יום ראשון, 10 ביולי 2022

המותג הצרפתי MORGAN לקיץ 2022 בלעדי ב-MASHBIR

מותג האופנה הפריזאי, MORGAN מציע את השיק הצרפתי המיוחד והסקסי בקולקציית קיץ 2022, קולקציה צעירה, שיקית ושופעת סטייל המתאימה לכל אישה ולכל מטרה, במחירים הנגישים לכולם.

המותג שופע הסטייל מציע גזרות ועיצובים המשלבים אופנה ושיק.
אופנה קלאסית בשילוב אלמנטים סקסיים שיוצרים ביחד גזרות מיוחדות המזוהות עם הייחודיות של המותג בעולם.

MORGAN הוא מותג צרפתי מוביל שנמצא תמיד בקדמת האופנה והטרנדים בעולם. בגלל הגזרות, בגלל איכות הבדים הגבוהה, הקפדה על גימורותפירה מוקפדת כמו באופנת הוט קוטור, תוך תשומת לב מיוחדת לדיטיילס הקטנים שעושים את ההבדל.

המותג מציע גזרות ועיצובים פורצי דרך, המשלבים אופנתיות מעודכנת עם אלמנטים עדכניים. הקולקציות מביאות ביטוי של נשיות ומזוהות בעוצמתיות שיגרמו לכן לבלוט בשטח בצורה בטוחה וגאה.

קולקציות של המותג ידועות בשילובים של אופנה קלאסית עם אלמנטים סקסיים בגזרות שיצרו עם השנים זהות ייחודית של המותג

MORGAN נמצאת בקדמת הטרנדים הכי אופנתיים בעולם כיאה למותג צרפתי, לצד בדים באיכות גבוהה ביותר, ירידה לפרטים, תפירה מוקפדת ומבחר אביזרים שישלימו לכן את האאוטפיט המושלם לכל יציאה.

לצד הקולקציה, גם מבחר אביזרים שישלימו את האאוטפיט המנצח.

לכל מי שאוהבת להיראות כמו הצרפתיות שתמיד נראות מיליון דולר, הנשים הקוקטיות שעטופות בסטייל צרפתי כמו שרק הצרפתיות יודעות, המותג MORGAN הוא המותג שלה, המציע קולקציה רחבה ואורבנית, במחיר הולם. שיק בר השגה.

להשיג ברשת ה-MASHBIR המשביר

בשיתוף: המשביר לצרכן
קרדיט צילומים: המשביר באישור שימוש משרד יחסי הציבור
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...