יום שני, 28 ביוני 2021

טיפול PEMF באמצעות פולסים אלקטרו מגנטים זוכה לתמיכה נכרת מטעם אוניברסיטת אוקספורד וספריית קוקרן

הטיפול המהפכני בפולסים אלקטרו מגנטים שהוכח כיעיל ואושר ע"י ה-F.D.A, מנהל התרופות האמריקאי, לשימוש במגוון בעיות, שמשפיעים על זרימת הדם באזור המטופל ובכך מסייעים לשקם את הפעילות התוך תאית והבן תאית להפחתת כאבים, מקבל בימים אילו תנופה נכרת בזכות מחקרים פורצי דרך מספריית קוקהורן ומאוניברסיטת אוקספורד, העוסקים בחשיבות הטיפול.

הפתרון של הרפואה הקונבנציונאלית במרבית המקרים היא בצורת כדורים, משחות, זריקות או ניתוח שמטרתם לטפל בבעיה או להקל על המטופל.
טיפול PEMF באמצעות פולסים אלקטרו מגנטים
זוכה לתמיכה נכרת מטעם אוניברסיטת אוקספורד וספריית קוקרן. צילום: נדיה היבא
השבוע הוזמנתי לפריימדיקל שברמת גן (צמוד לתל השומר), להכיר מקרוב את נועם עזרא, יו"ר האגודה לרפואה סינית ואת צביקה שנקר, מעסה רפואי וממוחי לריפוי בפולסים אלקטרומגנטיים שבמהלך האירוע סיפר את סיפור חייו. וכן להכיר מקרוב את הטכנולוגיה החדשה והמתקדמת בעולם לטיפול ושיקום כאבים כרוניים באמצעות פולסים אלקטרומגנטיים המאושר על-ידי ה-FDA.

הטיפול בפולסים אלקטרומגנטים יעיל במטופלים הסובלים בין היתר מ: כאבי ראש מיגרנה, פיברומיאלגיה, דלקת מפרקים או גידים, בעיות הגיל השלישי, פריצות דיסק, בלט דיסק, כאבי גב, כאבי צוואר, כאבי כתפיים כולל כתף קפואה, פציעות ספורט, שחיקת סחוס, כאבים לאחר ניתוחים אורטופדיים.

גוף האדם מורכב מתאים שונים הטעונים במען חשמלי. הפעילות הנורמלית שמבצעים התאים כרוכות בהעברה של חלקיקים טעונים דוגמת נתרן, כלור, המשמשים לפעילות התקינה שלהם. במקרה של כאב כרוני או מחלה כרונית כאשר איבר או רקמה בגוף ניזוקים עקב מחלה או תהליך דלקתי ממושך, יוצאת הפעילות החשמלית מאיזון. במצב זה התאים מתקשים לתפקד ביעילות והם אינם מגיבים לגירויים הרגילים של הגוף. המנגנון הזה הופך כרוני עם הזמן ומביא לכאבים ולמחלות כרוניות המוכרות לכולם.

מיטת טיפול בטכנולוגיית PEMT פולסים אלקטרומגנטים. צילום: יחצ
הבשורה בטיפול בפולסים אלקטרו מגנטים PEMF, מכשיר הדומה למכשיר ה-M.R.Iהינו שעל ידי הפעלה של שדה אלקטרומגנטי בתדירות קבועה, ניתן להסדיר את הפעילות של המטען החשמלי של התאים הפגועים.

על ידי הפעלה של שדה אלקטרו מגנטי בתדירות מדויקת בעוצמה ובאופן מתאים, מוסדרים ומאוזנים המטען החשמלי ותפקוד התאים הפגועים. באופן זה מתאפשרת הפעלה יעילה של תהליכי ריפוי עמוקים. 

אלפי מחקרים בוצעו בנושא בשנים האחרונות , אשר בדקו את יעילות הטכנולוגיה, הוכח למשל שאנשים שעברו ניתוחים מסוגים שונים כולל אפילו ניתוחים פלסטיים, הביא לכך שהמטופלים החלימו מהר יותר, סבלו מפחות דימומים וזיהומים, צלקות קטנות יותר, אזור הניתוח היה פחות נפוח והכאבים היו בכמות מופחתת.

הטיפול מסייע בסידור מחדש של כדוריות הדם האדומות ובכך מגביר זרימת דם לאיבר המטופל ובכך מאיץ ומעודד החלמה.

בהשקת טיפול ייחודי באמצעות פולסים אלקטרו מגנטים . צילום: נדיה היבא
מימין לשמאל: צביקה שנקר, נועם עזרא ויקי עזרא

יקי עזריה מימין וצביקה שנקר בהשקת טיפול ייחודי באמצעות פולסים אלקטרו מגנטים . צילום: יחצ
לאחרונה יצאו שני מחקרים חשובים המצדדים בחשיבות הטיפולים הבשורה הראשונה יצאה מניסוי שנערך באוניברסיטת אוקספורד ואשר הוכיח שכטיפול נילווה באוסטאוארתריטיס של הברך, היה לטיפול השפעה מועילה על כאב, נוקשות ותפקוד גופני וזאת בקרב מטופלים עם שחיקת סחוס.

ספריית קוקרן הידועה במחקריה הרפואיים פרסמה תוצאות, ניסוי שלטיפול ה-PEMF השפעה מועילה על כאב, נוקשות ותפקוד גופני בקרב מטופלים עם שחיקות סחוס.

נועם עזרא יושב ראש האגודה לריפוי סיני מסורתי, מדגיש את העובדה שהשימוש בפולסים אלקטרומגנטים משפיע ומושפע מהדיקור הסיני. בניתוח סיני השימוש בפולסים  אלקטרומגנטים משפיע על תהליכי בנייה בגוף ומביא לשמירה על איזון היין והיאנג. בהיבט נוסף יש תהליכים יאנגיים (הסעה של קולגן לרקמה הפגועה)שיש לתמוך בהם בדיקור ע"י תהליכי הנעה.

שילוב של כוחות המצויים בדיקור ביחד עם פולסים אלקטרומגנטים מביא לתוצאה הנכונה במהירות גבוהה מאוד.

יש לציין שגם בשילוב טיפולים אחרים עם הפולסים האלקטרו מגנטיים הורגשה תוצאה טובה מאוד ברוב המיקרים, מהירה ולטווח ארוך כגון שילוב פיזיוטרפיה, אוסטיאופטיה, כירופרקטיקה ועיסוי רפואי.

את הטיפולים ניתן לבצע בערים רבות בארץ.
לאתר החברה לפרטים נוספים ,למאמרים בעיברית, לעדויות מטופלים 
ולבחירת המרפאה
הקרובה אליך:  https://painfree.org.il/


ערכה : נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...