יום שבת, 12 בספטמבר 2020

"פלסאון" מציעה להחליף את עיגול הניקוז הסטנדרטי בפינת המקלחת – בפס ניקוז מעוצב, אסתטי ואלגנטי!

נזכרים בגעגוע בחופשה האחרונה בחו"ל? ואיך בסוף כל יום טיול מהנה, אך מפרך, התפעלתם מחדש מהעיצוב המושקע בחדר האמבט ומפסי הניקוז האסתטיים הממוקמים בחוכמה בצדי פינת הדוש?

אז... למה שלא תתפעלו כל יום - בחדר האמבט הביתי? 
חברת "פלסאון" הישראלית מציעה להחליף את עיגול הניקוז הסטנדרטי שבמקלחת - בפס ניקוז מעוצב, אסתטי ואלגנטי! החברה, מהמובילות בארץ ובעולם במתן פתרונות לחדר האמבט ובפתרונות חיבור, מתמחה במוצרים מעוצבים לחדר האמבט ובמוצרי סניטציה.

צילום: פלסאון
פלסאון - פסי ניקוז מעוצב, אלגנטי ואסתטי לאמבטיה. צילום: חברת פלסאון
"כל חדר אמבט יכול להקרין אווירה יוקרתית של מלון בוטיק או צימר מפנק, ואחת הדרכים לכך היא להפוך אביזר הכרחי ולא מעוצב כמו עיגול ניקוז - לאלמנט עיצובי, שישולב באופן הרמוני עם אריחי המקלחת, תוך שהוא מנקז את המים בספיקה מעולה", מסבירה ג'יין מטלון-דריי, מנהלת השיווק של "פלסאון ישראל".

לפלסאון מגוון דגמים של תעלות ופסי ניקוז, העשויים מטקסטורות ומחומרים שונים: נירוסטה – בגוון מט או בגימור שחור מט; זכוכית – בצבע ירוק, לבן, חום ושחור; אבני פסיפס; אבן מלאכותית – לבנה, לבנה עם פס נירוסטה, שחורה עם פס נירוסטה; דגם ענתיק, ועוד.
ניתן להשיג את התעלות ופסי הניקוז באורך של 650 - 1150 מ"מ (תלוי בדגם), עם או בלי סיפון מובנה, תעלות ניקוז נמוכות, דוגמאות ותצורות שונות של חורי ניקוז - פסים לאורך או לרוחב, ריבועים, עיגולים, ועוד (תלוי בדגם).

פסי ניקוז מעוצב, אלגנטי ואסתטי לאמבטיה. צילום: פלסאון
פלסאון - פסי ניקוז מעוצב, אלגנטי ואסתטי לאמבטיה. צילום: חברת פלסאון
פלסאון מעניקה לפסי הניקוז 5 שנות אחריות.
פרטים באתר: https://www.plassondesign.co.il/

להשיג בחנויות קרמיקה ברחבי הארץ.

ערכה: נדיה היבא

תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...