יום שני, 27 בדצמבר 2021

אס אר קוסמטיקס מציגה "סרום רטינול טהור" מטפל בהצערת העור, בתסמיני אקנה, בהבהרת פיגמנטציה ונזקי עור

אני נוהגת להקפיד מידי בוקר וערב על שגרת טיפוח עור הפנים על בסיס יומי, עם מוצרים טובים, יעילים ואיכותיים, שמראים תוצאות ושינוי אחרי השימוש בהם. החל מגיל שלושים לערך עור הפנים שלנו מתחיל להזדקן.  ואחרי לידות ולחצים מחיי היום יום מתחילים להופיע  גם תחלואי עור שונים נוספים.

כיום כשתחום הקוסמטיקה מתקדם בצעדי ענק נמצאו פתרונות שונים לטיפול בבעיות עור שונות וזאת ללא ניתוחים, טיפולים חודרניים או טיפולים ממושכים ויקרים.

אס אר קוסמטיקס מציגה "סרום רטינול טהור" מטפל בהצערת העור, בתסמיני האקנה, בהבהרת פיגמנטציה
ומתקן נזקי עור שונים. צילום: הדיה היבא
היום נדבר על "סרום רטינול טהור" המיוצב בטכנולוגיה קפסולרית של החברה אהובה עלי במיוחד - חברת אס אר קוסמטיקס (SR Cosmetics) הישראלית, שקיבלתי להתנסות.

מרכיב הרטינול בסרום משמש כקולטן ומשפיע להצערת העור, מטפל בבעיית תסמיני האקנה, תומך בהבהרת פיגמנטציה ומתקן נזקי עור ברמות השונות.

ייחודו בחדשנות מולקולרית של מיקרו ספוגיות, התורמת להולכה דרמלית של מרכיבי הפורמולה להעצמת הפעולה הנדרשת. מרכיביו משולבים עם צמחי מרפא מהאמזונס.

אס אר קוסמטיקס מציגה "סרום רטינול טהור" מטפל בהצערת העור, בתסמיני האקנה, בהבהרת פיגמנטציה
ומתקן נזקי עור שונים. צילום: הדיה היבא
מרכיביו העיקריים הם: רטינול טהור מקופסל, ליפטינג פקטור, ארבוטין, ניאצינמיד, הממליס, שמן אסאי, מיצוי קמוקמו, שמן אגוז ברזיל, שמן אנדירובה בכבישה קרה, קופואאסו, מורו מורו, ביסבלול, מליסה ועוד.

הסרום הוא ללא SLS, ללא פראבנים, ללא צבעים, ללא פטרו-כימיקליים וללא שמנים מינרליים. 

בגלל מרכיביו הפעילים והרגישות הרבה עקב השימוש בסרום , חובה לשים מסנן קרינה במהלך היום! 
מומלץ להשתמש במוצר מעל סרום מזוטוקס של חברת אר אר קוסמטיקס. חובה במסנן קרינה במהלך היום.

לא מיועד !  סרום זה אסור לשימוש לנשים בהריון / מניקות / כהות עור / עור רגיש.
מומלץ להתחיל להשתמש בסרום בהדרגה במהלך היום.
מתאים לכל סוגי העור בהתאמה אישית.

אס אר קוסמטיקס מציגה "סרום רטינול טהור" - לא מיועד לשימוש לנשים בהריון / מניקות / כהות עור / עור רגיש.
צילום: נדיה היבא
הוראות שימוש: למרוח על עור פנים נקי פעם אחת ביום בשעות הערב. לעסות בקלילות כדי לסייע לחומר הפעיל המקופסל להשתחרר. מומלץ למרוח מעל סרום מזוטקס.

המלצה שלי: אחרי השימוש בסרום רואים שינוי כמעט מידי בעור הפנים, במקרה שלי מדובר בהבהרת פיגמנטציה שיש לי על הלחיים והאף. הסרום עושה עבודה נהדרת, אם כי, כאמור, צריך לנהוג בו  בזהירות עד שבודקים כי העור אינו רגיש אליו. לאחר מכן אפשר ליהנות מאוד מהתוצאות הנהדרות שלו לאחר השימוש.

"סרום רטינול טהור" מגיע במיכל של 30 מ"ל, שקוף שדרכו רואים קרם לבן, עם משאבה מובנית, נוחה לשימוש המוציאה כמות מדודה וחסכונית של קרם ושומרת על סטריליזצייה.

אס אר קוסמטיקס מציגה "סרום רטינול טהור" - למרוח על עור פנים נקי פעם אחת ביום בשעות הערב.
צילום: נדיה היבא
אודות חברת SR Cosmetics
מותג הקוסמטיקה המקצועי שנוסד והתפתח בישראל, על ידי גורו בריאות העור: שולי רודריג, פרץ בשנים האחרונות את גבולות הארץ ומשווק כעת גם באירופה. המותג מציע סדרות מוצרים שכולן פרי פיתוח ישראלי בלעדי, נושאות תווי תקן של איכות GMP ו-ISO וברישיון משרד הבריאות הנחשב מהמחמירים בעולם, גם במדינות השוק האירופאי.

מוצרי החברה זוכים לביקוש רב ולהצלחה מקצועית בזכות תוצאות יוצאות דופן בקרב קהל הקוסמטיקאיות, מכוני הטיפוח ומרכזי השיווק וההדרכה למקצועות היופי מהמובילים בישראל ובחו"ל. החברה מייצרת ומשווקת מגוון עצום של מוצרי קוסמטיקה לנשים ולגברים. כל המוצרים האיכותיים והייחודיים עומדים בתקנים המחמירים ביותר, מכילים חומרים פעילים ונבדקים במעבדות מתקדמות על מנת להוכיח את יעילותם. בשנים האחרונות פרצה החברה את גבולות הארץ, למדינות אירופה, איטליה, רוסיה, אוקראינה, ארה"ב ועוד.

אס אר קוסמטיקס מציגה "סרום רטינול טהור" - במיכל של 30 מ"ל, עם משאבה מובנית, נוחה לשימוש
המוציאה כמות מדודה וחסכונית של קרם ושומרת על סטריליזצייה.
צילום: נדיה היבא
את מוצרי SR Cosmetics ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות, לפרטים
נוספים :1-700-700-771

לאתר החברה: https://srcosmetics.co.il/he

בשתוף חברת SR Cosmetics

ערכה וצילמה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"תמול "שלשום" בית קפה/מסעדה, חנות ספרים ותרבות בירושלים חוגגת 30 שנה

הפעם בואו וסעו יחד איתי לטייל בירושלים, למבנה מאוד ייחודי ועתיק הממוקם בחצר ירושלמית שמאוד קל לפספס את הכניסה אליה (שימו לב לשילוט), יוצא דו...