יום ראשון, 28 בפברואר 2021

אסם-נסטלה משיקה קטשופ עם 56% פחות סוכר וללא ממתיקים מלאכותיים

לקטשופ אצלנו בבית יש מקום של כבוד על שולחן האוכל  וקבוע בכל ארוחה. אין ארוחה בלי קטשופ. אפילו הנכד שלי בן השלוש וחצי לא מוותר על קטשופ בכל ארוחה וכמעט עם כל דבר: שניצל, פרגיות על האש, טוסט, פיצה-פיתה, צ'יפס ואפילו עם פתיתים ופסטה וגם עם פירה תפוחי-אדמה, מה שמגוון את הטעם בכל ארוחה לגדולים וקטנים.

הקטשופ של אסם שאותו אני קונה באופן קבוע הוא עם 100% רכיבים טבעיים ולשמחתי עכשיו ניתן למצוא על המדפים, קטשופ חדש מופחת סוכר המכיל 56% פחות סוכר וללא שימוש בממתיקים מלאכותיים. וכמו שכבר אמרנו: כמה שפחות סוכר כך יותר בריא!

אסם-נסטלה משיקה קטשופ עם 56% פחות סוכר וללא ממתיקים מלאכותיים. צילום: נדיה היבא
אסם-נסטלה ממשיכה לשפר את הערכים התזונתיים במוצריה מבלי לשנות את טעמם כמו שהבטיחה  ומפחיתה את כמות הסוכר והנתרן בקטשופ.

הקטשופ מופחת הסוכר יכיל מעתה 56% פחות סוכר מהקטשופ הקלאסי, לעומת 50% בעבר וכמות הסוכר תעמוד על 9.9 גרם לעומת12 גרם ל – 100 גרם. גם כמות הנתרן מופחתת בהדרגה ותעמוד על 395 מ"ג, ללא סימון מדבקה אדומה לנתרן.

זהו הקטשופ היחיד על המדף שהגיע להפחתת סוכר כה משמעותית ללא ממתיקים מלאכותיים, תוך שמירה על הטעם. כבעבר, קטשופ אסם מופחת סוכר ונתרן עשוי אף הוא מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים, וללא צבעי מאכל.

 נפח המוצר ללא שינוי אל מול המוצר הקודם, ומשקלו החדש יעמוד על 690 גרם במקום 710 גרם בגרסה הקודמת. הסיבה לפער בגרם אל מול שמירה על אותו הנפח נובעת מהפחתת הסוכר שמשקלו הסגולי יותר גבוה ביחס לרכיבים האחרים במוצר.

אסם-נסטלה משיקה קטשופ עם 56% פחות סוכר וללא ממתיקים מלאכותיים. צילום: נדיה היבא
 מאסם-נסטלה נמסר כי: "מאז השקתו ב-2017 הקטשופ מופחת הסוכר של אסם גדל מידי שנה והגיע לנתח שווק נאה של כ- 11% מהקטגוריה. אנו מאמינים שהמשך הפחתה הדרגתית של סוכר ונתרן הוא המפתח לשינוי הרגלי הצריכה והקניית הרגלים של תזונה נכונה. מהשקת המוצר ועד היום הפחתנו 2.7 גרם סוכר נוספים כשכיום יש בו 56% פחות סוכר מהקטשופ הקלאסי, ובעזרת מבחני טעימה ודיאלוג עם הצרכנים נמשיך במגמה זו."

 ולמי ששואל: הקטשופ כשר-פרווה,  בכשרות בד"צ ירושלים של העדה החרדית.

ערכה וצילמה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון להכנת סלט ירוק עם נקטרינות וקרוטונים

יום העצמאות ממש כבר כאן מעבר לפינה, הוא אומנם חג בו הכוכבים הראשיים אמורים להיות המנגל והבשרים, אך הסלט הנכון בקלות יכול לגנוב את ההצגה. העו...