יום רביעי, 5 במאי 2021

"על נגיפים קורונה ומה שביניהם" גילה יצחקוב-קלר

מַשֶּׁהוּ יוֹצֵא דֹּפֶן הִתְרַחֵשׁ בִּשְׁנַת 2020. נְגִיף קָטָן הִצְלִיחַ לְחוֹלֵל מַגֵּפָה וּלְשַׁבֵּשׁ חַיִּים שֶׁל מִילְיַארְדֵּי אֲנָשִׁים בְּכָל רַחֲבֵי הָעוֹלָם וגם אצלנו במדינת ישראל..

מִי אַתָּה, נְגִיף קוֹרוֹנָה?
מַהוּ בִּכְלָל נְגִיף?
וּמָה הַהֶבְדֵּל בֵּין חַיְדַּק לִנְגִיף?

סֵפֶר זֶה מְבַקֵּשׁ לָתֵת מַעֲנֶה לִשְׁאֵלוֹת רַבּוֹת שֶׁהֶעֶלְתָה תּוֹפַעַת הַקּוֹרוֹנָה. הוּא מֻמְלָץ לִילָדִים סַקְרָנִים, אֲשֶׁר רוֹצִים לְהָבִין אֶת עוֹלָמָם שֶׁל הַיְּצוּרִים הַזְּעִירִים – עוֹלַם הַנְּגִיפִים.

הָבָה נִצְלֹל לְמַסָּע מְרַתֵּק וּמַקְסִים, הַשָּׁזוּר בְּתֹכֶן מַדָּעִי מַעֲמִיק, שֶׁיַּצִּית אֶת יֵצֶר הַסַּקְרָנוּת הַטִּבְעִי שֶׁל הַקּוֹרְאִים הַצְּעִירִים.

"על נגיפים קורונה ומה שביניהם" כריכה קדמית. צילום באדיבות צמרת הוצאה לאור

אז מי אתה, נגיף קורונה? מהו בכלל נגיף? מהו תא? מה ההבדל בין חיידק לנגיף? על שכפול הסליל הגנטי, נוגדנים, כיצד נתגונן מפני הקורונה, נגיפים ומגיפות שהיו בעבר, המערכת החיסונים, חיסונים ותרופות, הישגים והצלחות.


בספר נוכל למצוא תשובות לשאלות רבות ומסקרנות שגרמה תופעת הקורונה. הוא מומלץ לקריאה לילדים סקרנים, שרוצים להבין את עולמם של היצורים הזעירים, עולם הנגיפים. הקוראים הצעירים יצללו בין דפי הספר למסע מרתק ומקסים, שבצדו תוכן מדעי מעמיק.

הספר מלווה באיורים מסקרנים וצבעוניים.

מה הביא את גילה יצחקוב-קלר לכתוב דווקא על הקורונה?
אז זה היה כך: סגר ראשון, כולנו בבית, אני במשרה מלאה, שלושה ילדים מטפסים על הקירות ו...טרפת! מקום הבריחה היה הכתיבה, אך הפעם על התקופה. התופעה סיקרנה, עולם הנגיפים בכלל והקורונה בפרט. הילדים תמיד שאלו יותר, רצו לדעת לעומקם של דברים. בזאת הפעם בחרתי להעניק תוכן מעמיק, שזור בחרוזים ומלווה באיורים מרהיבים. ספר זה ישאר כמתנה להם ולכל ילדי העולם - מזכרת ממאורע המתרחש רק אחת ל-100 שנה, שעדיין אנחנו בתוכו.

איורים: שי לי בלמס
הוצאה לאור: צמרת
שנת הוצאה: דצמבר 2020
ג'אנר: ספרי ילדים
כריכה: קשה
מספר עמודים:32
מחיר מומלץ לצרכן: 72 ש"ח

ניתן לרכוש בחנויות הספרים. 
אפשר לרכוש גם באמצעות אתר נטבוק בכתובת  https://www.netbook.co.il/

ערכה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...