יום רביעי, 9 ביוני 2021

משרד ישראלה וסר אדריכלות ועיצוב בע"מ פורץ דרך בתחום עיצוב מוסכים

פעם כשהייתי מגיע למוסך, הדבר הראשון שניבט מהקירות היו לוחות שנה של תמונות נשים בביגוד מינימליסטי, כתמי שמן על הריצפה, פחיות וכלי עבודה מפוזרים וגם סמרטוטים בכל מקום. גם המכונאי לא היה אסתטי במראהו והיה תמיד לבוש בבגדים לא נקיים במיוחד, וכל זה יחד תמיד גרם לי לברוח מהמקום כמה שיותר מהר.

מאז ועד היום השתנו דברים ללא הכר וכך גם סביבת העבודה במוסך. העיצוב במוסכים שינה כיוון וההתייחסות היום למוסך שהינו בעצם יותר כמרכז שירות מעוצב, זמין, נקי ומאוד מזמין, עם פינות המתנה נינוחות ומעוצבות, כשליד מכונות קפה, עוגות וכריכים, מוזיקת רקע נעימה ורגועה, עיתונים לעיון מסך טלוויזיה לחדשות או סרט, ואפילו מסך טלוויזיה  מיוחד שבו ניתן לראות מעקב אחר מצב הטיפול במכונית ועוד.

מוסך בעיצוב משרד האדריכלים ישראלה וסר. צילום: יחצ

מוסך בפתח תקוה  עיצוב משרד האדריכלים ישראלה וסר. צילום: יחצ
ישראלה וסר אדריכלות ועיצוב בע"מ חולש על תחום עיצוב המוסכים ומתמחה בעיצוב מוסכים המשתייכים ליבואני הרכב המובילים וגם לאילו העצמאים.

לדבריה: "מרכז שירות או מוסך נועדו להעניק ללקוח שירות הכרוך בטיפול ברכב, היקר לליבו ואי לכך יש לשים את הלקוח במרכז , תוך מתן חוויה ויזואלית וחווית שירות באופן קולח , לאורך כל השהות במקום".

היות וגם הרכב הפך למתוחכם, מרובה מחשבים ובהתאם לאופן הרכב כך גם העמדות במוסכים, דבר שמחייב להעניק למקום , מראה היי טקי , מושך את העין, משולב בצבע ומוסיקה, מעין חוויה טוטאלית שעוטפת את הלקוח , כך שהוא לא חש שהוא נמצא במוסך הארד קור אלא במקום, הדומה למקום בילוי.

מוסך בעיצוב משרד  ישראלה וסר. צילום: יחצ 

עיצוב מוסך איסוזו מעוין שורק עי האדריכלית ישראלה וסר. צילום: יחצ

משרד ישראלה וסר אדריכלות ועיצוב בע"מ מקבל מפרטים מחברות האם של מרכזי השירות והמוסכים שדואג לעשות להם אדפטציה ישראלית , אותנטית, בהתאם לסוג הלקוחות הרווח.

המשרד מתכנן ומעצב את מרכזי השירות של היבואנים הגדולים והמובילים בארץ ואת אמות המידה עבור כלל הרשת עפ"י הוראות ועל פי תפישת התכנון והעיצוב , תוך שהוא בקיא ברזי העבודה של מרכז השירות הן מהבחינה הפרקטית והן מהבחינה העיצובית ובונה את הקו המתאים לאופי כל חברה ומותג.

יש מקרים בהם חברות האם בחו"ל בוחרות לאמץ את העיצובים המיוחדים מהארץ לשלל מרכזי שירות ומוסכים באירופה , ארה"ב ואסיה.

היות ומה שהכי חשוב בעת ההגעה למוסך הוא האבחון, הדיאגנוסטיקה ובהתאם לכך נקבע סוג הטיפול, הנדרש, מה יש לחזק או לתחזק. חשוב שהסביבה תראה מאוד עכשווית ומתקדמת ,הדבר רק ילך ויתחזק כשהרכבים החשמליים יכבשו את הכבישים.

עיצוב מוסך איסוזו מעוין  עי משרד האדריכלים ישראלה וסר. צילום: יחצ
עיצוב מוסך איסוזו שורק עי משרד האדריכלים ישראלה וסר. צילום: יחצ
ישראלה וסר מספרת שהיום :"חזיתות מרכזי השירות והמוסכים מעוצבים עם אלוקובונד{ קסטות אלומיניום} למראה מיוחד בשילוב זכוכיות, אנטי תזה למה שרווח, בעבר. רצוי שהדלפק יהיה מחומרים איכותיים כמו קוריאן, עץ מאסיבי מעין בוצ'ר בלוק איתן, נירוסטה וכדומה ליצירת מראה מעוצב, במיוחד. חדרי יועצי השירות שאינם נקראים עוד מוסכניקים משולבים בקירות זכוכית ותקרות מעוצבות.

אפילו הריצוף זוכה למראה חדש עם דגש על ריצוף גרניט פורצלן עם דגש על צבעים שונים, עובדה שגורמת לאריחים להראות נקיים לאחר שטיפה שלא כמו רצפת בטון .הקירות מחופים בקרמיקה בצבעים שונים עם דגש דרמטי על התאורה שמאוד קרדינאלית וחשובה, תאורה מקצועית בעלת ערכי תאורה ייחודיים, בהתאם לכל מקום ומקום, צורת ואופן העבודה.

כך נוצרת סביבת עבודה שיוצרת חוויה בסגנון אחר הן בעבור העובדים והן בעבור הלקוחות, דבר המגדיל את הפריון והיעילות 

כתובת האתר:WWW.ISRAELA-W.COM

ערכה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...