יום רביעי, 10 באוגוסט 2022

בית האופנה גולברי תיפתח לראשונה חנות קונספט ענקית בירושלים

בית האופנה גולברי תיפתח חנות קונספט בירושלים בהשקעה של 2.5 מיליון שח המשתרעת על שטח של 500 מ"ר וכוללת 2 קומות: קומת קולקציות חדשות מתחלפות וקומת עודפים.

חנות קונספט ראשונה של בית האופנה גולברי תיפתח מחר (יום ה) בעיר ירושלים, ברחוב יפו, והיא משתרעת על שטח של כ 500 מ"ר, על פני 2 קומות. זוהי החנות הגדולה ביותר של רשת גולברי והחברה השקיעה בפתיחתה כ 2.5 מליון ₪.

500 מר צילום יחצ  חנות הדגל של גולברי בירושלים  (30)
חנות הקונספט החדשה של גולברי מצטרפת לעוד 6 חנויות בעיר ירושלים: בקניון מלחה, בקניון ממילא, ברמות, כנפי נשרים, הדר תלפיות, ובסנטר 1.

הבידול העיקרי בחנות הקונספט החדשה היא שילוב של כל המגוון של המותג, בקומה הראשונה ימכרו כל הקולקציות החדשות, כולל פריטים נבחרים, ובקומה השנייה ימכרו פרטי עודפים שישווקו במחירים חסרי תקדים:עד 70% הנחה.

חנות הדגל של גולברי צילום יחצ 500 מר  (4)
חנות הדגל של גולברי צילום יחצ 500 מר  (2)
לדברי משה גולברי, מנכ"ל קבוצת גולברי: "החנות החדשה מסמנת מגמה של חנויות גדולות וחוויתיות. אנו מאמינים כי הלקוחה תמצא 'תחת קורת גג אחת' את כל הפריטי אופנה שבהם היא חפצה, כולל אביזרי אופנה". לדבריו: "הסניף החדש יהווה מרכז של המותג להשקות, אירועים, כניסת קולקציות מיוחדות ועוד".

רשת גולברי נמצאת בבעלות האחים גולברי. לחברה 84 סניפים ברחבי הארץ.

בשיתוף בית האופנה גולברי
קרדיט צילומים: יחצ 500 מר 
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...