יום ראשון, 21 במרץ 2021

חברת "סוגת" וחברה "כרמלה" חוגגים יחד את בוא האביב במארזים להכנת מנות אורז מקוריות לשולחן החג ומתכון להכנת סלט מאורז חגיגי

לקראת חג הפסח חברת "סוגת" חברה ל"כרמלה", לחגוג את בוא האביב במארזים להכנת שלוש מנות אורז מקוריות לפי מתכונים בלעדיים שפיתחה השפית והמתכונאית רותם ליברזון. 

במסגרת שיתוף הפעולה, תציע "כרמלה", שירות המשלוחים משוק הכרמל, מהדורה מיוחדת של מארזים לחג, המכילים את כל הרכיבים להכנת מנות אורז מושקעות לשולחן הפסח, לפי הוראות ההכנה שיצורפו לכל מארז.
חברת "סוגת" וחברה "כרמלה" חוגגים  יחד את בוא האביב במארזים
להכנת מנות אורז מקוריות לשולחן החג. צילום: נדיה היבא

חברת "סוגת" וחברה "כרמלה" חוגגים  יחד את בוא האביב במארזים
להכנת מנות אורז מקוריות לשולחן החג. צילום: נדיה היבא
אלי הביתה הגיע ארגז מלא ירקות טריים ואיכותיים ישירות מהחקלאים. בארגז שפתחתי: מלפפון מובחר ממשק עוזר, עגבנייה מקולקציית המיוחדות, בצל סגול כי חייבים, לימון כי הוא מוסיף המון, מארז עלי מקרו בשביל הבריאות, וחסה בנראות מיוחדת קרנצ'ית במיוחד עם טעם כייפי. וגם אורז מלא וחבילת סוכר של חברת סוגת, גרעיני דלעת וחמנייה קלופים ושקדים מולבנים פרוסים.

המתכון שצורף לארגז הירקות שלי : סלט אורז מלא חגיגי של רותם ליברזון!!!

סלט חגיגי מאורז מלא. אביבי צילום- אמיר מנחם
מתכון להכנת סלט אורז מלא חגיגי/רותם ליברזון
שלושת המארזים - להכנת מקלובה כרובית שלמה מאורז פרסי, מנת טנדורי מאורז בסמטי וסלט חגיגי מאורז מלא  - יכילו ירקות טריים מהשוק, תבלינים מיוחדים, מטחנת מלח של "מלח הארץ" וכמובן אורז מבית "סוגת". כל שנותר זה לעקוב אחרי המתכון המצורף של רותם ליברזון, לבשל ולהגיש. 
המארזים המושקעים מתאימים גם כמתנת חג מפנקת לחובבי הבישול.

לדברי יעל פודולסקי, מנהלת השיווק של סוגת: "התקופה האחרונה, שהייתה מאתגרת ושונה, שינתה את ההרגלים של כולנו, גם במטבח. הישראלים התאהבו בבישול ובאפייה עוד יותר, ואנחנו בסוגת נהנים לראות כיצד משפחות שלמות מתקבצות במטבח ולוקחות חלק במלאכת הבישול. הבישול הביתי הפך לזמן איכות של גיבוש והנאה וגם הזדמנות ולפתח את כישורי המטבח של הבשלנים החובבים. התוצאה היא שרמת הבישול הביתי עלתה ואיתה החיפוש אחרי מתכונים מעניינים ומאתגרים. במיוחד לקראת חג החרות, החלטנו להציע לקהל הצרכנים לשדרג את ארוחת ליל הסדר בעזרת מארזים ייחודיים, המשלבים את מיטב חומרי הגלם הטריים מהשוק, הישר מהחקלאים לשולחן החג".

מקלובה כרובית שלמה מאורז פרסי. צילום- אמיר מנחם

מנת טנדורי מאורז בסמטי צילום- אמיר מנחם 
המארזים יוצעו במהדורה מוגבלת לקראת החג ב-כרמלה במחיר מבצע החל מ-39.90 ₪, להזמנה לצד ירקות ופירות טריים ומיוחדים, מוצרים אורגניים, לחמים ומאפים מה Bakery ועוד המון חומרי גלם איכותיים, המוצעים באתר. 
המוצרים מגיעים במשלוח עד פתח הבית, הישר מהשוק.

סוגת המובילה את שוק הקטניות, האורז והסוכר בישראל, היא חברה לשיווק והפצה של מוצרי מזון שהם חלק בלתי נפרד מהמטבח הישראלי. החברה פועלת מאז שנות החמישים של המאה הקודמת כאשר המפעל משתרע על פני כ- 100 דונם בקרית גת. לחברה מגוון רחב של מוצרים החל מסוגים רבים של קטניות ואורז ועד קמח, תבשילים אישיים, פתיתים ועוד. כל זאת תוך הקפדה על תהליכי איכות וטעם של חומרי הגלם המשובחים ביותר לאורך כל הדרך מהשדה לצלחת.

בברכת חג פסח טעים ושמח!!!

ערכה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...