" מיוצרת משמנת משובחת, איכותית וטרייה, ומחומרי הגלם הטובים ביותר תוך שימוש בחומרים טבעיים בלבד. את הטעמים יוצרים עם תוספות כמו אלכוהול משובח, חטיפי שוקולד אהובים, פיסטוק איכותי ווניל טהור, ומשתמשים גם בפירות טריים מאיכות מעולה. בכל הסניפים הגלידה מיוצרת באופן יומיומי ובמקום. הגלידות מוצעות ביותר מ-35 טעמים שונים.

אודות "קפיטליזם קשוב"
תנועת קפיטליזם קשוב (חל"צ) פועלת כדי לעזור להביא שינוי בהתנהלות של עסקים בישראל, כך שכמה שיותר מהם יפעלו בצורה קשובה, אנושית, אכפתית והוגנת. אנו מקדמים יצירת משמעות, ערך, רווחה ואימפקט חיובי עבור הלקוחות, העובדים, הספקים, המשקיעים, הסביבה והקהילה של כל חברה עסקית, באמצעות חיבור בעלי ובעלות תפקידים בחברות עסקיות, שפועלות ופועלים יחד כדי לממש את הפוטנציאל שלהם להוות כוח מניע חיובי עבור החברה והסביבה בישראל.

בשיתוף גלידת וניליה, ארגון קפיטליזם קשוב, משרד יחסי ציבור-וניליה
קרדיט לצילומים: וניליה, 
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...