יום רביעי, 9 בפברואר 2022

קרם גזר-קרם לחות מרוכז אנטי אייג'ינג מבית חביבה ריבקין NBC

העור נראה עייף? הזוהר נעלם, ומרקם העור אינו חלק ואחיד בצבעו? ומה עם הקמטים השקעים מתחת לעיניים? שנים שעולם הרפואה האסתטית במרדף אחרי התכשיר שיעשה את השינוי המיוחל וישיב את הקולגן והאלסטין לעור.

מי שמכיר אותי יודע שאני מקפידה לטפל ולטפח את עור הפנים עם המוצרים הטובים ביותר, יחד עם זאת ממשיכה לחפש ולהתעניין  במוצרים חדשים אחרים, טובים ואיכותיים לא פחות.

השבוע שמחתי לקבל להתנסות מוצר חדש שלא הכרתי קודם - קרם גזר-קרם לחות מרוכז אנטי אייג'ינג מספר 1 עם SPF-20 מבית חביבה ריבקין  NBC שמציגה טיפולים בעזרת תכשירים טבעיים וביולוגיים שעושים קסמים בעור ומוכיחים כי ניתן לתקן את העור ולהשיב לו את הברק.

קרם גזר, קרם לחות מרוכז אנטי אייג'ינג מבית חביבה ריבקין NBC. צילום: נדיה היבא
תכשירים טבעיים וביולוגיים שעושים קסמים לעור הפנים
מחירו באתר 320 ש"ח (50 מ"ל)
חביבה ריבקין הינה  ביולוגית-חוקרת-קוסמטולוגית שמפתחת כבר מספר שנים תכשירים לפתרון בעיות עור כמו אנטי אייג'ינג והשבת הזוהר לעור הפנים ,בעיות אקנה קשות, סבוראה כולל קשקשים ובעיות של נשירת שיער, הבהרת כתמי פיגמנטציה וצלקות, ועוד.

חביבה ריבקין הקימה את חברת הקוסמטיקה הישראלית NBC– "קוסמטיקה טבעי ביולוגית והיפו-אלרגית", Natural Biological Cosmetics תכשירים בעלי פורמולות בלעדיות שבעזרתם היא פותרת בעיות קשות בעור.

קרם גזר-קרם לחות מרוכז אנטי אייג'ינג מספר 1 עם SPF-20 מבית חביבה ריבקין  NBC
קרם לחות מרוכז על בסיס שמן גזר ושמנים טבעיים מיוחדים, ויטמינים, דבש ועוד צילום: נדיה היבא
חברת NBC מפתחת מוצרים על בסיס שמנים טבעיים, וויטמינים, תמציות צמחים, דבש, ורכיבים מיוחדים ננו טכנולוגיים הגורמים לשינויים משמעותיים ומפתיעים במרקם העור כבר מהשימוש הראשון. מרכיבי התכשירים הינם טבעיים, ביולוגיים, היפו-אלרגנים, נקיים מבחינה אקולוגית, ומאושרים על ידי משרד הבריאות.

במה שונים המוצרים של חביבה רבקין מהיצע השוק כיום?
"פתאום העולם התעורר וכולם נוהרים אחרי מוצרים טבעיים ובריאים". אומרת חביבה ריפקין, "זה הטרנד החדש. עוד בראשית דרכי, עוד לפני שהקמתי את המותג היה לי ברור שהאג'נדה שלי תהיה מבוססת על קו מוצרים עם רכיבים מן הטבע, פעילים מבחינה ביולוגית, והיפו-אלרגניים. לימודי הביולוגיה שסיימתי באוניברסיטה העברית בירושלים, הידע והניסיון שרכשתי בעבודתי במעבדות רפואיות, אפשרו לי לייצר מוצרים מדויקים וטבעיים, שיפתרו בעיות עור על הצד האפקטיבי ביותר.

קרם גזר-קרם לחות מרוכז אנטי אייג'ינג מספר 1 עם SPF-20 מבית חביבה ריבקין  NBC
קרם לחות מרוכז על בסיס שמן גזר ושמנים טבעיים מיוחדים, ויטמינים, דבש ועוד צילום: נדיה היבא
קרם הגזר מבוסס על שמן ויטמין A ושמן גזר הידועים כמזינים את העור ומונעים התייבשות, מיד עם השימוש במוצר מרגישים את אפקט המתיחה, הקרם מרווה את העור, מגמיש אותו ומעניק לו חיים. לשימוש בפנים, בצוואר ובדקולטה.

הקרם עבר ניסויים מדעיים במכון וויצמן למדע, ובבי"ח האוניברסיטאי "הדס העין כרם" בירושלים. בניסויים נמצא כי הקרם  מונע היווצרות כתמים וקמטים, מתקן ומעניק לחות גבוהה לעור ומסייע לריפוי עור יבש.

קרם גזר-קרם לחות מרוכז אנטי אייג'ינג מספר 1 עם SPF-20 מבית חביבה ריבקין  NBC
קרם לחות מרוכז על בסיס שמן גזר ושמנים טבעיים מיוחדים, ויטמינים, דבש ועוד צילום: נדיה היבא
מוצרים נוספים  בסדרה:
Concentrating Hydratant Cream, קרם גזר, קרם לחות מרוכז היפו-אלרגני לכל סוגי העור, עשיר ברכיבים ייחודיים ההופכים את התכשיר לפלא בהשגת תוצאות-על.

Hydrating Radiance Cellular Serum, סרום סלולר הידריטינג ראדיאנססרום עשיר במרכיבי לחות ננו-טכנולוגיים לשמירה על אלסטיות העור.

בנוסף מבחר רחב של מוצרים, כמו קרם לחות מועשר בוויטמינים ודבש לעור רגיל ויבש, טיפות מעושרות בוויטמינים המאיטות את תהליך ההזדקנות, קרם לחות לעיניים מועשר בוויטמינים ודבש המרגיע את העור, בולם היווצרות קמטים ומשפר מראה קמטים וקמטוטים קיימים, קרם מזין לעיניים המרווה את האזור באופן אופטימלי. ועוד.

בעזרת התכשירים האיכותיים של חביבה ריבקין, ניתן להאט את הזדקנות העור הטבעית, לשפר את מרקם העור, להעלים קמטוטים ולעדן קמטים קיימים.

קרם גזר-קרם לחות מרוכז אנטי אייג'ינג מספר 1 עם SPF-20 מבית חביבה ריבקין  NBC
קרם לחות מרוכז על בסיס שמן גזר ושמנים טבעיים מיוחדים, ויטמינים, דבש ועוד צילום: נדיה היבא
קרם גזר-קרם לחות מרוכז אנטי אייג'ינג מספר 1 עם SPF-20 
הינו קרם לחות מרוכז על בסיס שמן גזר ושמנים טבעיים מיוחדים, ויטמינים, דבש ועוד... נבדק קלינית ומדעית בבי"ח בילינסון, מכון ויצמן וביה"ח הדסה, עבר שני מחקרים קליניים ומחקר מדעי. קרם לחות היפואלרגני לכל סוגי העור, עשיר ברכיבים ייחודיים .

מחירו באתר של חביבה ריבקין 320 ש"ח ל-50 מ"ל.

המרכיבים הייחודיים של הקרם העשיר הזה הופכים אותו למוצר נפלא באמת, ומשאירים את העור במראה חלק וצעיר יותר, עם זוהר רענן ובריא. קרם הידרטנט מרוכז זה מכיל קרם הגנה SPF 20 להגנה על העור מקרני השמש המזיקות, חוסם קרינת UVA ו-UVB בהתאם לתקנים האוסטרליים המחמירים.

כמו כן, הקרם מועשר בויטמינים A ו-E, חומצה לינולאית, חומצה לינולנית, חומצה ארכידונית, ושמנים טבעיים כמו שמן גזר, שמן נבט חיטה, שמן חוחובה ועוד. 
מספק לחות והזנה מקסימלית לכל שכבות העור, ומגביר במהירות את יכולת העור להתנגד להשפעות ההזדקנות וכן מרגיע אזורים רגישים, אדומים ומחוספסים.

מומלץ במיוחד לשימוש על עור רגיש, יבש מאוד ומגורה.
הקרם מגן על הקולגן והאלסטין הטבעיים של העור, המעניקים לעור את גמישותו וחוזקו ולכן מונעים היווצרות קמטים. 
מחקר מדעי הוכיח את יעילותו המרשימה של הקרם במניעת נזקי שמש (כתמים וקמטים), וכן בהפחתת מספר הקמטים שכבר הופיע.

מומלץ לשימוש מגיל 25 ומעלה, מתאים  לעור רגיל ונוטה ליבש.

הוראות שימוש (שימו לב התכשיר מרוכז):
💦 להניח כמות בגודל אפונה קטנה אחת בארבעה מקומות : מצח, סנטר ולחיים.

💦 להרטיב את האצבעות עם מי ברז ולפזר את הנקודות תוך כדי עיסוי .

💦 מתקבלת אמולסיה עדינה. יש לפזרה  בטפיחות קלות על כל הפנים כולל עפעפיים וצוואר עד לספיגה טוטלית.

קרם גזר-קרם לחות מרוכז אנטי אייג'ינג מספר 1 עם SPF-20 מבית חביבה ריבקין  NBC
מומלץ במיוחד לשימוש על עור רגיש, יבש מאוד ומגורה. צילום: נדיה היבא
ובנימה אישית:    קרם הפנים נעים למגע, נמרח בקלילות נספג במהירות ובעל ריח מאוד נעים וקליל של גזר וצבעו צהבהב-כתמתם. האריזה (50 מ"ל) נוחה לשימוש, שקופה אבל לא ניתן לראות מבעדה את הקרם.
 
על עור פנים נקי, מרחתי את קרם על פי הוראות השימוש. את השינוי בעור הפנים רואים כבר אחרי השימוש הראשון.  עור הפנים חלק הרבה יותר, נעים למגע, רענן מלא ברק , זוהר ובריא יותר. הכתמים האדומים שעל העור טושטשו, והפכו להרבה יותר בהירים והקמטוטים הזעירים נעלמו. 

תוצאה מצטברת תוך זמן קצר - אחרי מספר שימושים העור כבר נראה יותר מתוח, זוהר ובריא מעצמו, גם ללא השימוש בקרם. כמובן שכדי להמשיך לשמור ולתחזק את עור הפנים, צריך להמשיך ולהשתמש בקרם הלחות.

אין ספק שקרם הפנים עושה מצויין את העבודה ומעניק לעור גמישות חוזק, מראה זוהר, צעיר ובריא יותר. מה גם שנהדר ומומלץ לטפל ולטפח את עור הפנים בעזרת תכשירים טבעיים וביולוגיים שעושים קסמים בעור. אני הייתי מאוד מרוצה מהתוצאות לאחר השימוש.
 
מעבדות חביבה ריבקין בע"מ NBC–Natural Biological Cosmetics
טלפון 08-9362070/71
www.haviva-rivkin-nbc.com
n-b-c@inter.net.il
www.nbc-haviva-rivkin.co.il

בשיתוף מעבדות חביבה ריבקין בע"מ 
קרדיט צילומים: נדיה היבא
ערכה : נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"תמול "שלשום" בית קפה/מסעדה, חנות ספרים ותרבות בירושלים חוגגת 30 שנה

הפעם בואו וסעו יחד איתי לטייל בירושלים, למבנה מאוד ייחודי ועתיק הממוקם בחצר ירושלמית שמאוד קל לפספס את הכניסה אליה (שימו לב לשילוט), יוצא דו...