יום ראשון, 26 בספטמבר 2021

סרום להפחתת כהויות מסדרת הקפאין של אס אר קוסמטיקס

הקפה שבספל והקפה שעל עור הפנים של אס אר קוסמטיקס!!!

את הבוקר אני נוהגת להתחיל תמיד עם כוס קפה מתוק להעלמת עייפות הלילה, להתעוררות ולהגברת המרץ כדי להתחיל את היום, ומניחה שגם רובכם מתחילים כך את היום כמוני עם כוס או ספל קפה.
ומה עם עור הפנים שלנו? ממש כמו שקפה הוא חלק משגרת הבוקר שלנו, חשוב שלא נשכח להוסיף אותו גם לשגרת הטיפוח שלנו . מה אתם אומרים?

מי שמכיר אותי כבר יודע/ת שמאוד חשוב לי לטפח את עור הפנים שלי, ותמיד עם מוצרים טובים ופעילים מהשורה הראשונה, כשאת תוצאות הטיפול והטיפוח רואים מיד אחרי הטיפול הראשון או השני (אין לי סבלנות להמתין שבועות...).

סרום להפחתת כהויות מסדרת הקפאין של אס אר קוסמטיקס. צילום: נדיה היבא

הפעם רוצה להמליץ לכם (לאחר התנסות כמובן) על סרום מצויין להפחתת כהויות מסדרת הקפאין של אס אר קוסמטיקס.
כבר כתבתי כאן - גם עור הפנים שלנו זקוק לקפה על הבוקר.

הסרום מיועד לקונטור (סביב) העיניים. מרכיביו מסייעים להפחתת סימני עייפות, לטשטוש כהויות תוך הבהרה והפחתת נפיחויות ושקיות סביב העיניים.

הסרום מועשר בקפאין 5%, הידוע כמגביר את פעולת הניקוז הטבעית התומכת בהמרצת מחזור הדם הנימי. הקפאין כמרכיב רב תכליתי, משפיע על "עוררות עורית, אשר הוכח כממריץ ייצור של חומצה היאלורונית, אנטי דלקתי, מקלף, מחדש ומפחית נראות של עיגולים כהים ונפיחויות מסביב לעיניים.

סרום להפחתת כהויות מסדרת הקפאין של אס אר קוסמטיקס. צילום: נדיה היבא
בנוסף התכשיר מועשר בניאצינמיד B3, ויטמין E, שמן חוחובה, ובסקוואלן צמחי להעשרה ולהזנת העור העדין מסביב לעיניים. כל המרכיבים יחד מעניקים ריענון חיוני תוך הארת אזור העיניים.

ובנימה אישית:   לאחר השימוש בסרום להפחתת כהויות מסדרת הקפאין, על פי ההוראות שעל האריזה (להניח מעט מסביב לעיניים בתפיחות קלות עד להספגה מלאה פעם עד פעמים ביום. יש להזהר ממגע עם העיניים), הכהויות סביב העיניים  טושטשו אחרי השימוש השני ואזור הקונטור נעשה הרבה יותר בהיר ומואר. העור מסביב לעיניים נראה הרבה יותר רענן, מלא חיוניות והנפיחות ירדה. עכשיו כל הפנים נראות הרבה יותר רעננות ועירניות. כבר אמרנו שמראה העיניים משפיעה על כל הנראות של הפנים. העיניים הם בעצם כמו המראה שלנו. לקרם-סרום יש ריח נפלא של קפה-שוקולד מתוק, בעל מרקם עדין ומעט סמיך, נעים מאוד למגע ולא שומני, נספג בקלות ובמהירות  בקונטור שמסביב לעיניים ולא משאיר עקבות, משאיר תחושת רעננות ומראה עירני הרבה יותר.

הסרום (30 מ"ל) מתאים לכל סוגי העור, 

סרום להפחתת כהויות מסדרת הקפאין - צילומים: נדיה היבא
להניח מעט מסביב לעיניים בתפיחות קלות עד להספגה מלאה פעם עד פעמים ביום. 
סרום להפחתת כהויות מסדרת הקפאין - צילומים: נדיה היבא
להניח מעט מסביב לעיניים בתפיחות קלות עד להספגה מלאה פעם עד פעמים ביום. 
ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות.   לפרטים נוספים:1-700-700-771

אתר החברה  https://srcosmetics.co.il/he
לדף הפייסבוק  https://www.facebook.com/goldsr10/
לעמוד האינסטגרם  https://www.instagram.com/srcosmetics_israel/

SR cosmetics הוא מותג קוסמטיקה מקצועי שנולד מתוך חזון ותשוקה ליופי ולמדע. בזכות הידע והמקצועיות הבלתי מתפשרת של מייסדי החברה, נולד סיפור הצלחה חובק עולם שמתנהל מתוך אהבת אדם, כבוד לסביבה ומחויבות עמוקה לבריאות העור ונראותו כחלק מרכזי מבריאות הגוף והנפש.

המותג הוקם לפני כ-20 שנה על ידי 
שולי רודריג, המכונה "אנציקלופדית היופי" , דמות מעוררת השראה, חוקרת ומפתחת נוסחאות קוסמטיקה בלתי מתפשרת, מביאה עימה לזירה המקצועית ניסיון וידע של יותר מארבעים שנות פעילות בענף הדרמטולוגיה והצליחה לסחוף את בן זוגה איש העסקים ואחריו את כל משפחתה למסע משותף של מצוינות.

סרום להפחתת כהויות מסדרת הקפאין של אס אר קוסמטיקס. צילום: נדיה היבא

סרום להפחתת כהויות מסדרת הקפאין של אס אר קוסמטיקס. צילום: נדיה היבא
כל סדרות התכשירים והמוצרים עומדים בסטנדרטים המחמירים ביותר ונושאים תקני איכות מכובדים: GMP (Good Manufacturing Practice Product) ו- ISO תקן איכות בינלאומי מחמיר המבטיח את סטריליות המוצר ויעילותו הן בטיפול בקליניקה והן בהמשך שגרת הטיפוח בבית.

מוצרי החברה משווקים אך ורק דרך מרכזי שיווק מורשים וקליניקות קוסמטיות ודרמטולוגיות שעברו הכשרה ייעודית ועובדות על פי הפרוטוקולים המקצועיים להבטחת תוצאות מקסימליות. שיטת עבודה זו שומרת על יוקרתיות וייחודיות המותג ומאפשרת ללקוחות החברה ליהנות מהמינונים הפעילים המשולבים בתכשירים, מהשילובים המדויקים ומהמינונים הבטוחים ביותר שיש לקוסמטיקה הפרא רפואית להציע.

בשיתוף עם חברת אס אר קוסמטיקס

ערכה וצילמה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...