יום שלישי, 23 בנובמבר 2021

מלון בת שבע בירושלים מרשת מלונות ג'ייקוב

לקראת חג החנוכה יצאתי לסיור בירושלים , לבדוק מה חדש בעיר הקודש, ואילו פעילויות יערכו בחג החנוכה לכל המשפחה, שעליהם אשמח להמליץ.

חנוכה ממש מעבר לפינה וזה הזמן לחופשה חורפית אמיתית כזו שיכולה להיות רק בחנוכה ועם כל המשפחה. אז ארזו מזוודה, לא לשכוח גם בגדים חמים, כי בכל זאת קריר בירושלים בערב, וצאו לבילוי חווייתי משפחתי כמו בחו"ל ובואו להנות מפעילות חורפית עם מיטב האטרקציות שיש לירושלים להציע.

את הבוקר פתחתי בירושלים במלון בת שבע, עם ארוחת בוקר איכותית ומפנקת במיוחד (אוויר ירושלים תמיד עושה אותי רעבה...) מה שיכולה להיות אופצייה מצויינת וחליפית לארוחת בוקר בבית קפה, ובמחיר סביר.  כבר בלובי המלון היה ברור שהמלון ייחודי בעיצובו.



מלון בוטיק בת שבע, אחד מחמשת בתי המלון של רשת ג'ייקוב, ממוקם במרכז העיר ירושלים וסמוך לכל האטרקציות המובילות והאתרים ההיסטוריים החשובים: בית הכנסת הגדול, הכותל המערבי, שדרות ממילא, שוק מחנה יהודה ועוד.

בתקופת הקורונה שופצו מלונות רשת ג'ייקוב בעלות כוללת של כ-100 מיליון שקל וברשת ממשיכים לעשות הכל כדי להביא את המלונות לאיכות לה הם שואפים.

מלון בת שבע הינו סיפור של ישן וחדש, עתיק ומודרני, פסיפס של טעמים ועירוב של ניחוחות.




במלון 79 חדרים ברמות שונות שכולם פונים לנופה של העיר ירושלים ההיסטורית. הקונספט העיצובי של דנה אוברזון עוסק בהקפאת רגע בזמן בירושלים, עיר שעברה העשיר הוא מוטיב ניכר ודומיננטי, והפיכתו לשפה עכשווית בירושלים המודרנית.
עיצוב החדרים נועד להשרות אווירה נוסטלגית וחמימה, של זיכרונות מתקופות שונות ומימים אחרים.

מטבח המלון, בניצוחו של השף משה אסולין, מגיש ארוחות בוקר איכותיות ומפנקות ובראנצ'ים מיוחדים, המבוססים על חומרי גלם מקומיים, טריים ואיכותיים.

מלון בת שבע בירושלים - חדר מרווח ומפנק  - קרדיט צלם - אורי אקרמן
מלון בת שבע בירושלים - חדר מרווח ומפנק  - צילום - נדיה היבא

במלון חדר כושר מאובזר, טרקלין עסקים, אולם כנסים המתאים לאירועים עד 80 איש. וגם גג מרהיב שלאחרונה הוא עבר שיפוץ במאות אלפי שקלים. הגג משקיף לקו רקיע ונוף ירושלמי ייחודי ועוצר נשימה, נוספו לו 2 ג'קוזי עם ריצוף דק עץ, סאונה יבשה, אזור שיזוף ומקלחת ובר אלכוהול לחוויית חופשה אולטימטיבית. בגג פינות ישיבה שמאפשרות ליהנות מאווירה קסומה עם נוף עוצר נשימה. (הסאונה היבשה ובר האלכוהול עדין בבנייה).





רשת מלונות JACOB כוללת 5 בתי מלון ייחודיים, המציעים כ 430 חדרים המשתרעים בלמעלה מ28,000 מ"ר. המלונות ממוקמים בירושלים, תל אביב, טבריה, נהריה וחדרה. כל אחד ואחד ממלונות הרשת מצטיין באופי המייחד אותו ומבדל אותו ממלונות אחרים אך בד בבד, כולם מאוד דומים - בסטנדרטים הבלתי מתפשרים, באווירה החמה ובגישת השירות הבלתי מתפשרת.


על גג מלון בת שבע ירושלים נוספו 2 גקוזי, דק ומקלחת. קרדיט צילום - מקס מורון 

על גג מלון בת שבע ירושלים - נוף פנורמי מרהיב. קרדיט צילום - מקס מורון
לקראת הבלאק פריידי (26.11) וסייבר מאנדיי (21.11) המחירים במלון יהיו החל אמצע שבוע לינה זוגית על בסיס ארוחת בוקר, החל מ-500 ₪ חמישי לינה זוגית בלבד, החל מ-700 ₪.

רחוב קינג ג'ורג' 42, ירושלים.
לפרטים נוספים: הזמנות 6367* במייל או באתר


הפרסום בשיתוף מלון בת שבע ירושלים
צלמים: מקס מורון, אורי אקרמן, נדיה היבא

ערכה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...