יום רביעי, 8 בדצמבר 2021

ההלבשה התחתונה של המותג KENNETH COLE NEW YORK עכשיו במשביר

"קנת קול ניו יורק" הוא מותג-על בינלאומי מוביל עם מאות חנויות בעולם. הקולקציות כוללות ביגוד לנשים גברים וילדים, מוצרי אופנה והנעלה, הלבשה תחתונה, ומנעד רחב של אבזרים. קולקציות איכותיות, קלאסיות ואלגנטיות בשילוב טרנדיים, קוליים ומגניבים.

"שילובו של מותג העל "קנת קול ניו יורק" KENNETH COLE NEW YORK, ברשת -MASHBIR הוא צעד נוסף בשינוי המרענן שעובר על הרשת" אומרת סיגל כהן מנהלת השיווק של הרשת, "ונדבך נוסף בדרך להיות הרשת המובילה בתחום הלייף סטייל.

ההלבשה התחתונה של מותג-העל KENNETH COLE  NEW YORK עכשיו ב-MASHBIR
צולם בסניף המשביר בקניון הזהב שבראשון לציון. צילום: נדיה היבא
קולקציית הלבשה תחתונה לחורף 2021/22

הקולקציה מותאמת לחורף הישראלי ומאופיינת באלגנטיות וניקיון עיצובי. קו נקי ומדויק שמתאים לנשים שמחפשות פריטים אופנתיים ויוקרתיים יותר, שהם פרטי חובה בכל מלתחה.

הקולקציה מתחלקת לתת קטגוריות:

קטגוריית הלנג'רי המתאפיינת בצבעוניות של שחור, אייבורי, וצבע גוף, ובצבעי פסטל של וורוד ופודרה. חזיות טי קלאסיות, חזיות עם נגיעות תחרה, חזיות בייסיק מבדי מיקרופייבר המעולות במיוחד מתחת לחולצת טי לבנה, חזיית "ספייסר" מבד ריפוד קליל המאפשרת התאמה לכל מידת חזה וצורה ועדיין מרימה ושומרת על חזה זקור, חזייה סקסית עם פתיחת אבזם קדמית ותחרה עדינה בגב החזייה, ולבסוף חזיית "סימלס" ללא תפרים וללא ברזלים.

קטגורית ברלטים וגוזיות שהפכו לפריט לבוש לגיטימי במיוחד כשהוא מבצבץ מתחת לבגדים. גזרות המתאימות גם לחזה גדול, גוזיות מבד מיקרופייבר בשילובי גומי, בגזרת משולשים בשילובי תחרה וגומי, וקבוצת ה'אולאובר תחרה' עם חגורה רחבה וגומי לוגו מתחת לחזה.

טרנד ה-well being ואופנת הספורט, הלבשה תחתונה קלילה וספורטיבית, נטולת ברזלים בטכנולוגיות ה"אל תפר", עם קאפים נשלפים וכתפיות מתכווננות, שנותן מענה לחדר הכושר ואף מחוצה לו.

ההלבשה התחתונה של מותג-העל KENNETH COLE  NEW YORK עכשיו ב-MASHBIR
צולם בסניף המשביר בקניון הזהב שבראשון לציון. צילום: נדיה היבא
בנוסף קולקציות הלבשת שינה ופנאי במבחר דגמים ובדים.

קולקציית ההלבשה התחתונה של "קנת קול" היא אלגנטית ומעודנת, סקסית ונחשקת, בדיוק הפריטים שכל אישה חייבת בארון הבגדים שלה. למי שרוצה את האיכותי והטוב ביותר, במחירים הוגנים. שיק בר-השגה.


ההלבשה התחתונה של מותג-העל KENNETH COLE  NEW YORK עכשיו ב-MASHBIR
צולם בסניף המשביר בקניון הזהב שבראשון לציון. צילומים: נדיה היבא
להשיג  בסניפי רשת ה"-MASHBIR בכל רחבי הארץ ,
ובאתר האונליין https://365mashbir.co.il/

בשיתוף המשביר
קרדיט צילומים: נדיה היבא

ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"תמול "שלשום" בית קפה/מסעדה, חנות ספרים ותרבות בירושלים חוגגת 30 שנה

הפעם בואו וסעו יחד איתי לטייל בירושלים, למבנה מאוד ייחודי ועתיק הממוקם בחצר ירושלמית שמאוד קל לפספס את הכניסה אליה (שימו לב לשילוט), יוצא דו...