יום שבת, 21 באוגוסט 2021

גלריית UNITY ART HOUSE שביפו מציעה מתנות מפנקות וייחודיות לחגי תשרי

היום נדבר על מתנות, כן מתנות שרוצים/או צריכים לתת בכל מיני סיטואציות - ביקור חולים, סתם ביקור אצל חברה או אצל אחד מבני המשפחה, להתארח בחגים ועוד ועוד, מתנה שיהיה כייף ונעים לתת, כזאת שניראת שווה ויוקרתית מבלי להשקיעה מאות שקלים.

כמה פעמים הייתם צריכים לתת מתנה ולא ידעתם היכן ומה לקנות? כמה פעמים שברתם את הראש והתרוצצתם בין חנויות כדי למצוא את המתנה המושלמת (לא עוד צלחות, כוסות או צנצנות ללא שימוש), במיוחד לפני ערבי חג כשאתם מתארחים - לא נעים להגיעה עם ידיים ריקות!!!

על גלריית UNITY ART HOUSE ביפו כבר שמעתם?

גלריית יוניטי ארט - מתנות בעבודת יד 
בימים אלו, ממש לפני ערב ראש השנה וחגי תשרי (ואפשר גם לכל ימות השנה) ולפני שאתם מתחילים עם הלחץ של הניקיונות, סידור הבית, הקניות והבישולים, ממליצה לכם לעשות חצי יום כייף ולבקר בגלריית UNITY ART HOUSE שממוקמת ביפו - שבה תמצאו מתנות מקוריות וייחודיות בעבודת יד של מעצבים שישמחו את המשפחה והחברים.

גלריית UNITY ART HOUSE ביפו מציעה להפתיע ולפנק במתנות מיוחדות באמת, הנוצרות אחת אחת, באהבה ובמלוא תשומת הלב! כל מי שרוצה להעניק ליקיריו מתנה מיוחדת - כי הוא רוצה שירגישו וידעו כמה הם מיוחדים עבורו – מוזמן לגלריה יוצאת הדופן, המציעה מבחר ענק של יצירות ופריטים.

גלריית יוניטי ארט - מתנות בעבודת יד  
בחלון הראווה של הגלרייה כתוב "מקום של אושר"- וזה נכון, כי ברגע שחוצים את מפתן הדלת ונכנסים - עוברים לעולם של יצירה הכולל תמונות, ציורים, תכשיטי מעצבים, בובות, צעצועים, דובונים, פריטי זכוכית, קרמיקה ונוי, נרות, פמוטים, סבונים, תיקים ומזכרות.

כל היצירות הוכנו באהבה בידי חברי עמותת UNITY ART שהגלרייה היא ביתם. במקום גם אפשר להתענג על כוס קפה ושוקולדים - בעבודת יד כמובן וזה לא הכל: מי שרוכש מתנות בשווי 250 ש"ח – גם מקבל מתנה. אז עם היד על הלב, האם זה לא באמת מקום של אושר.

גלריית יוניטי ארט - מתנות בעבודת יד 
פרטים בפייסבוק  https://www.facebook.com/unityartproject/

מחירי המתנות: החל מ- 30 ש"ח.

הגלריה ממוקמת ברחוב רזיאל 6, יפו. 
שעות פתיחה: 
ב'-ה' בשעות 15:00- 20:00. 
ימי ששי ושבת - בשעות 11:00- 22:00. 
יום א' סגור.

גלריית יוניטי ארט - מתנות בעבודת יד צילומים: נדיה היבא
בית האומנים והאומנות House Unity Art ביפו מהווה מקום מפגש לעשרות יוצרים יוצאי חבר העמים מרחבי הארץ. הבית, הכולל גלריית תצוגה וקומת סדנא ויצירה, מציע מאות יצירות מעוצבות בעבודת יד מזכוכית, קרמיקה, מתכת, עץ, בד, פימו ועוד, במחירים נוחים. אפשר להתרשם מהמקוריות ומהמגוון, הכולל פריטי נוי, תכשיטים, כלי אחסון והגשה, אקססוריז, פרחים מסבון, בובות, דובונים ועוד בעמוד הפייסבוק  https://www.facebook.com/unityartproject/

את המקום יזמה והקימה הגברת מריה פרייגר, המקדישה את זמנה לקידום אומנים ויוצרים.  
טל': 054-3544218, מריה

בברכת שנה טובה ומתוקה וחג שמח!
נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...