יום שלישי, 4 בינואר 2022

אס אר קוסמטיקס מציגה מסכת ברונזר המטפלת ומפנקת את עור הפנים

החורף ממש כבר כאן ואיתם הימים הקרים, בחוץ רוחות מנשבות , קר וגשום ובבית, במקום העבודה, בקניות והסידורים המזגנים עובדים ומחממים אותנו. כל השינויים האלה יחד משפיעים על נראות העור - עור הפנים מתייבש, ולפעמים גם יש אדמומיות ולהרגשת אי נוחות.

אז  כיצד נשמור ונטפח את עור הפנים שלנו בכל ימות השנה?

מסכה קוסמטית מהווה חלק חשוב בשגרת הטיפוח והטיפול בסוגי העור השונים . חשוב להתאים את המסכה בהתאם למרכיביה וכמובן ע״י אבחון מקצועי! ישנם סוגים שונים של מסכות ומטרות, למשל: מסכות הרגעה, מסכות מתייבשות, מסכות לעור האקנתי, מסכות מזינות, מסכות לעור היבש / מתבגר, מסכות יופי לעור זוהר, מסכות לחות, מסכות פילינג ועוד…

אס אר קוסמטיקס מציגה מסכת ברונזר Copper Bronze Face Mask המטפלת ומפנקת  את עור הפנים .
צילום נדיה היבא
היום רוצה לספר לכם על מסכת ברונזר מפנקת ומופלאה במיוחד עם ריח נהדר, מבית אס אר קוסמטיקס הישראלית Copper Bronze Face Mask , שקיבלתי לאחרונה להתנסות. וכבר רוצה לציין ולהמליץ לכם להשתמש קבוע במסכה כי היא מאוד יעילה ועושה פלאים לעור הפנים. תוכלו לקרוא בהמשך את חוות דעתי.

מדובר במסכת יופי טיפולית, התורמת לאפקט הבהרה של העור לשיפור ולריענון מרקמו.

מרכיבי המסכה מכילים קומפלקס חומרים ביו-אקטיביים ייחודיים מתחום האסתטיקה הרב תחומית, מסייעת להפחתה בנזקי העור, להגברת ההידרציה והגמישות, תוך שמירה על מראה צעיר וקורן לאורך זמן.

מרכיבי המסכה המשפיעים על עור הפנים הם: קלציום גלוקונט, קופר גלוקונט, צינק גלוקונט, חומצה היאלורונית.

אס אר קוסמטיקס מציגה מסכת ברונזר Copper Bronze Face Mask המטפלת ומפנקת  את עור הפנים .
מומלץ למרוח את המסכה בעזרת מברשת נקייה ולא עם אצבעות הידיים כדי לשמור על ההיגיינה ,
ושחומר המסכה בקופסה יישאר סטרילי. צילום נדיה היבא
מסכת הברונזר (100 מ"ל) מתאימה לכל סוגי העור, ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות.

הוראות שימוש: פעמיים בשבוע למרוח כמות נדיבה על עור הפנים, צוואר ודקולטה. יש להמתין 15-20 דקות ולהסיר את המסכה במים פושרים. להשלמת הטיפול מומלץ לסיים בסרום למתיחה מיידית ובקרם לחות בהתאמה למאפייני העור.

אס אר קוסמטיקס מציגה מסכת ברונזר Copper Bronze Face Mask המטפלת ומפנקת  את עור הפנים .
 צילום נדיה היבא
ובנימה אישית: מסכת הברונזר בצבע ברונזה (כשמה כן היא), מגיעה באריזה קלה לשימוש, מיד כשפותחים את המכסה מוצפים בריח נפלא, נעים ועדין . בעלת מרקם רך ונמרחת בקלות. בעת המריחה יש תחושה של קרירות נעימה. הריח הנעים נשאר על העור גם אחרי שמורידים את המסכה מהפנים. מומלץ למרוח את המסכה בעזרת מברשת נקייה ולא עם אצבעות הידיים כדי לשמור על ההיגיינה , ושחומר המסכה בקופסה יישאר סטרילי.

אחרי השימוש במסכת הברונזר לפי הוראות השימוש רואים שינוי מידי. עור הפנים שלי נהייה הרבה יותר בהיר, נקי ורענן, ללא תחושת שומניות. עור הפנים הפך להיות קורן, חלק ונעים מאוד למגע ועם תחושה מאוד נעימה ורגועה (לא הפסקתי ללטף את עור הפנים שלי...) . רואים מייד תוצאות נהדרות לאחר השימוש. גם אחרי ששוטפים את המסכה מעור הפנים הריח הנעים והעדין נשאר. בטוחה שלאחר מספר שימושים במסכה התוצאות יראו הרבה יותר טוב.


מסכת ברונזר המטפלת ומפנקת  את עור הפנים . צילומים: נדיה היבא
ולמי שלא יודע!! חברת SR Cosmetics מותג קוסמטיקה מקצועי שנוסד והתפתח בישראל, על ידי גורו בריאות העור: שולי רודריג, פרץ בשנים האחרונות את גבולות הארץ ומשווק כעת גם באירופה. המותג מציע סדרות מוצרים שכולן פרי פיתוח ישראלי בלעדי, נושאות תווי תקן של איכות GMP ו-ISO וברישיון משרד הבריאות הנחשב מהמחמירים בעולם, גם במדינות השוק האירופאי.

מוצרי החברה זוכים לביקוש רב ולהצלחה מקצועית בזכות תוצאות יוצאות דופן בקרב קהל הקוסמטיקאיות, מכוני הטיפוח ומרכזי השיווק וההדרכה למקצועות היופי מהמובילים בישראל ובחו"ל. החברה מייצרת ומשווקת מגוון עצום של מוצרי קוסמטיקה לנשים ולגברים. כל המוצרים האיכותיים והייחודיים עומדים בתקנים המחמירים ביותר, מכילים חומרים פעילים ונבדקים במעבדות מתקדמות על מנת להוכיח את יעילותם. בשנים האחרונות פרצה החברה את גבולות הארץ, למדינות אירופה, איטליה, רוסיה, אוקראינה, ארה"ב ועוד.

כל סדרות התכשירים והמוצרים עומדים בסטנדרטים המחמירים ביותר ונושאים תקני איכות מכובדים: GMP (Good Manufacturing Practice Product) ו- ISO תקן איכות בינלאומי מחמיר המבטיח את סטריליות המוצר ויעילותו הן בטיפול בקליניקה והן בהמשך שגרת הטיפוח בבית.

אס אר קוסמטיקס מציגה מסכת ברונזר Copper Bronze Face Mask המטפלת ומפנקת  את עור הפנים .
מסכת הברונזר (100 מ"ל) מתאימה לכל סוגי העור, ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות. צילום: נדיה היבא
את מוצרי SR Cosmetics ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות, לפרטים
נוספים :1-700-700-771

לאתר החברה: https://srcosmetics.co.il/he

בשתוף חברת SR Cosmetics

ערכה וצילמה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...