יום רביעי, 16 ביוני 2021

חדש על מסך הקולנוע: "מהיר ועצבני" 9 Fast and the Furious

יצאנו מהסגר, חזרנו לשגרה וגם הורדנו מסכות, ולכבוד כל זה וגם לכבוד הקיץ שכבר כאן, נסעתי  לצפות בפרימיירת הסרט המדובר שחכינו לו כל השנה  "מהיר ועצבני 9" (צפיתי ונהנתי מכל שמונת הסרטים שהוקרנו עד כה), שנערכה ביס פלאנט שבראשון לציון. את הסרט בחרתי לצפות בהקרנה שמשלבת את כל החושים 4DX להעצמת חוויית הצפייה.
הסרט מאוד מומלץ לצפייה לאוהבי הג'אנר: מתח ופעולה.  

לא משנה כמה אתה מהיר, אף אחד לא בורח מהעבר שלו לנצח!!!

מהיר ועצבני 9 הוא סרט פעולה אמריקאי משנת 2021 והסרט התשיעי בסדרת "מהיר ועצבני". מככבים בו וין דיזל, מישל רודריגז, טייריס גיבסון, כריס "לודאקריס" ברידג'ס, ג'ון סנה, ג'ורדנה ברוסטר, נטלי עמנואל, סונג קנג, עם זוכת האוסקר הלן מירן, וזוכת האוסקר שרליז ת'רון

דום טורטו(וין דיזל) מנהל חיים שקטים ושלווים לכאורה עם לטי ובנו, בריאן הקטן, אך שניהם יודעים שהסכנה תמיד אורבת להם מעבר לפינה. איום חדש ישן יאלץ את דום להתעמת עם חטאי העבר על מנת להציל את אלה שהוא הכי אוהב היום. צוותו הוותיק מצטרף אליו כדי לעצור מזימה עולמית בהובלת המתנקש ונהג המירוצים הכי מיומן שנתקלו בו אי פעם: אדם שהוא במקרה גם אחיו האבוד של דום, ג'ייקוב (ג'ון סנה) .בדרך אויבים ותיקים יחזרו, חברים מפתיעים יקומו לתחייה, ההיסטוריה תיכתב מחדש והמשמעות האמיתית של "משפחה" תיבחן כמו שלא נבחנה מעולם.

את מהיר ועצבני 9 חוזר לביים ג'סטין לין, מי שביים הכי הרבה פרקים בסדרת מהיר ועצבני (הפרקים השלישי, הרביעי, החמישי והשישי בסדרה). האקשן הפעם גדול מתמיד וחוצה גבולות - מלונדון לטוקיו, ממרכז אמריקה ועד אדינבורו, מבונקר סודי באזרבייג'ן ועד לרחובות העיר העתיקים של טבליסי. יהיה עצבני.

הסרט החדש מציג את כל מה שאנחנו רגילים אליו מסרטי הסדרה ההופכים גדולים וגדולים יותר עם כל סרט. מעבר למכוניות הפאר המהירות, הסרט מציג גם מטוסי קרב, משאיות ענק, מגנטים וכמובן הרס בלתי הפיך לכל רחוב אליו החבורה תיקלע.

הפרק הקודם בסדרה, מהיר ועצבני 8, מחזיק בשיא ההכנסות איי פעם לסרט בישראל בסוף השבוע הראשון לצאתו.
“מהיר ועצבני 9” יעלה לאקרנים בארה”ב ב-25 ביוני.


פרטים נוספים על הסרט:
בהפצת Tulip Entertainment
תאריך בכורה: 17/06/2021
ז'אנר: מתח ופעולה
בימאי: ג'סטין לין
ארה"ב 2020
אורך הסרט: 145 דקות
הגבלת גיל: הותר לכל הגילאים
הצילומים והסרטון באישור שימוש משרד יחסי הציבור

ערכה : נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתיו ברונפמן חוגג את יום נישואיו

  איל ההון מתיו ברונפמן המחזיק בין היתר ברשת "איקיאה" חגג את יום נישואיו באירוע רב משתתפים בביתם של לירון הרשקוביץ בעלי חברת ריפבל...