יום שני, 19 באפריל 2021

קולקציית כפכפי באמפרס לקיץ 2021 – הכפכפים שיעשו לנו את הקיץ

הלהיט העכשווי של הקיץ כבר כאן!!!
חברת כפכפי באמפרס מציגים לקיץ 2021 קולקציה חדשה של הכפכפים המוכרים בשל הבליטות המיוחדות. הכפכפים מעוצבים בצבעים עזים, חלקים או בשילוב שניים ויותר צבעים ומתאימים עצמם למצב הרוח. 

בקולקציית הנשים - עוצבו הכפכפים עם רצועות צרות לנוחות מקסימאלית וליצירת מראה אופנתי ונכון.שילובי הצבעים כוללים בין החתר תכלת ושחור, אפור וכחול עז,ורוד ואפור או צבעים חלקים של חום מפנק אפור כסוף, אדום עז ואחרים.

בקולקציית הגברים - הותאמו לכפכפים רצועות נוחות במיוחד במספר עוביים ובשילובים דרמטיים של פסיפס שחור לבן או פסיפס בגווני ירוק ,שילובי חום מיוחד עם לבן, כחול דרמטי חלק ועוד.

 כפכפי באמפרס לקיץ 2021. צילום: נדיה היבא
בזמן ההליכה, כפכפי באמפרס מגרים נקודות רפלקסולוגיות בכף רגלך , אשר מחוברות לכל רקמות ואיברי הגוף בכל צעד. גירוי זה עוזר בהפחתת מתחים ועייפות, הגברת זרימת דם, והגברת האנרגיה בכף הרגל. לאחר הנעילה, הכפכפים רוכשים את טביעת כף רגליך ומספקים תמיכה מלאה לקשת הרגל ויציבה מלאה לכף הרגל. 

מבנה הסוליה נגד החלקות, מספקת אחיזה טובה בקרקע – יבשה או רטובה!  
מבנה הבליטות היחודי משפרת את זרימת האוורור בכף הרגל בזמן ההליכה.

למה רפלקסולוגיה טובה גם לך?
רפלקסולוגיה מבוססת על העיקרון כי נקודות לחץ שונות בכף הרגלים מחוברות לאיברים, בלוטות ושרירית בשאר גופינו. על ידי גירוי ולחיצות על נקודות הלחץ ביום יום, אנו תורמים לשיפור הבריאות הכללית של הגוף שלנו.

כפכפי באמפרס קלים מאוד, בעלי רצועה חזקה ומורכבים מחומרים טבעיים וממוחזרים בלבד. עמידות הכפכפים נבחנת תחת פיקוח ובדיקות באיכות התואמת לסטנדרטים אירופאים גבוהים ועומדים בתו תקן אירופאי מחמיר.

כפכפי באמפרס לא טובים רק לך, אלא גם לטבע: הכפכפים מיוצרים בתהליך ירוק, מחומרים טבעיים וממוחזרים בלבד. 
באמפרס מורכבים משילוב החומרים EVA וגומי טבעי.

 כפכפי באמפרס לקיץ 2021. צילום: נדיה היבא
ואיך התחיל הכל?
הסיפור של כפכפי באמפרס מתחיל בטיול של אחרי צבא בסרי לנקה כאשר שני חיילים משוחררים , יוצאי יחידה קרבית רוכשים לעצמם בסקי לנקה כפכפים מיוחדים עם בליטות בסוליה, לאחר שנעלו ונהנו הם מחליטים לקחת את הנושא צעד אחד קדימה ולעצב קולקציות כפכפים ייחודיות ואופנתיות שמתאימות לקהל מערבי. בכל שנה יוצאת קולקציה חדשה ובעיצוב הכפכפים הם רואים שליחות בעזרה לאילו הסובלים מבעיות וכאבים יומיומיים בכפות הרגליים ובגב.

הסמל המסחרי של כפכפי באמפרס לקיץ 2021. צילום: נדיה היבא

כפכפי באמפרס לקיץ 2021. צילום: נדיה היבא
טיפים לנעילת הכפכפים:
כשנועלים את באמפרס בפעם הראשונה, ישנה אפשרות שעלולים להרגיש רגישות ואי נוחות. היות והכפכפים מבצעים מעין מסא'ז , מומלץ לנעול את הכפכפים לפי הקצב האישי, עד שכף הרגל מסתגלת. חשוב לנעול את הכפכפים בקצב שלכם ולהעלות את את משך הנעילה בהדרגה. מי שמרגיש אי נוחות בפעמים הראשונות של נעילת הכפכפים מומלץ לו במיוחד לנעול אותן. הרגשת אי הנוחות מעידה על חוסר איזון שרירי בכף הרגל.  צפוי שתוך יומיים שלושה נקודות הלחץ ישתחררו, בדומה למסג' על שריר תפוס,  והכפכפים יפעלו בדומה למסא'ז מפנק ותמידי.
קולקציית כפכפי באמפרס לקיץ 2021. צילומים: באמפרס
מחיר מומלץ לצרכן: כפכפי נשים גברים- 99 ש"ח
את הכפכפים ניתן למצוא בשלל חנויות מובחרות ברחבי הארץ ,ברשת טבע קסטל וקסם הטבע ובאתר החברה: www.bumperisrael.com

ערכה וצילמה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...