יום שבת, 18 ביוני 2022

"מיכל סבון" קוסמטיקה טבעית משיקה קרם גוף צמחי מרפא וקרם ידיים מזין

 "מיכל סבון", קוסמטיקה טבעית וסבונים טבעיים, היא חברה משפחתית קטנה שמייצרת מוצרי קוסמטיקה טבעית וסבונים טבעיים החל משנת 2007. החברה מייצרת מוצרים טבעיים, בריאים ואיכותיים  ללא פשרות במחיר הוגן ומשתלם.

לאחרונה קיבלתי להתנסות ולסקירה 2 מוצרים חדשים של "מיכל סבון":
קרם גוף מצמחי מרפא, וקרם ידיים מזין, שנמצאים קבוע על שידת מוצרי הטיפוח שלי ולא רק בגלל הריח המשגע שלם. הקרמים מגיעים באריזות שפורפרת, קלים ונוחים לשימוש וגם לנשיאה בתיק או במזוודה. לטיול האחרון שלי בחו"ל הכנסתי אותם לתיק מוצרי הקוסמטיקה שלקחתי איתי, מסתבר שאי אפשר בלי "מיכל סבון" גם בחו"ל, הרה גם שם צריך להתפנק. 
ואל תגלו: גם בעלי משתמש בקרם הידיים של "מיכל".

"מיכל סבון"  קוסמטיקה טבעית משיקה קרם גוף צמחי מרפא וקרם ידיים מזין

קרם גוף מצמחי מרפא (50 מ"ל)
מדובר בקרם גוף עם חוחובה, ורדים וחלומית. הקרם עשיר במיצוי צמחי מרפא, מעניק לחות, רכות, הזנה לעור, משאיר אותו עם תחושה נעימה וקטיפתית וריח  משגע.  מיוצר בעבודת יד מחומרים איכותיים, תמציות מיוחדות של צמחי מרפא עשירים וטבעיים בלבד שנבחרו בקפידה.

צמחי המרפא - ורדים, מרווה וחלמית הידועים כבר מאות שנים כבעלי תכונות פעילות לשיפור מרקם העור והשילוב שלהם עם שמנים צמחיים ואתריים איכותיים יוצרים קרם מיוחד ומאוד מומלץ לשימוש.

מתאים לכל סוגי העור. מומלץ למרוח שכבה דקיקה כל פעם שמרגישים צורך.

קרם גוף מצמחי מרפא של "מיכל סבון"
קרם ידיים מזין (50 מ"ל)
קרם ידיים עם שמן אגוזי מקדמיה וחמאת שיה משובחים ואיכותיים. קרם ייחודי בעל לחות טבעית המעניקה לעור כפות הידיים לחות גבוהה. הוא נעים לשימוש, מלטף , נספג בקלות ומשאיר אחריו ריח נפלא.

מתאים לכל סוגי העור. מומלץ למרוח שכבה דקיקה כל פעם שמרגישים יובש  בעור כפות הידיים וממתינים  מספר שניות עד לספיגה מלאה.

 "מיכל סבון" - קרם ידיים מזין. צילום: נדיה היבא
כל המוצרים של "מיכל סבון" עשויים מחומרי גלם טובים, טבעיים וטהורים, ועוברים תהליך ייצור בעבודת יד באהבה גדולה, על מנת להבטיח שיהיו איכותיים, בריאים ובטוחים לחלוטין לסביבה. כאן  מפעילים עסק מקומי משפחתי וירוק ככל שניתן. החל מבחירת חומרי הגלם ועד לשיווק המוצר הסופי.

מיכל לוי, שהקימה את מיכל סבון טבעי במטבח הבית בקריית טבעון אי שם ב-2007. האמינה  אז, ומאמינה גם עכשיו שקוסמטיקה טבעית בריאה וטהורה צריכה להיות זמינה לכולם ובמחיר הוגן. להשתמש יום-יום רק בקוסמטיקה בריאה זאת זכות של כל אדם, לא רק של בעלי היכולת. מיכל הרגישה שחברות הקוסמטיקה סתם מנפחות מחירים, הרבה בשביל הפוזה היוקרתית (יקר מאוד = איכותי מאוד) ושולי רווח גבוהים מאוד.

אצל "מיכל סבון" עושים מאמץ למכור מוצרים טובים טבעיים במחיר טוב והוגן, ולכן כל אחד ואחת יוכלו לרכוש  את מוצריה. ניתן להעניק את המוצרים גם כמתנה שכל אחד ישמח מאוד לקבל או לתת.

"מיכל סבון"  קוסמטיקה טבעית משיקה קרם גוף צמחי מרפא וקרם ידיים מזין. צילום: נדיה היבא

כנסו כאן לאתר והתרשמו ממבחר המוצרים, המחירים ומאריזות המתנה
https://sabonmichal.co.il/about-us-main

בשיתוף: "מיכל סבון" קוסמטיקה טבעית
קרדיט צילומים: נדיה היבא
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...