יום חמישי, 12 בנובמבר 2020

"סיטי וואש אקספרס"- העתיד של עולם ניקיון הרכבים

"סיטי וואש אקספרס" רשת מכוני שטיפת הרכבים הגדולה בישראל, מזניקה את תחום ניקיון הרכב לשנים הקרובות , עם קונספט ייחודי של טכנולוגיה מתקדמת , במנוי חודשי המאפשר רכב נקי תמיד, ללא הגבלה במחיר 45 ₪ לחודש בלבד. 

המקום מעניק גם פתרון מושלם בעידן הקורונה לשטיפה ללא מגע יד אדם או מפגש בזכות אוטומציה מלאה.

אז רכשתי מנוי חודשי באתר ונסעתי לסניף "סיטי וואש אקספרס" הקרוב לביתי - בתחנת דלק דור אלון שממוקמת בבית דגן שבראשון לציון.

צילומים: נדיה היבא
בתחנת הדלק הגדולה הממוקמת על כביש 44 המהיר, שילוט גדול וברור של מקום רחצת המכוניות. נכנסתי די מהר לתור המכוניות שהמתנו לשטיפה, וללא צורך בתשלום כי יש לי כבר מנוי - יש מצלמה שמזהה את מספר המכונית.  רגע לפני הכניסה לשטיפה, איש השירות סגר את המראות הצדדיות, סימן לי עם הידיים מתי לעבור להילוך ניוטרל, ואני בפנים...

בסיום השטיפה, נסעתי לעבר עמדה שבה שואב אבק לשימוש עצמי - לניקוי פנים המכונית. את שואב האבק הפעלתי על ידי קוד מיוחד  למנויים שאותו יש להכניס לעמדת השואב. כך זכתה המכונית שלי גם לניקיון פנימי, שאיבת אבק יסודית בתוך המכונית ולשטיפה חיצונית - כך קיבלתי רכב נקי ומבריק.

כל התהליך היה מאוד מהיר, והכל נעשה באופן עצמאי, וללא קרבת אדם לידי - מה שמצויין לימי קורונה בהם אנו נמצאים.
עם המנוי יש לי אפשרות לשטוף ולשאוב כל יום את המכונית ללא הגבלה במשך חודש ימים, פתרון מצויין לימי החורף שממש כבר כאן כשהמכונית מתלכלכת מבוץ, אבק ועוד.

צילום: נדיה היבא

צילום: נדיה היבא
ומה יוצא לי מזה אתם שואלים? 
הסניפים של הרשת פתוחים משמונה בבוקר עד תשע בערב.
שלמתי סכום חודשי קבוע, ולא משנה כמה פעמים אשטוף את המכונית במהלך החודש.
בכל סניפי הרשת ניתן לקבל גם שירותי שטיפה מלאים.
כל החודש יש לי רכב נקי ומצוחצח מבפנים ומבחוץ!

תחום שטיפת הרכב בעולם, עבר מעט מאוד שינויים מאז החלו לשטוף רכבים עם דלי וסבון. "סיטי וואש אקספרס" עושה משהו שאף אחד אחר לא עשה לפניה בישראל: שטיפה בקונספט אמריקאי במנוי חודשי של 45 ₪ בלבד וללא התחייבות, המאפשר לשטוף את הרכב ללא הגבלה ולזכות ברכב נקי תמיד.

במקום תוכלו לקבל שטיפת רכב ללא הגבלה, בסכום יותר נמוך, משטיפה בודדת במכונים אחרים וזאת בשל הטכנולוגיה המתקדמת, המהווה חלק בלתי נפרד מהקונספט של הרשת, החל מרגע רכישת המנוי החודשי ועד קבלת רכב נקי ומבריק. טכנולוגיה מתקדמת זו, הופכת את תהליך השטיפה לאוטומטי לחלוטין, ללא מגע יד אדם, מה שהופך אותו אידאלי לעידן הקורונה והריחוק החברתי.

צילום: נדיה היבא

סיטי וואש אקספרס סניף בית דגן - במקום גם מתקן ענק המתאים לשטיפת משאיות וכלי רכב גדולים,
מה שלא ראיתי עד כה בתחנות שטיפה אחרות. צילום: נדיה היבא

צילום: נדיה היבא

משקיעים בטכנולוגיה
לאחר הרשמה קלה ומהירה באתר האינטרנט, אליו תצטרף בקרוב אפליקציה, מגיע הלקוח לאחד ממכוני השטיפה, שפתוחים בין השעות 8:00 בבוקר עד 21:00 בערב. עם ההגעה ל"סיטי וואש אקספרס", מצלמה מזהה את מספר הרישוי, שמו של הלקוח מופיע על הצג הדיגיטלי והרכב נכנס בהכוונה של איש שירות למנהרת שטיפה. 

מכונות השטיפה עומדות, כאמור, בחזית הטכנולוגיה וכוללות שימוש בג׳ילדות ייחודיות, זרנוקים בלחץ מים גבוה מובנים בתוך מנהרות השטיפה. לאחר כשלוש דקות במנהרה, הרכב עובר לעמדות שאיבת אבק בשירות עצמי. השימוש בעמדות הוא ללא הגבלת זמן, אבל אפילו נהגים ״משקיענים״ לא מבלים בהן יותר מ-10 דקות. בנוסף, כל מכוני השטיפה מציעים גם שירותי ניקוי משלימים בתוספת תשלום העומדת על כ-45 ש"ח. 

הרשת מפעילה כיום 10 סניפים ברחבי הארץ: בפתח תקווה, רמת גן, נמל התעופה בן גוריון (2 סניפים), בית דגן ומודיעין ( 2 סניפים), באר יעקב ירושלים וכרמיאל. עד סוף שנת 2021 מתוכננים כ-15 סניפים בפריסה ארצית, השוטפים מדי חודש למעלה מ-120,000 רכבים.

"סיטי וואש אקספרס" עתידה להתהדר בקרוב במכונה ראשונה מסוגה במכוני השטיפה בישראל - מכונת אוסמוזה הפוכה שמונעת הצטברות אבנית על הרכב. החברה נמצאת גם בתהליך התקנה של קווי שטיפה מייבשים המבוססים על מברשות קטיפה - בפינוק כזה הרכב שלכם עדיין לא נתקל.

15 דקות ואתם בחוץ
אם המחיר החודשי הקבוע המאפשר לכם רכב נקי תמיד והטכנולוגיה החדישה עדיין לא שכנעו אתכם, הרי שחיסכון הזמן יעשה את העבודה: לקוחות של הרשת  יכולים לשטוף את הרכב עד 21:00 בלילה ומבלים הרבה פחות זמן בכל שטיפה מלקוחות של מכוני שטיפה אחרים.  אם במכון שטיפה רגיל, רכב צריך להישאר בממוצע כחצי שעה (ובשעות עומס אפילו יותר), בנקודות השירות של "סיטי וואש אקספרס" זה ייקח לכם עד 15 דקות. מהירות היא שם המשחק. כאן הופכים את המשימה של שטיפת הרכב, שישראלים רבים מתחמקים ממנה ודוחים אותה, למשהו שאפשר לעשות בלי בעיה, על הדרך.﮳
צילום: נדיה היבא


צילום: נדיה היבא

צילום: נדיה היבא

צילום: נדיה היבא
אורי יעקובוב, 38, מייסד ״סיטי וואש אקספרס״, אשר הביא את הקונספט הייחודי לישראל, הינו יזם שהקים אמפריית ניקיון, בעשר אצבעות. בגיל 9 עלה מאוזבקיסטן, אז עוד ברה"מ. בשנת 2004 לאחר שהשתחרר משירות חלקי במג"ב, פתח ברחוב סלמה בתל-אביב, תחנת שטיפת רכב מהדור הישן. בשנת 2006 פתח תחנה נוספת בנמל תעופה בן גוריון ובשנת 2012 עוד 2 תחנות ברמת גן ובית דגן. במהלך שנים אלו, התגבשה ההחלטה להתאים את תחום הניקיון למאה ה-21 , הן מבחינת טכנולוגיה והן מבחינת שירות. בשנת 2017 בעקבות ביקור בתערוכה בהולנד, נחשף למודל האמריקאי והחליט לגייר אותו. במהלך שנת 2017 נערך הפיילוט בסניף מודיעין ושנה אחר כך הוחלט לאמץ אותו כמודל לכל הרשת.

"ממחקרי דעת קהל שערכנו התברר כי מה שחשוב לישראלי הוא אוטו נקי במינימום מאמץ, זמן וכסף. למדנו מהכשלים של מכוני השטיפה הרגילים ויצרנו מוצר שעונה על הדרישות של הנהגים בצורה ידידותית למשתמש ״ אומר יעקובוב.

 לאתר הבית ולהרשמה        www. citywash.co.il

סניפי סיטי ווש : באר יעקב, דור אלון נתב"ג, דלק מנטה נתב"ג , פתח תקווה, בית דגן, רמת גן , מודיעין ליגד, מודיעין ישפרו, ירושלים צומת פת, כרמיאל, רעננה ( בקרוב)

ערכה וצילמה: נדיה היבא

תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...