יום שבת, 16 בינואר 2021

המותג היפני INABA משיק לראשונה סדרת חטיפים לכלבים שכוללת את מעדני הצ'ורו האהובים כל-כך על חתולים

 איך אתם נוהגים לפנק את הכלב שלכם?

אחרי ביקור אצל הספרית, קירצופים ומקלחת טובה כמו שלואי אוהב, ייבוש בפן (זה הוא ממש לא אוהב) סרוק  ובישום, חזרנו הביתה ובחצר חיכתה ללואי הפתעה מפנקת נוספת.  לואי לא הפסיק לקפוץ לרחרח ולהשמיע קולות שמחה ליד המשלוח שהגיע עבורו.

באריזת המשלוח היו פינוקים/קינוחים  שונים ממה שאנחנו מכירים, אבל ללואי זה ממש לא הפריעה, כי הוא המשיך להוציא לשון,  לקפץ בשמחה סביב השקית שהכילה  מעדני כלבים בצורת נוזל ארוזים בצורת שלוקים. כמובן שה"שלוק" לוקק עד תום בהתלהבות רבה וגם ביקש עוד אחד.

צילום נדיה היבא

צילום נדיה היבא

צילום נדיה היבא
אחרי ששיגעו חתולים ברחבי העולם ובישראל, המותג היפני INABA החליט שגם לכלבים מגיע ומשיק לראשונה את סדרת חטיפי הצ'ורו המפורסמים בגרסה לכלבים.

חטיפי הצ'ורו של המותג היפני הנחשב, מהווים מעדן אהוב ומפנק, ובשל המרקם הנוזלי שלהם, הם כמו "שלוקים" המוכרים לנו בני האדם ואף ניתנים להקפאה.

החטיפים, אשר מבוקשים בעולם כולו בזכות טעמם המשובח וערכיהם התזונתיים, מגיעים במגוון טעמים ומרקמים שונים, מכילים רכיבים טבעיים ואינם מכילים צבעי מאכל מלאכותיים. החטיפים החדשניים לכלבים מיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות וכמיטב מסורת ההקפדה היפנית, מתאימים כמזון משלים, כחטיף או כפרס, ותורמים לחיזוק הקשר בין הכלב לבעלים. את החטיפים ניתן גם להקפיא ולפנק כשלוק קפוא, כחטיף צונן בימים החמים. 

צילום נדיה היבא

מחיר: מעדני צ'ורו לכלבים- 29 ₪ לחבילה של 8 יחידות 

חברת ביופט בע"מ, מקבוצת מוצרי מעברות, הינה החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד. החברה, אשר נוסדה בשנת 1972 כחלוצה בתחום הייצור של מזון יבש לכלבים ולחתולים, בנתה עם השנים מוניטין בזכות הקפדה בלתי מתפשרת על איכות, גם בארץ וגם בקרב החברות המובילות בעולם, אשר בחרו בה לייצג אותן בשוק חיות המחמד הישראלי. היום משווקת ביופט את מוצריה, הכוללים מזון יבש, לח וציוד לכ-500 חנויות מחמד בישראל, מרפאות ווטרינריות, אלפי מגדלים ולרשתות המזון הגדולות.
חטיף של אינבה  צילום יחצ

חטיף של אינבה . צילום יחצ


ערכה וצילמה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...