יום שני, 18 באפריל 2022

תערוכת "רהיטי ישראל" 2022 נפתחה לקהל הרחב באקספו מרכז הירידים

תערוכת רהיטי ישראל 2022, התערוכה הגדולה לרהיטים ועיצוב הבית נפתחה הבוקר (יום א') באקספו מרכז הירידים בתל אביב, בביתן 1.

התערוכה תערך במשך 8 ימים עד לתאריך 23.4.2022 בהם תוכלו להפוך את הבית שלכם לפנינה איכותית, נוחה ומשודרגת.


דיור אינטריורס קולקציית 2022 . צילום יחצ

דיור אינטריורס קולקציית 2022 . צילום יחצ

דיור אינטריורס קולקציית 2022 . צילום יחצ

דיור אינטריורס קולקציית 2022 . צילום יחצ
לאחר שמעל שנתיים הפסקה בשל מגבלות הקורונה, תערוכת רהיטי ישראל חוזרת ותתקיים לראשונה גם בחוה"מ בפסח. התערוכה היא אירוע המכירות השנתי החשוב ביותר לתעשיית הריהוט בישראל ולאחר מעל 44 שנים שבהם הופקה עלי ידי איגוד הריהוט בישראל היא מופקת כיום על ידי יזם פרטי.

מעל 60 מותגי ריהוט ועיצוב משתתפים בתערוכה. במהלך ימי הפתיחה צפויים להגיע עשרות אלפי מבקרים שיבחנו מקרוב את הקולקציות החדשות ופריטי הריהוט והעיצוב החדשניים שיוצעו במחירים אטרקטיביים.

לדברי רועי וילדר מנכ"ל 'גרופ תערוכות' מפיקת תערוכת רהיטי ישראל:
"הקורונה עצרה רצף של 44 שנות קיום לתערוכה. לאחר הפסקה שנכפתה עלינו בשנתיים האחרונות, בחרנו לקיים תערוכת רהיטים לראשונה גם בחול המועד פסח. אני נרגש מההיענות של חברות מובילות להציג בתערוכה ולאפשר ללקוחות הבאים מרחבי הארץ ליהנות מחגיגת עיצוב וריהוט כפי שלא נראתה כאן זמן רב. התערוכה צפויה להניב לחברות המשתתפות בה עסקאות בשווי כולל של עשרות מיליוני שקלים וזו זריקת מרץ לתעשיית הריהוט הישראלית כולה".

חברת גרופ תערוכות בבעלותו של רועי וילדר השיקה את תערוכת 'רהיטי ישראל' זו פעם ראשונה בחול המועד פסח ולאחר שבשנתיים וחצי האחרונות לא התקימה התערוכה בשל מגבלות הקורונה. התערוכה תתקיים לאורך כל חול המועד ועד מוצאי שבת ה- 23.4.22. מדובר במעל 7 ימים של פעילות אינטנסיבית שבה נחשפים עשרות אלפי מבקרים מרחבי הארץ לקולקציות החדשות ולפריטי עיצוב וריהוט חדשניים במחירים אטרקטיביים והכל תחת קורת גג אחת.

רהיטי אולטימה, קולקציית 2022. צילום: יחצ

רהיטי אולטימה, קולקציית 2022. צילום: יחצ

רהיטי אולטימה, קולקציית 2022. צילום: יחצ

רהיטי אולטימה, קולקציית 2022. צילום: יחצ
בשנים האחרונות מופקת תערוכת הרהיטים המובילה בישראל על ידי 'גרופ תערוכות' שהינו גוף פרטי, שלקח על עצמו את המשימה החשובה לענף כולו וזאת לאחר שאיגוד תעשיות הריהוט שהפיק את התערוכה במשך למעלה מ- 40 שנה חדל לעשות זאת.

לדברי מפיקי התערוכה: "נוצר מצב אבסורדי שבו הגופים המוסדיים שאמורים לתמוך בתעשיית הריהוט הרימו ידיים ולולא היוזמה הפרטית שמגלמת בתוכה סיכונים גדולים והשקעה מרובה, ענף הריהוט נותר היה חסר תמיכה ומינוף. אנו עושים הכל להחזיר לתערוכה את מקומה החשוב כמנוע צמיחה לתעשיה כולה. בפסח נארח אורחים בתורכיה, הבעלים של חברה יצרנית רהיטים מובילה, שמגיע לתערוכה על מנת להתרשם מיכולותיה ואף שוקלת להשתתף בתערוכה בחול המועד סוכות ".

התערוכה מאגדת עשרות יצרנים, מעצבים, תעשיינים ויבואנים של רהיטים ופריטי עיצוב מרחבי הארץ ובהם: 
רשת אולטימה, רשת דיבאני סנטר, דיור איטריורס, רובינס, רשת ניוקומפורט, משווקי עמינח, סימונס ופולירון, דלתות אלון, דלתות הראל, רשת רסט&רילקס, שטיחי הוגה, אמ.ספא, אמה&אדאמס, רהיטי בליני, קאדו הום ועוד רבים אחרים.

בתערוכה ניתן למצוא את כל מה שצריך עבור עיצוב הבית, שבו שהינו בשנים האחרונות בהסגרים ובבידודים ועכשיו זו ההזדמנות לשדרג, לשנות ולחדש.

לאחר למעלה משנתיים של חנויות סגורות, סחורות שלא הגיעו בזמן עקב עיכובים בהובלה הימית ועסקים רבים שנאלצו לספוג מהלומות כספיות גדולות, קיים בקרב הסוחרים בענף רצון עז לפגוש את לקוחויהם פנים אל פנים ולאו דווקא במימד הוירטואלי ודרך אתרי הסחר האלקטרוני שלהם.

ההיענות המרשימה של חברות הריהוט והעיצוב להשתתף בתערוכה, שמתקיימת שלא במועדה המסורתי מעידה על הצורך הגדול שיש בתחום הזה למפגשים אנושיים אמיתיים שבמסגרתם ניתן לבחון את הסחורה ולקיים חגיגה אינטראקטיבית גדולה המשלבת תצוגות רהיטים מרהיבות, יכולת השוואה של פריטים דומים הנמצאים תחת קורת גג, בחינת הטרנדים והמגמות הרלבנטיות לתקופה וזאת מבלי שיהיה צורך לכתת רגליים במתחמי עיצוב שונים.

רהיטי דיבאני סנטר 2022  צילום: יחצ


רהיטי דיבאני סנטר 2022  צילום: יחצ


רהיטי דיבאני סנטר 2022  צילום: יחצ

בשנתיים האחרונות שבהן אוכלוסיית העולם בילתה חודשים ארוכים ספונה בביתה נרשמה באופן פרדוקסלי עלייה משמעותית בצריכת פריטי ריהוט פונקציונאליים ואיכותיים לבית, כאלה שוהפכים אותו למקום נעים וידידותי למשתמש. הקורונה גם הולידה מגמות חדשות השואבות השראתן מסגנון ביתי חמים ונוח, שאבי שיק עם קריצה שובבה לידוע ולמוכר מבית סבא וסבתא.

את המגמות האלו יחד עם מגמות חדשניות ניתן יהיה לפגוש בתערוכה שתתקיים באקספו תל אביב מה 16.4 עד 23.4 התערוכה תתקיים בביתן 1 וצפויים להשתתף בה מעל ל- 70 מותגי עיצוב וריהוט מתחומי הריהוט לחדרי שינה, פינות אוכל, סלונים, ריהוט חוץ, אביזרי עיצוב ועוד.

מדובר באירוע המכירתי המשמעותי ביותר לשוק הריהוט בישראל והיקף מכירותיו הצפוי נאמד בעשורת מיליוני שקלים.

כבר יכולה לגלות לכם שהטרנדים הלוהטים בתחום יהיו גווני האדמה השונים, סוגי עור ובדים בהרכבים חדשים, נעימים הרבה יותר שחוזרים ובגדול, והמשותף להכל הוא חידושים שונים בתחום, דגש על צרכי הלקוח ונוחות מירבית.

רהיטי דיבאני סנטר 2022  צילום: יחצ


רהיטי דיבאני סנטר 2022  צילום: יחצ
מחכים לכם בתערוכת רהיטי ישראל - הכניסה ללא תשלום.
אקספו מרכז הירידים בתל אביב, ביתן 1.

בשיתוף תערוכת רהיטי ישראל 2022
קרדיט צילומים: אישור שימוש בצילומים: משרד יחסי הציבור
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...