יום ראשון, 3 בינואר 2021

חדש מסנו מדיק: אל-סבון היגייני לידיים בתוספת אלוורה ותמצית תה ירוק בנוסחה ייחודית

בימים אלו שבהם אנו מחוייבים לשמור ביתר שאת על ניקיון הידיים והסביבה, רחיצה ושטיפת הידיים מספר פעמים ביום ובנוסף גם מזג האוויר היבש והחורפי גורם לידיים שלנו ליובש, אדמומיות ולפעמים גם לגירוד. רצוי ומומלץ לשמור על היגיינת הידיים כשאנו מבשלים במטבח, לפני האכילה, לאחר מגע עם בעלי חיים ולאחר ביקור בשירותים ועוד ועוד.

סנו מדיק השיקה בימים אלו אל-סבון היגייני לידיים בתוספת אלוורה. אל-סבון לידיים של סנו מדיק מועשר באלוורה ובתמצית תה ירוק בנוסחה מיוחדת לשמירה על היגיינת הידיים, המעניקה לחות והגנה לעור כפות הידיים - פתרון נהדר לשמירה על היגיינה ועור הידיים שלא שלא יווצרו גירויים לא נעימים.
סנו מדיק סבון ידיים בתוספת אלוורה. צילום: נדיה היבא
לאחר שימוש באל-סבון מספר פעמים במהלך היום, כפות הידיים נקיות,  נשארו חלקות כשהיו ועם תחושה נעימה של רכות ועם ריח מאוד נעים ועדין של אלוורה ותה ירוק.

אל-סבון של סנו מדיק ללא פרבנים, פתלטים, שמן מינרלי וסיליקונים, מעניק את הפתרון המושלם, היעיל והקל לצורך בחיטוי ושמירה על היגיינה יומיומית שמתחילה בכפות הידיים. 

סנו מדיק סבון ידיים בתוספת אלוורה. צילום: נדיה היבא

בתקופה האחרונה עלתה לסדר היום החשיבות שבשמירה על היגיינת הידיים. בחיי היומיום ובתפקוד שבשגרה נוגעות כפות הידיים במקומות רבים והחשיפה לחיידקים מצריכה שטיפה תכופה של כפות הידיים. מניעה של ריבוי חיידקים לפני אכילה, לאחר מגע עם בעלי חיים, ביקור בשירותים ועוד, בולמת העברת מחלות ושגשוג מיליוני חיידקים באוויר. אל-סבון סנו מדיק מבטיח שמירה על ניקיון והיגיינה מרבית ומעניק לחות והגנה לעור כפות הידיים.

המיכל נמכר באריזה 500 מ''ל
מחיר מומלץ לצרכן: 9.50-10 ש"ח (לפי אתר זאפ)
להשיג ברשתות השיווק

סנו מדיק - מגבונים היגייניים אישיים עם 70% אלכוהול לשמירה על היגיינת הידיים, 
ללא צורך בשטיפה. צילום: נדיה היבא
סנו מדיק - מגבונים היגייניים אישיים עם 70% אלכוהול לשמירה על היגיינת הידיים,
ללא צורך בשטיפה. צילום: נדיה היבא
ובנימה אישית: על המדפים של סנו מדיק תוכלו למצוא גם מגבונים היגייניים אישיים עם 70% אלכוהול לשמירה על היגיינת הידיים, ללא צורך בשטיפה, מצויין לנשיאה בתיק ומתאים לשימוש במיוחד כשאתם רחוקים ממקור מים ומחוץ לבית.

המגבונים , שאותם אני ממליצה להחזיק קבוע בתיק, ארוזים באריזות אישיות קומפקטיות, מאפשרים נשיאה קלה ונוחה לשימוש זמין בכל מקום ובכל מצב.
מחיר לאריזה ובה 20 יחידות מגבונים באריזה אישית: 9-12.90 שקלים* (לפי אתר פרייסס)

בקרו באתר סנו לטיפים ומידע על מוצרים, שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן
למידע נוסף היכנסו לאתר  https://www.sano.co.il/ 

ערכה וצילמה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...