יום שני, 5 ביולי 2021

חברת "מעדני יחיעם" משיקה נקניקיות גורמה מבקר בסגנון אמריקאי

להיט חדש על המדפים מחברת "מעדני יחיעם" - נקניקיות בקר פרמיום בסגנון אמריקאי ניו יורקי על פי מתכון של חברת הבת של מעדני יחיעם בארה"ב,  בטעמים משובחים כמו שטרם הכרתם וטעמתם - לא דומות בטעמן או בגודלן לנקניקיות שאתם כבר מכירים. 

נקניקיות הבקר בסגנון אמריקאי - הנקניקיות 100% בקר פרמיום והן מיוצרות על פי מתכון וידע של חברת הבת של מעדני יחיעם בארה"ב, A&H. כל רכיבי הבשר במתכון הם מבשר בקר והן בטעם ובמרקם ייחודי ושונה משמעותית מהקיים בשוק.

חברת "מעדני יחיעם" משיקה נקניקיות גורמה מבקר בסגנון אמריקאי  צילום: נדיה היבא
הפעם העדיפו לאכול את הנקניקיות בלחמנייה עם סלטי הבית.
טעמנו התלהבנו ואהבנו: הנקניקיות במרקם קשה  וטעים הרבה יותר והם נהדרות להכנה בתנור, בבישול  ארוך בקדרה, מצויינות כתוספת לשקשוקה  ועוד. את הנקניקיות הוספתי לסיר החמין של שבת  שחוסל עד תום. בני הבית שאלו מה השתנה בסיר החמין השבת  שהוא יותר טעים?  להכנת השקשוקה הוספתי פרוסות מהנקניקיות האמריקאיות. המחבת נוגבה עד הסוף ולצערי לא הספקתי לצלם את המנות!!!

הנקניקיות בשר בסגנון אמריקאי מצטרפות לסדרת נקניקיות הפרמיום המעולות של מעדני יחיעם וישווקו ברשתות המזון ברחבי הארץ.

חברת "מעדני יחיעם" משיקה נקניקיות גורמה מבקר בסגנון אמריקאי  צילום: נדיה היבא
הפעם העדיפו לאכול את הנקניקיות בלחמנייה עם סלטי הבית.
סדרת נקניקיות הפרמיום של "מעדני יחיעם" כוללת:  נקניקיות צ'וריסו בסגנון ארגנטינאי בעלות מרקם בשרי וטעם פיקנטי, מומלצות לצלייה על האש או במחבת. נקניקיות בסגנון צרפתי בעלות מרקם בשרי וארומה חזקה, מומלצות לצלייה על האש או במחבת וכתוספת לתבשילי קדרה כמו שוקרוט. הנקניקיות עשויות מנתחי בקר, הודו ועוף איכותיים, גדולות ועסיסיות, במרקם בשרי ובטעם משובח, ללא גלוטן ובעלות רמת חלבון גבוהה (כ-16%). 

הנקניקיות משווקות באריזות של 280 גרם, כ-3-4 יחידות נקניקיות גדולות באריזה והן חלק מקטגוריית נקניקי הבוטיק של יחיעם הכוללת מעדני בשר בסגנון עולמי בהם נקניקי סרוולד, פרשוטו, סלמי צרפתי, סלמי הרץ ועוד.

נקניקיות בקר בסגנון אמריקאי מעדני יחיעם צילום Sell360pro
לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של "מעדני יחיעם", "אנו רואים מגמה ברורה של התחזקות מוצרי הפרמיום. התבססנו במוצר זה על ידע ומתכון אמריקאי של חברת הבת שלנו בארה"ב ואנו שמחים להביא לקהל הישראלי מוצר פופולארי ואהוב הנמכר בשוק האמריקאי הכשר".

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 20.00 ₪ לאריזת 280 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

ערכה וצילמה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...