יום חמישי, 3 במרץ 2022

חדש ברשת וניליה - גלידת שמנת עשירה עם שברי "תן בו" מדנמרק

על גלידת "תן בו" כבר שמעתם?
רשת הגלידריות האיכותית "וניליה" ויבואנית המזון "ויליפוד" משלבים כוחות כדי להביא לצרכן הישראלי שילוב ישראלי-דני ייחודי, מתוק ומשובח.

רשת הגלידריות האיכותית "וניליה" בשיתוף עם יבואנית המזון "ויליפוד" משיקים, לראשונה בישראל, גלידה בטעם ובמרקם של קרמבו אמיתי בשם גלידת "תן בו". הגלידה מתבססת על מתכון ייחודי המשמש לייצור קרמבו באותו השם, שאותו מייבאת ויליפוד מדנמרק.

גלידת קרמבו בסניפי וניליה צלם שירן חי  כהן מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום
"כשטעמנו את ה"תן בו" מדנמרק הבנו, שהשילוב שלו עם הגלידה שלנו יהיה שילוב מנצח," סיפר אסף בלנק, מנכ"ל רשת וניליה. "הן בגלל הקצף המעולה והן בגלל השוקולד האיכותי, שמצפה את הקרמבו." סקר שוק שערכה "וניליה" העלה, כי הרעיון של שילוב בין גלידה לקרמבו קוסם לרוב הציבור.

תהליך הפיתוח המורכב של הגלידה בטעם החדש ארך כחצי שנה ובוצע על ידי השף של רשת "וניליה", אורן עזר . "גלידת "תן בו" מורכבת מבסיס של שמנת וחלב טרי, ביסקוטינו, קרמבו "תן בו" שלמים ורוטב שוקולד מריר עשיר.

גלידת קרמבו בסניפי וניליה צלם שירן חי  כהן מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום
אסף בלנק הוסיף :" רצינו לייצר חווית אכילה אחרת ומעניינת." הגלידה בעלת ערך מוסף נוסף בכך שאינה מכילה אגוזים או שומשום, ולכן בטוחה לאכילה גם לאלרגיים למאכלים אלה".

שתי החברות החליטו להשיק את פיתוח המוצר החדש לרגל פתיחת עונת הגלידות לשנת 2022. במהדורה מוגבלת, השילוב של קרמבו עם הגלידה הופך אותו למוצר ייחודי חדשני ומפנק ".

גלידת קרמבו זמינה בכל סניפי רשת וניליה. 
מחיר מומלץ לצרכן: 95 ש"ח למארז של 1 ק"ג , 18 ₪ למנה.
ולמי שחשוב: כשר-חלבי

גלידת קרמבו בסניפי וניליה צלם שירן חי  כהן מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום
וניליה היא רשת גלידריות איכותית בעלת 21 סניפים בפריסה ארצית מגן שמואל ועד לבאר-שבע והיא חוגגת השנה 20 להיווסדה. לפני כשנה וחצי הוחלפה הבעלות והרשת מותגה מחדש. לייצור הגלידות הרשת משתמשת אך ורק בחומרי הגלם הטריים והטובים ביותר הקיימים בשוק, וכל מוצר חדש מושק רק לאחר שעבר מבחני איכות קפדניים. הרשת מטפחת ערכי קיימות כגון עידוד שימוש במארז ושקית רב פעמיים ייחודיים, באמצעות מתן הנחות בעת המילוי מחדש.

ויליפוד היא – חברה העוסקת ביבוא, ייצוא, שיווק והפצה של למעלה מ-600 מוצרי מזון יבשים, מקוררים ומוקפאים ב-30 קטגוריות שונות אותם היא מפיצה ל-5,000 נקודות מכירה בשוק הקמעונאי, המוסדי והיצרני ברחבי ישראל והרשות הפלסטינית.

בשיתוף רשת הגלידריות "וניליה"
קרדיט צילומים: שירן חי  כהן מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...