יום רביעי, 12 בינואר 2022

נגיעה מלטפת של מים טהורים עם LOTUS ידית מקלחת ייחודית של חברת Zepter

לחברת צפטר הבינלאומית  בישראל  Zepter Intenational מוצרים רבים ובינהם : כלי מטבח בסגנון יוקרתי, כלי בישול בריא ללא שומנים, ללא רעלים בטמפרטורה נמוכה עם ערך תזונתי מירבי, כלי איחסון ושימור, סכינים, מוצרי חשמל למטבח, מיכלי וקום ועוד.  משקפי היפרלייט נגד קרינה, קוסמטיקה ותמרוקים, מסנני אוויר ביתיים, מטהרי מים,  מכשיר ביופטרון - מכשיר חשמלי המטפל במכאובי גוף שונים בעזרת אור וצבע (מרפא כאבי גב תחתון, כאפי כתפיים, דלקות פרקים, צאוור ועוד).

בסקירה הזאת נתמקד כאמור ב - LOTUS  ידית למקלחת  בעל מסננים יחודיים והמספק מים טהורים ונקיים.

נגיעה מלטפת של מים טהורים עם  LOTUS ראש מקלחת ייחודי. צילום: נדיה היבא
כולם רוצים לדעת, מהו הסוד האמיתי לקבלת עור יפה, חלק ושיער משיי לאחר מקלחת? הרי אתם יכולים להשתמש במיטב מוצרי הטיפוח הקיימים ועדיין והתוצאה תהיה בינונית. הסוד טמון בדבר אחד - איכות המים!

נציגות צפטר הבינלאומית  בישראל  LOTUS ראש מקלחת ייחודי Intenational מציגה  את  LOTUS  ראש מקלחת ייחודי  עם נגיעות מלטפות של מים טהורים, שיספק חוויה מפנקת, נקייה וטהורה במקלחת.

בשל המבנה הגירי של הקרקע ברוב חלקי ישראל, נוטים המים בארץ להיות «קשים». קשיות ברמה של למעלה מ-250 (מכפלה של רמות סידן ומגנזיום במים) נחשבת לגבוהה ועשויה להיות כידוע הרסנית לכלים חשמליים שונים הבאים במגע ישיר וקבוע עם מים, למשל: קומקומים, דודי שמש, מדיחי כלים ומכונות כביסה

הדעה הרווחת כיום היא כי המים ה"קשים" הללו פוגעים גם בגוף האדם.

LOTUS  ראש מקלחת ייחודי  עם נגיעות מלטפות של מים טהורים, שיספק חוויה מפנקת,
נקייה וטהורה במקלחת. צילום: נדיה היבא
המים מכילים מגוון מתכות כבדות, פלואוריד, כלור, כימיקלים, אבנית, חלודה, חיידקים ורעלים נוספים, רובם ככולם חודרים בעת המקלחת דרך העור ומשפיעים עליו ועל השיער.

כך למשל הימצאותן של מתכות כבדות במים (כרום – Cr, כספית – Hg, עופרת – Pb וניקל – Ni), עשויה להוביל לפגיעה ישירה בבריאות, בעוד שמשקעים של כלור ואבנית תורמים להאצת התייבשות העור והשיער. 
בנוסף, מים קשים תורמים להתפתחות והאצה של בעיות נוירולוגיות.

מותג הפרימיום השוויצרי צפטר אינטרנשיונל (Zepter International) מציע ידית מקלחת מסנן ומפנק במיוחד לחדר הרחצה, המוצע בקו עיצוב אלגנטי ויוקרתי ופועל להפחתת צריכת המים בשיעור של עד כשלושים אחוז.

LOTUS ראש מקלחת ייחודי של חברת Zepter. התקנה קלה ומהירה. צילום נדיה היבא
הפריט מדגם LOTUS מוצע כאמור כידית מקלחת עגול בקוטר רחב של כ-8 ס"מ. ראש זה ניחן במערכת פילטר רב שכבתית + מסנן משקעים, שתכליתם לפעול בסינרגיה להסרת מתכות כבדות, וכך הודות ליכולתו המופלאה של המוצר לסנן ולטהר את המים הופכת פעולה פשוטה לחווית מקלחת נקייה ומענגת במיוחד.

בזרבוביות שמהן יוצאים המים בצורת טיפות זעירות בקוטר של כ-280 מיקרון, נתון המגדיל את שטח ההתזה בדמות זרזיפי מים מפנקים התורמים לתחושה רכה ונעימה.

יתרונות מרכך המים מדגם לוטוס:
  • מסנן משקעים: מסיר מתכות כבדות
  • פילטר ויטמין C (אופציונאלי): אנטי אוקסידנט לשיער ועור בריא ומבריק
  • מקלחת עם מים מסוננים עוזרת למנוע גירויים, מראה עור עייף וקשקשים בקרקפת
  • פילטר חוסך מים ובו זמנית גם מספק לחץ מים חזק יותר פי 3-4, בזכות פתחי היציאה בקוטר של כ 280 מיקרון בראש המקלחת.
  • פילטר ויטמין מסיר כלור, כימיקלים ומזהמים אחרים עם יעילות אנטי-בקטריאלית של 99.9% ומשאיר ניחוח עדין ומרענן של הדרים.
ייחודיותה של מערכת הטיהור של ידית המקלחת – LOTUS בכוחה לתקן את האפקט השלילי של המים הקשים. המערכת פועלת להסרת לכלוך, מתכות כבדות וחלודה והופכת את המים מקשים לטהורים ומסוננים. באופן זה, מבטיח ידית המקלחת מבית צפטר אינטרנשיונל לשמור עלינו מזיהומים ומחיידקים הפוגעים במערכת החיסון כמו גם לסייע במניעת גירויים, מראה עור עייף והתפתחות קשקשים בקרקפת.

נגיעה מלטפת של מים טהורים עם  LOTUS ידית מקלחת ייחודית של חברת Zepter
צילום: נדיה היבא
בנוסף, מתהדר ראש ה- LOTUS בפילטר ייחודי המכיל ויטמין C (אנטי אוקסידאנט) שנועד לסייע בהזנת העור. מלבד תכליתו המובהקת של פילטר המדובר לפעול להסרת כלור, כימיקלים ומזהמים אחרים עם יעילות אנטי-בקטריאלית של 99.9% הוא מותיר אחריו שובל עדין ומרענן של  ריח הדרים ותורם בכך לחוויית מקלחת מפנקת במיוחד.

ראש הלוטוס מעוצב, דק במיוחד, בעובי של מ"מ ספורים בלבד, נתון המקנה לו מראה יוקרתי ומסוגנן, וכך באמצעות החלפה פשוטה של ראש המקלחת בלבד ניתן לרענן ולחדש את חדר האמבטיה כולו וליצור מראה חדש ומרהיב.

ראש הלוטוס מאושר על ידי מכון התקנים ועומד בדרישות ותקנים בינלאומיים מחמירים ובתקן CE אירופאי. 
החברה מספקת אחריות למספר שנים.

מחיר: 914 ₪ כולל פילטרים
את מכשיר ה- LOTUS ניתן לרכוש אצל היבואן הרשמי באתר:www.zepter.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות: 09-8664495
לעמוד הפייסבוק https://www.facebook.com/ZepterInternational/

נגיעה מלטפת של מים טהורים עם  LOTUS ראש מקלחת ייחודי.
צילום צפטר חול ובאישור שימוש משרד יחסי הציבור
ולמי שלא יודע: צפטר אינטרנשיונל היא חברה שוויצרית בבעלות פרטית, חברה בינלאומית שהוקמה ב 1986 על ידי מר פיליפ צפטר. מאז שהוקמה, החברה גדלה לחברה גלובאלית עם מספר רב של מותגים המייצרים, משווקים ומוכרים מוצרי איכות ללקוחות בכל העולם בשיווק ישיר ובחנויות מובחרות.

מה שהחל כיחידה עסקית המוכרת כלי בישול גדל והתרחב תוך 3 עשורים ל 9 אתרי ייצור, מוסדות בנק וביטוח, חברת נדלן, מרכזי בריאות ומרכזי נופש יוקרתיים, כל אלו יחד יוצרים את קבוצת צפטר העולמית כיום.

פיליפ צפטר הוא לא רק מייסד החברה הוא גם מייסד הפילוסופיה של קבוצת צפטר - פילוסופיה של חיים בריאים ושיפור תמידי, במטרה לשמר את הבריאות של הדור הנוכחי ודור המחר ולפתור בעיות אקולוגיות.
כל זה מתחיל מרעיון עסקי גדול ושאפתני במיוחד: אהבה למין האנושי ותשוקה להצליח. על בסיס עקרונות אלו נוסדה קבוצת צפטר, ובמשך 35 שנה אנו ממשיכים לשגשג עם אותה תשוקה לאותה משימה.

ערכה: נדיה היבא
בשיתוף נציגות צפטר הבינלאומית בישראל
קרדיט צילומים: באדיבות צפטר חו״ל ובאישור שימוש משרד יחסי ציבור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...