יום ראשון, 21 בנובמבר 2021

פסטיבל נובמבר גם באתר חברת פרומיס

מי שמכיר אותי כבר יודע, שאחד מהאתרים האהובים עלי ושדרכו אני נוהגת להזמין מוצרי קוסמטיקה איכותיים, בדיוק כמו שאני אוהבת הוא אתר של חברת פרומיס (Promise). באתר של המותג תמיד אפשר למצוא מבצעים שווים לכל כיס.

כידוע, בחודש נובמבר הוא חודש 
רווי מבצעים בהרבה אתרים, פסטיבל הקניות  היא כפולה ומכופלת: שופינג אי אל, בלק פריידי, חג הרווקים הסיני ועוד.  גם חברת פרומיס כמובן מצטרפת לחגיגת המבצעים, ולאורך כל חודש נובמבר תוכלו למצוא באתר שלהם הנחה ענקית של 40% על כל המוצרים באתר - הנחה משתלמת ושווה יותר.

פסטיבל נובמבר גם באתר חברת פרומיס. צילום: נדיה היבא

פסטיבל נובמבר גם באתר חברת פרומיס. צילום: נדיה היבא

המבצע הזה בא לי בדיוק בזמן, כמובן שלא החמצתי את ההנחה הענקית והזמנתי שני מוצרים.


פסטיבל נובמבר גם באתר חברת פרומיס . צילומים: נדיה היבא
קרם פילינג ללילה, Ultimate Active Night Cream - קרם לילה פעיל להתחדשות העור

קרם פילינג ללילה, Ultimate Active Night Cream - קרם לילה פעיל להתחדשות העור - מוצר שכבר הזמנתי, התנסתי, השתמשתי וכתבתי עליו בעבר, אבל תמיד שמחה לכתוב ולהמליץ עליו שוב.

מדובר במוצר שהוא כמו יוגורט פירות עבור עור הפנים. הוא מלא בחומצות פירות טבעיות המופקות מקנה סוכר, אוכמניות, פירות הדר ומייפל, שמסירות תאי עור מתים מהשכבה העליונה של העור, מעניק גוון אחיד ומטשטש כתמי פיגמנטציה ומעניק מראה בריא וצעיר יותר. תורם למרקם קטיפתי וחלק ומסייע בהעלמת קמטים וסימני גיל.

בנוסף, הוא מבהיר כתמי פיגמנטציה ומותיר עור אחיד ונעים למגע. יש בו ניאצינאמיד (ויטמין B3 התורם לטשטוש סימני פצעונים והרגעת עור אדמומי), נוגדי חמצון מאוכמניות ופירות הדר וויטמין E אשר נלחמים בנזקי הרדיקלים החופשיים.

הקרם פילינג ללילה, Ultimate Active Night Cream הזה פשוט מושלם. מיד כשפותחים את מכסה הקופסה מתפשט ניחוח פירותי נעים ומרגיע, הוא בעל מרקם קליל, רך ונעים למגע, נספג במהירות ובקלות ולא משאיר תחושה שמנונית.

אחרי שאני מורחת אותו בלילה אני קמה בבוקר עם עור חלק, נעים למגע , זוהר ורענן. העור מרגיש חלק, צעיר ומוצק. מוצר שאני ממליצה עליו בחום. בטוח שתהנו ממנו כמוני.

הקרם גם מכיל לחותנים ושמנים מובחרים כגון חומצה היאלורונית, אלוורה, חמאת שיאה, סקוואלין משמן זית ושמן קוקוס. כל אלו מזינים את העור בלחות עשירה ועוטפים בריח פירותי טבעי שלא תוכלי ללכת לישון בלעדיו.

הקרם מתאים עבור כל מי שמחפשת רכיבים פעילים ועוצמתיים לחידוש מרקם העור והוא מושלם במיוחד עבור עור עייף, גוון לא אחיד, פיגמנטציה, פוסט אקנה ועור עבה. הוא פחות מתאים לבעלות עור יבש או רגיש במיוחד.

ממליצה מאוד לרכוש את המוצר המצויין שעושה בצורה יעילה את העבודה
מחיר: 154 שקלים ל-50 מ"ל (במקום 257 שקלים).

פרומיס - קרם פנים FRESH 24-7. צילום: נדיה היבא
מתאים לנשים בהריון. מאושר על ידי משרד הבריאות
המוצר השני שהזמנתי הוא קרם פנים FRESH 24-7.
מדובר בקרם מזין, מרכך ו"נועל" לחות כך שהעור נותר רך וגמיש מסביב לשעון. קרם הפנים FRESH מכיל פורמולה המאגדת בתוכה את כל מה שיש למדבר להציע, כמו עלי צבר וניצני צלף ידועים ביכולות הקסם שלהם להשקות את העור ולסייע בהשגת לוק בריא ומלא חיות. 

לצד לחותנים עוצמתיים, סוכרים טבעיים וחומצות אמינו, לקרם מרקם ייחודי ש"נועל" את הרכיבים המזינים של המוצרים שבאו לפניו (כמו סרום הפפטידים או החומצה ההיאלורונית) ובכך תורם להזנה עמוקה לאורך זמן, ומהווה בסיס מושלם עבור קרם הגנה ואיפור שבאים אחריו.

רכיבי הקרם: ניצני צלף – עשיר בנוגדי חמצון לחיזוק מעטה ההגנה של העור, חמאת שיאה – מרככת את טקסטורת העור ומזינה בלחות אינטנסיבית שנשארת לאורך זמן, חומצה היאלרונית – סופחת אליה כמויות אדירות של מים, עד 1000 פעמים ממשקלה, ומרווה את העור בלחות מקסימלית. התוצאה? עור פנים מלא לחות שקורן לאורך זמן. עלי צבר – תמצית המופקת מן העלים הבשרניים של הצבר המדברי. התמצית עשירה ברירים צמחיים המורכבים מסוכרים וחומצות אמינו אשר ידועים בתרומתם לליחוח העור והרגעתו.

הוראות שימוש: יש למרוח בנדיבות על עור נקי בוקר וערב, על אזור הפנים, הצוואר והמחשוף. לעסות בתנועות עיסוי עדינות, עד לספיגה מלאה. לתוצאות מושלמות, מומלץ למרוח אחרי הסרום הטיפולי או הלחות ההיאלורונית.

מתאים לנשים בהריון. מאושר על ידי משרד הבריאות, לא נוסה על בעלי חיים, אינו מכיל רכיבים מן החי, ללא פראבנים, היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש.
מחיר: 117 שקלים ל-50 מ"ל (במקום 195 שקלים).

כל מי שתרכוש באתר בסכום של 240 שקלים ומעלה תקבל קצף ניקוי מוקטן
ומברשת ניקוי לפנים בצורת באני. צילום נדיה היבא

תרחיץ קצף עדין לניקוי, טיהור ורענון העור
ניקוי יסודי של הפנים, כזה שמסיר גם את האיפור, לכלוך ושומנים אשר מצטברים במשך היום, הוא המפתח לשגרת טיפוח נכונה ולעור הפנים שתמיד רצית. ממש כמו ספא בבקבוק, תרחיץ הקצף שלנו מנקה ביסודיות את עור הפנים ומותיר תחושת פינוק יוקרתית שאין כמותה. תמציות ייחודיות המכילות צבר, צלף קוצני, אוכמניות, עץ מייפל וקנה סוכר מזינות את העור בלחות ומסייעות בהענקת מראה זוהר ומלא חיות.
הוראות שימוש:  כל יום, בוקר וערב.  יש ללחוץ על המשאבה כשלוש פעמים, על לקבלת כמות הקצף הרצויה, לעסות על עור פנים וצוואר לח ולשטוף היטב במים פושרים.

כל מי שתרכוש באתר בסכום של 240 שקלים ומעלה תקבל קצף ניקוי מוקטן
ומברשת ניקוי לפנים בצורת באני. צילום: נדיה היבא

כל מי שתרכוש באתר בסכום של 240 שקלים ומעלה תקבל קצף ניקוי מוקטן
ומברשת ניקוי לפנים בצורת באני. צילום: נדיה היבא

כדאי מאוד לדעת!!!
מלבד ההנחה באתר, בפרומיס נותנים במהלך התקופה הזו עוד מתנות.
כל מי שתרכוש באתר בסכום של 240 שקלים ומעלה תקבל קצף ניקוי מוקטן ומברשת ניקוי לפנים בצורת באני , נוחה לשימוש ,רכה ונעימה לעור הפנים.

ממליצה בחום לרכוש מוצרים בסכום הזה (אפשר גם יותר כמובן...) כדי ליהנות מההנחות וגם לקבל את המתנות השוות. 
פסטיבל נובמבר גם באתר חברת פרומיס צילום: נדיה היבא
לכל הפרטים ולרכישה, היכנסו עכשיו לאתר של פרומיס: https://promise-cosmetics.co.il/

פרסום בשיתוף פרומיס Promise

ערכה וצילמה נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...