יום חמישי, 4 במרץ 2021

לואקר חושפת 3 סוגים של עוגיות פרימיום בטעמים מצויינים

בשורה משמחת לאוהבי העוגיות, ובמיוחד למכורי לואקר!!!
לא צריך יותר לקנות  בחו"ל (מאיטליה) או מהדיוטי פרי את עוגיות לואקר שאנו כל כך אוהבים. לואקר עושים עלייה לארץ ומהיום תוכלו  למצוא אותם בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות בארץ.

לואקר חושפת 3 סוגים של עוגיות בטעמים מצויינים. צילום: נדיה היבא
מותג לואקר העולמי נכנס לתחום עוגיות הפרימיום וחושף סדרה של 3 סוגי עוגיות ראשונים בטעמים מעולים: 
🍪עוגיות עם מילוי קרם אגוזי לוז ושוקולד חלב
🍪עוגיות  עם מילוי קרם שקדים  ושוקולד חלב
🍪עוגיות פתיתי שלג  עם שוקולד חלב
כולן ממולאות ומצופות בקרם השוקולד הייחודי ללואקר.

חברת לואקר האיטלקית הממוקמת ברכס הרי הדולומיטים שבדרום חבל טירול, בחרה בישראל להיות המדינה הראשונה בעולם בה ישווקו העוגיות הראשונות של לואקר. הבחירה בישראל היא לא מקרית והיא נובעת מהיותה של ישראל הצרכנית מס' 1 לנפש בעולם של מוצרי לואקר במשך 3 שנים ברציפות.

לואקר חושפת 3 סוגים של עוגיות בטעמים מצויינים. צילום: נדיה היבא
בחברת לואקר נחושים להשקיע משאבים בשיווק העוגיות גם בשאר המדינות בהן משווקים מוצרי הוופלים והשוקולד שלה ולהפוך בתוך זמן קצר לשחקן מוביל בקטגוריית עוגיות הפרימיום העולמית הנמנה בין מותגי העל בקטגוריה.

הן בפיתוח העוגיות והן במהלכים השיווקיים בהן נוקטת לואקר העולמית, ממונפים הנכסים המוצריים של המותג הבאים לידי ביטוי בסטנדרט הייצור הגבוה ביותר, בחומרי הגלם הטובים ביותר ובטעמים הכה מוכרים ואהובים. כמו כל מוצרי לואקר, כך גם העוגיות החדשות, עשויות מרכיבים איכותיים ועשירים בטעמם ובמרקמם, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. מוצרי לואקר אינם מכילים שומן טראנס.

בישראל, שכאמור היא הראשונה בעולם להשיק את העוגיות של לואקר, עולות העוגיות על מדפי השיווק בימים אלה, כשבחברה העולמית ערים לתגובות הצרכנים לעוגיות החדשות.

לואקר חושפת 3 סוגים של עוגיות בטעמים מצויינים. צילום: נדיה היבא
אורית גור אריה, מנהלת תחום לואקר בליימן שליסל, יבואנית ומשווקת המותג בישראל, מציינת כי: "עבודת שטח שעשינו לקראת השקת העוגיות העלתה כי הצרכנים בישראל מגלים נאמנות גבוהה מאד למותג והם סקרנים ומצפים מאד להתנסות במוצרים חדשים של לואקר". עוד מוסיפה גור אריה כי "לאור ההצלחה האדירה של לואקר בתחום הוופלים והשוקולד, אך טבעי שהקטגוריה החדשה אליה ייכנס המותג ויהיה בין המובילים שלה, היא עוגיות פרימיום".

ובנימה אישית:  כשאנחנו מגיעים לטיוטי פרי ,דבר ראשון מחפשים לקנות את עוגיות לואקר שאנחנו כל כך אוהבים בבית עם הקפה או בלעדיו. השבוע קיבלתי מארז שכלל מספר אריזות של עוגיות לואקר בטעמים שונים . כמובן שהאריזה נפתחה בהתלהבות ובקושי הספקתי לצלם.

עוגיות הפרימיום של לואקר במילוי טעמים שונים ומצופים בשוקולד איכותי טעימים מאוד, פריכים, עשירים בטעמם ובמרקמם והכי חשוב לי שהם ללא צבעי מאכל וחומרים משמרים. האריזה נגמרת בקלות מול מסך הטלווזיה, או עם ספר קריאה טוב וכוס קפה חם ליד.

את עוגיות הפרימיום של לואקר ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות. 
מחירן המומלץ לצרכן : 14.90 ש"ח לאריזה. 
למי שמתעניין: העוגיות בכשרות חלבית (לאוכלי אבקת חלב נוכרי), ללא חשש חדש, אפיית ישראל, בהשגחת ה- OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

עוגיות לואקר - צילום לואקר, איטליה
ערכה וצילמה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...