יום ראשון, 25 באפריל 2021

חברת "פרומיס" PROMISE כחול ולבן זה הביוטי שלי

מי שמכיר אותי ועוקב אחרי יודע  כמה חשוב לי לשמור על עור פנים נקי ומטופח.  חשוב לי להקפיד על טיפוח עור פנים, ומקפידה לשמור תמיד על עור פנים נקי ובריא.  אני  גם אוהבת להתנסות ולנסות בתכשירי טיפוח חדשים  המתאימים למזג האוויר הישראלי, והשומרים על  עור פנים רעננים ונקיים עם  מראה זוהר ונקי.

בימים אלה, ממש קצת אחרי יום העצמאות למדינת ישראל, יוצאת "פרומיס" חברת הקוסמטיקה הישראלית עם קמפיין מרגש שהוא כולו כחול לבן ומלא גאווה ישראלית.

חברת "פרומיס"  PROMISE כחול ולבן זה הביוטי שלי. צילום: נדיה היבא

חברת "פרומיס"  PROMISE- באריזת המסכה תמצאו סיליקון נעים ורך למגע
שאיתו מורחים בקלות ובקלילות את מסכת הבוץ על עור הפנים. צילום: נדיה היבא
ואלו דברי חברת "פרומיס" המרגשים לקמפיין:
"לכבוד חגיגות העצמאות של מדינת ישראל, זו הזדמנות להוקיר לכן תודה – על הפרגון והאהבה שחברתנו מקבלת מכן חברת קוסמטיקה ישראלית צעירה "כחול לבן", אשר חרטה על דגלה להביא ללקוחותיה את המוצרים הכי טובים במחירים השווים לכל כיס, עם השירות המהיר ביותר ועם תשומת הלב לפרטים הקטנים וחוויית לקוח שתמיד מרגשת". 

אז כדי שיהיה לכן נחמד וקליל להעביר את המסר שלנו לעוקבות שלכן לרגל חגיגות העצמאות, יצרנו משהו עם קצת הומור ברוח החג. קבלו :

אני, "מסכת הבוץ הנוזלית" LIQUICK , משיאה משואה זו:
  • לכבוד אוצרות הטבע הקסומים של ים המלח ומדבר יהודה
  • המעשירים אותנו במינרלים ובצמחי מרפא התורמים לאיזון עור הפנים.
  • לכבוד אנשי המחקר והפיתוח המקפידים על נוסחאות ומרקמים המתאימים לעור ולאקלים הישראלי.
  • לכבוד צוותי השירות והמשלוחים, הדואגים לתת את מלוא תשומת לב, להפתיע ולהעלות חיוך על פניכן.
  • לכבוד כל הנשים הישראליות העסוקות והבועטות שמחפשות מוצרי טיפוח איכותיים, קלילים ומהירים, אשר מניבים תוצאות ובמחירים השווים לכל כיס.
ולתפארת מדינת ישראל!

"פרומיס"  PROMISE-מסכת הבוץ הנוזלית מים המלח Liquick Multi Effect
צילום: נדיה היבא
במסגרת הקמפיין, כל מה שצריך לעשות זה להעלות פוסט/סטורי עם תכשירי פרומיס שלכן, לתייג את האינסטגרם של חברת "פרומיס"  ולהיכנס להגרלה.   https://www.instagram.com/promise.cosmetics.il/
הזוכה תקבל במתנה את מארז ה-best sellers של פרומיס. 

בנוסף, כל הרוכשת באתר תיהנה מהנחה של עד 35% וגם ממתנה מוקטנת, קרם היום והלילה המצוין של החברה fresh 24-7, כמו שאפשר לראות כאן בתמונה.
לאתר הרכישות של "פרומיס"  https://katzr.net/7f3dc7

 "פרומיס"  PROMISE כחול ולבן זה הביוטי שלי - בעזרת הסיליקון מסכת הבוץ נמרחת
בקלות ובקלילות באופן אחד על עור הפנים. צילום: נדיה היבא

 "פרומיס"  PROMISE כחול ולבן זה הביוטי שלי - בעזרת הסיליקון מסכת הבוץ נמרחת
בקלות ובקלילות באופן אחד על עור הפנים. צילום: נדיה היבא
כמובן שלכבוד הקמפיין המרגש וההגרלה הלכתי להתנסות במסכת הבוץ הנוזלית LIQUICK שמנקה ומטהרת את עור הפנים, מסירה את התאים המתים ומאחדת את מראה וגוון העור, עד לקבלת מראה "פרשי" וקורן – תוך 5 דקות בלבד (כי למי מאיתנו יש זמן פנוי לבזבז?).

הפורמולה החדשנית מאגדת בתוכה ריכוז גבוה של רכיבי הזנה וטיהור העור, אשר מאפשרים אימפקט עצמתי ומיידי כבר מהשימוש הראשון. הסופר-סטאר הוא המרקם הנוזלי הייחודי, אשר נמרח בקלות וברכות על עור הפנים, מאפשר כיסוי אחיד ואפקטיבי במיוחד ומותיר תחושה קטיפתית ואפקט "וואו" ממכר. ממש כמו קסם, כעבור דקות אחדות תוכלי להשוויץ במראה עור מואר, חלק ובריא.

תערובת המינרלים הייחודית מטהרת את העור, בעוד שתמצית אלוורה עשירה מזינה בלחות, שמן החוחובה מחליק את מרקם הפנים ובוץ עשיר מים המלח מסייע בכיווץ הנקבוביות ובמניעת פצעונים וראשים שחורים.
התוצאה? מראה עור חלק ומואר שמרגיש ונראה מושלם, בכל פעם מחדש.

 "פרומיס"  PROMISE כחול ולבן זה הביוטי שלי - ממתינה 10 דקות עד להתייבשות המסכה
 צילום: נדיה היבא
חוות דעתי לאחר השימוש במסכת הבוץ הנוזלית מים המלח Liquick Multi Effect

ובנימה אישית!!  מי שמכיר אותי יודע שאני "מכורה" לים המלח. בכל הזדמנות שיש לי, אני מיד אורזת ונוסעת לנפוש בים המלח. אוהבת את השקט, השלוה ואת תחושת הרוגע  וההשתחררות של המקום, אוהבת את האווירה והרחצה בים המלא מינרלים ומלחים. כן, מבחינתי יש משהוא מיסטי במקום הזה - במקום הנמוך ביותר בעולם!

  • באריזת מסכה נוזלית מולטי אפקט מבוץ ים המלח מצאתי כרית סיליקון שבעזרתה מרחתי את המסכת הבוץ על הפנים, בשכבה דקה ואחידה על כל אזור הפנים (אין למרוח באזור העיניים).
  • המסכה נוזלית, ולכן ממליצה למרוח את המסכה מעל הכיור.
  • נערתי היטב את הבקבוק לפני השימוש, על מנת שהנוזל ייצא אחיד וסמיך יותר.
  • אחרי מריחת המסכה בקלילות בעזרת הסיליקון שהיה מאוד נוח ואחיד, המתנתי 10 דקות, עד שהמסכה התייבשה ושטפתי את הפנים במים פושרים.
ו...התוצאות המהירות היו נפלאות, בדיוק כמו שהבטיחו!!!
עור הפנים שלי נקי עם תחושת רעננות נעימה, יש תחושת מתיחה ומיצוק העור, הנקבוביות התקבצו, המראה הרבה יותר  זוהר, רענן ומלא חיות, מרקם העור רך וחלק במיוחד עם הרבה לחות ונעים למגע. עכשיו מרגישה טוב יותר ובטוחה עם עור פנים זוהר וקורן.
וכמו שכבר אמרנו: אכן מסכה שראויה להדליק משואה!!!

צילום: נדיה היבא
המסכה נמכרת עכשיו  באתר ב-104 ש"ח במקום 149 ש"ח (הנחה של 31%).
לרכישה ולפרטים נוספים, היכנסו לאתר של פרומיס https://promise-cosmetics.co.il/
ערכה וצילמה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...