יום שלישי, 6 ביולי 2021

לקראת הקיץ: ביופט משיקה קולר NOVO לכלבים וחתולים להדברת קרציות ופרעושים

מי מאיתנו שמחזיק ומטפל בכלב או חתול בבית, יודע שהתקופה הכי קשה להם זה הקיץ . לא רק בגלל שהם סובלים מהחום, אלה מפני שזו התקופה שבה הם הכי הרבה נדבקים בפרעושים ובקרציות. 

הכלב שלנו לואי מסוג  יורקשייר נמצא רוב הזמן בבית. לסיבוב  היומי הוא יוצא לחצר הסגורה , ומידי פעם מוציאים אותו לטייל אחר הצהרים כשפחות חם, כדי שיפגוש  "חברים וחברות"  - ואז הוא תמיד חוזר מתגרד, ועור גופו כולו אדום, לא רק מהקוצים שנדבקים לפרוותו אלה בגלל "אורחים" לא רצויים שמטיילים ועוקצים את גופו. 

קולרים לו סולאנו. צילום באדיבות ביופט 
ביופט, החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד, משיקה לקראת ימי הקיץ החמים את סדרת הקולרים החדשים , המספקים הגנה מרבית לחברינו על ארבע וטיפול בטוח לשימוש ביתי למניעת פרעושים וקרציות

הקולר החדש להדברת קרציות ופרעושים, מסדרת NOVO הינו מוצר מהפכני, המיוצר בטכנולוגיה מתקדמת של שחרור מבוקר לאורך זמן תוך שימוש בחומרים חדשים מהיעילים והבטוחים בעולם. הקולר קוטל וגם דוחה סוגים רבים של קרציות תוך 24 שעות ומונע מהן להעביר מחלות ואף קוטל את הפרעושים תוך 24 שעות מענידת הקולר.

 ביופט משיקה קולר NOVO לכלבים וחתולים להדברת קרציות ופרעושים.
צילום: נדיה היבא
הקולר, אשר מגיע בדגם לחתולים ולכלבים, מקנה ראש שקט לשישה חודשים, הוא עמיד במים ומיוצר מחומר פלסטי 100% הידרופובי. הקולר לכלבים בטוח לשימוש על גורים צעירים ומגיע בשני גדלים, כלבים עד 8 קילו וכלבים מעל 8 קילו.

סולאנו, אשר נוסדה בישראל בשנת 2012, עוסקת בפיתוח וייצור פתרונות הדברה חדשניים נגד טפילים בחיות מחמד. מגוון הפתרונות המיוצרים על ידי החברה מכילים רכיבים באיכות הגבוהה והמתקדמת ביותר ומספקים פתרונות יעילים ובטוחים לטיפול בטפילים וכן, פתרונות של טיפול מונע. סולאנו שמה לה למטרה לשפר את איכות חייהם של חיות המחמד בישראל ובעולם ולהוביל את תחום פתרונות ההדברה נגד טפילים בחיות המחמד תוך שימוש מתמיד בחדשנות טכנולוגית וידע עשיר. לשם כך משקיעה משאבים רבים במחקר ופיתוח מוצרי הדברה יעילים לאורך זמן ובטוחים לטיפול בטפילים חיצוניים בקרב חיות מחמד.

לואי, הכלב שלנו שתכף הולך לענוד את הקולר של NOVO להדברת קרציות ופרעושים.
צילום:  נדיה היבא
מחיר מומלץ לצרכן : החל מ-221 ₪
להשיג בחנויות מזון וציוד לחיות מחמד המובחרות

חברת ביופט בע"מ, מקבוצת מוצרי מעברות, הינה החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד. החברה, אשר נוסדה בשנת 1972 כחלוצה בתחום הייצור של מזון יבש לכלבים ולחתולים, בנתה עם השנים מוניטין בזכות הקפדה בלתי מתפשרת על איכות, גם בארץ וגם בקרב החברות המובילות בעולם, אשר בחרו בה לייצג אותן בשוק חיות המחמד הישראלי. היום משווקת ביופט את מוצריה, הכוללים מזון יבש, לח וציוד לכ-500 חנויות מחמד בישראל, מרפאות ווטרינריות, אלפי מגדלים ולרשתות המזון הגדולות.

ערכה וצילמה : נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...