יום רביעי, 22 בדצמבר 2021

פרומיס Promise איזה מוצר טיפוח עשה לכם את השנה?

איזה מוצר טיפוח עשה לכם את השנה?
כמי שמקפידה בשגרה היומיומית על טיפוח עור הפנים, וכחובבת מוצרי הטיפוח של חברת Promise פרומיס, המוצר שעשה לי את השנה מתוך מגוון המוצרים שיש למותג להציע,  הוא קרם לחות Hyaluronic - קרם שיש בו איזון מושלם בין לחות מיידית ומניעת יובש לאורך זמן - מבחינתי הוא קרם לחות מנצח שנותן מענה ופתרון  לטיפול וטיפוח עור הפנים שלי.

אני באופן אישי מקפידה מידי בוקר וערב על שגרת טיפוח עור הפנים עם מוצרים טובים , יעילים ואיכותיים, שמראים תוצאות ושינוי אחרי השימוש בהם. טיפוח הפנים הוא דבר מאוד חשוב, כי הפנים הם כרטיס הביקור שלנו.

הבחירה שלי נעשתה עם דגש נוסף וחשוב לא פחות - להתאים את שגרת הטיפוח לימי החורף. עכשיו כשהימים החמים מאחורינו ומתחיל להתקרר בחוץ, גם עור הפנים שלנו זקוק לשינוי במוצרים שבהם אנו משתמשים בשגרת הטיפוח .

פרומיס Promise  איזה מוצר טיפוח עשה לכם את השנה?
קרם לחות Hyaluronic  של חברת פרומיס. צילום: נדיה היבא
אז למה בחרתי בקרם לחות Hyaluronic  של חברת פרומיס כמוצר טיפוח שעשה לי את השנה?

בחורף הישראלי, לייט ככל שיהיה, התנאים של היובש והקור לא מרחמים על עור הפנים ותנאים של יובש וקור דורשים התאמה של שגרת הטיפוח. לכן חשוב לשמור על שכבת העור מפני פגעי הסביבה באמצעות הזנה בלחות. 
בתקופות של יובש וקור חשוב לבחור קרם לחות שיזין, ירגיע וירכך את עור הפנים ויעניק לו שכבת בידוד מפני נזקי מזג האוויר.

קרם הלחות ההיאלורונית מועשר בחומצה היאלורונית, מושלם לעור מעורב ושומני מכיוון שהוא קליל ונטול שומן. הוא נותן בוסט של לחות רעננות וזוהר.

קרם Ultimate Hyaluronic Moisturizer בשילוב חומצה היאלורונית מרוכזת הוא משקה קסמים עבור עור "צמא" שמזין עמוקות ומעניק מראה רענן שקורן עד 72 שעות. הפורמולה הייחודית מכילה בתוכה רכיבי לחות פעילים מן המתקדמים בעולם הסופחים אליהם את הלחות שנמצאת על פני העור ושומרים עליה עמוק בתוך תאי העור למראה חלק, רך וקטיפתי.

שומר עד 72 שעות של לחות מתמשכת ותחושת פרשיות ממכרת, שילוב חומצה היאלורונית בריכוז גבוה מזין בלחות עוצמתית את עור הפנים, גורם לאיזון מושלם בין לחות מיידית ומניעת יובש לאורך זמן, מחיי מרגיע ומחליק את מרקם העור וגם מרכך את העור למראה אחיד, חלק וגמיש.

קרם לחות Ultimate Hyaluronic Moisturizer חברת פרומיס. צילום: נדיה היבא
מגיע  במיכל בצבע  סגול עז, של 50 מ"ל עם משאבה מובנית, נוחה לשימוש המוציאה כמות מדודה וחסכונית של קרם
ושומרת על סטריליזצייה.
מרכיבי קרם הלחות: 
חומצה היאלורונית - סופחת אליה כמויות אדירות של מים, עד 1000 פעמים ממשקלה, ומרווה את העור בלחות מקסימלית. התוצאה? עור פנים מלא לחות שקורן לאורך זמן.

תרכובת סוכרים -  תרכובת ייחודית אשר פיתוחה מוגן בפטנט, המכילה סוכרים ידידותיים לעור הפנים שמחזקים את שכבות העור וגמישותן ומזינים את העור בלחות לאורך זמן.

ליצרין טבעי - מרכיב צמחי המופק משמן קוקוס ושמן דקלים ומשמש כלחותן עוצמתי אשר מרווה את העור בלחות אינטנסיבית לאורך כל היום.

אלנטואין -  חומר אנטי-דלקתי טבעי המופק משורש הקומפרי ומטרתו לרכך את העור, להרגיע עור רגיש ומגורה ולזרז את קצב התחדשות תאי העור.

מתאים לכל סוגי העור מרגיל ועד יבש, רגיש, שומני או מעורב. בנוסף, הוא מתאים במיוחד בתור סופר-פריימר ושכבת בסיס מקבעת המסייעת לעור להתמודד עם כל אתגרי היום, כולל האיפור.

קרם לחות Hyaluronic - קרם שיש בו איזון מושלם בין לחות מיידית ומניעת יובש לאורך זמן .
צילום: נדיה היבא
בחרתי Ultimate Hyaluronic Moisturizer כקרם שעשה לי את השנה, כי מדובר בקרם פלא עבור עור עייף וחסר חיות ובאיזון המושלם בין הזנה לטווח ארוך ללחות מיידית מסביב לשעון במיוחד בימי החורף הקרים והיבשים. התאהבתי ביכולת שלו לשמש גם כפריימר אנטי-אייג'ינג שיוצר שכבת GLOW המגנה על העור ומותירה פנים קורנות 24 שעות ביממה.

המלצות לשימוש: יש למרוח בנדיבות מדי יום ולילה על אזור הפנים והצוואר ולעסות בתנועות סיבוביות, עד לספיגה מלאה. מתאים לנשים בהריון.

קרם לחות Ultimate Hyaluronic Moisturizer חברת פרומיס. צילום: נדיה היבא
קרם לחות מנצח שנותן מענה ופתרון  לטיפול וטיפוח עור הפנים גם בימי החורף הקרים
בנימה אישית: מאוד אהבתי את קרם לחות Ultimate Hyaluronic Moisturizer : הוא מגיע  במיכל בצבע  סגול עז, של 50 מ"ל עם משאבה מובנית, נוחה לשימוש המוציאה כמות מדודה וחסכונית של קרם ושומרת על סטריליזצייה.

אחרי ניקוי עור הפנים, מרחתי את קרם הלחות בעל ריח מאוד עדין ונעים. הקרם נמרח בקלילות ונספג במהירות בעור ולא משאיר תחושה שמנונית. לאחר המריחה העור נראה מלא לחות ורעננות, חלק ונעים מאוד למגע . התחושה החלקה והנעימה על עור הפנים עם הריח הנפלא נשאר גם מספר שעות אחרי המריחה.
קרם מאוד מומלץ ומתאים גם לימי החורף הקרים.

קרם לחות Ultimate Hyaluronic Moisturizer אושר על ידי משרד הבריאות, לא נוסה על בעלי חיים ואינו מכיל רכיבים מן החי.

כדאי מאוד לדעת!!!
בימים אלו, לקראת השנה החדשה חברת פרומיס יוצאת במבצעים מאוד שווים באתר החברה שלא כדאי להחמיץ - 30% על מוצרים בודדים ו35% על ערכות.

לכל הפרטים ולרכישה, היכנסו עכשיו לאתר של פרומיס https://promise-cosmetics.co.il/

בשיתוף חברת פרומיס Promise

ערכה וצילמה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"תמול "שלשום" בית קפה/מסעדה, חנות ספרים ותרבות בירושלים חוגגת 30 שנה

הפעם בואו וסעו יחד איתי לטייל בירושלים, למבנה מאוד ייחודי ועתיק הממוקם בחצר ירושלמית שמאוד קל לפספס את הכניסה אליה (שימו לב לשילוט), יוצא דו...