יום רביעי, 30 בספטמבר 2020

ברהיטי VOX יעזרו לכם לתכנן, לרהט, ולאבזר את כל חדרי הבית, כולל חיפויי קיר ורצפה

 זו הייתה השנה הקשה ביותר שעברה עלינו ועל העולם. הקורונה שינתה את שגרת היום, עבודה מהבית, לימודים מהבית. אנשים נשארו סגורים בבתים. 

לכבוד ראש השנה אין נכון ומתאים יותר מאשר לעצב את הבית, לרענן את החללים ולהכניס תחושה של התחדשות ושמחה. זאת, מבלי לשבור חסכונות כי מדובר במחירים אטרקטיביים ביותר. אנשי המקצוע של VOX יגשימו את החלום שלכם במהירות הבזק, וכך תוכלו לקבל את החג בלבוש חג חדש - שלכם ושל הבית.


 VOX היא ענקית הריהוט המעוצב מפולין הקיימת מזה כ- 30 שנה ונמצאת בפריסה עולמית. מוצרי הרשת מפותחים על ידי מעצבים, פסיכולוגים, אנתרופולוגים, וסוציולוגים עם מטרת-על לפתח פתרונות מעוצבים לכל חדרי הבית. החל מחדרי שינה, סלון, וחדרי תינוקות וילדים, ועד לאביזרים מעוצבים, גופי תאורה, חפצי קישוט ואמנות, טוטל לוק מעוצב.


חיפויי קיר ורצפה
תתפלאו, אבל אחת ה
נישות היותר מבוקשות ומפותחות של הרשת הם חיפויי הקירות והרצפה. חיפויי קירות מ
סדרת Kerradeco עשויים מחומרים פולימריים עמידים במים והנושאים תו תקן אש ישראלי. מבודדים אקוסטיתעם אחריות של 10 שנים. מבחר הדגמים והטקסטורות הוא רב ומגוון, החל ממראה עץ כל גווניו כמו אלון ואגוז, מראה אבן, ועד מבחר רחב של מראות בטון כמו בטון בהיר, כהה ובטון מחוספס. והשמיים הם הגבול.

היכן ניתן לשלב את חיפויי הקיר? למעשה בכל מקום. בכל חללי החדרים, במטבח ואפילו בחדרי האמבטיה היות והם עמידים במים. כך במקום קרמיקה, חיפויי הקיר של VOXיהיו אלטרנטיבה חדשנית ומעוצבת. חיפויי הקיר הם אלטרנטיבה לפתרונות מסורתיים כמו לוחות עץ MDF, , אריחי קרמיקה, טיח דקורטיבי או טפטים.מהיום תוכלו לחדש ולרענן את חללי הבית עם החיפויים של VOX ולסיים את העבודה כבר באותו היום.

בחדרי הילדים שלבו גם חיפויי הרצפה בנוסף לאלו של הקירות, הם קלים לשטיפה לניקיון ויותר לא תדאגו אם הילדים קשקשו על קירות החדר.

ומה עם חדר המדרגות? אין מתאים לכך מחיפויי הקירות והרצפה של VOX, למעשה הם מתאימים לכל חלל. לידיעתכם,את חיפויים של רשת VOX תוכלו למצוא בבתי ספר, מוסדות ציבוריים וגני ילדים בכל הארץ, בבסיסי צהל, בתי אבות, עיריות ועוד.



ריהוט חדרי תינוקות ונוער
הנישה החזקה של רשת VOX היא בחדרי התינוקות והנוער. הן בגלל המגוון, האיכות ובעיקר בגלל המחירים האטרקטיביים המתחרים בכל הרשתות הגדולות. חדרי תינוקות הם מהנמכרים ביותר ברשת. החל מ
שידת החתלה עם מגש החתלה בעל דפנות גבוהות המולבש על השידה וניתן להסרה כאשר התינוק גדל. דלתות ארונות עשויות מגנט המשמשות לוח משחק, כמו משחקי דמקה ושח, מיטות קומות עם פתרונות של ניצול החלל שנוצר כאזור משחקים, פתרונות אחסון מיוחדים ושונים, ועוד. אין מדובר פה בעוד חנות של רהיטים ממש לא, כי אם שואו רום המציע ריהוט פונקציונלי שמשנה את ייעודו ומציג פתרונות יצירתיים בשטח.




האם אתם תוכלו לעצב בעצמכם את החללים בבית? ממש כן!
בעזרת אפליקציית Vox Box,עם מערכת R.V (מציאות מדו
מה) הנגישה לכל הלקוחות ובחינם! ניתן להיכנס לאפליקציה ולרהט את הביתעם הריהוט והאבזרים של VOX. בעזרת משקפיי תלת מימד ניתן לראות בדיוק איך יראה החדר המעוצב. הצוות המקצועי של VOXיעזור לכם במתן פתרונות ועצות יעילות לעיצוב. שירות חינם ללקוחות.

בואו נקבל את השנה החדשה עם הקולקציות החדשות והרהיטים המעוצבים של רשת VOX. עצבו בעצמכם את החללי הבית, ברהיטים ובאביזרים משלימים, ובחיפויי קיר וברצפה חדשה, ובשנה הבאה יראה ביתכם כמו לקוח היישר מתוך מגזין עיצוב מוביל.



אולם תצוגה ראשי, VOXבן ציון גליס 18 פתח תקווה, מתחם M סנטר
פתוח 0900-1900, טלפון : 054-3434068


לרכישה ישירה מהאתר https://www.vox-il.co.il
להזמנות התקשרו 054-3434068 (1000-1900)

חג שמח, בריאות ושנה טובה!
מאחלת: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתיו ברונפמן חוגג את יום נישואיו

  איל ההון מתיו ברונפמן המחזיק בין היתר ברשת "איקיאה" חגג את יום נישואיו באירוע רב משתתפים בביתם של לירון הרשקוביץ בעלי חברת ריפבל...