רעייתו של הזמר ליאור נרקיס, ספיר נרקיס, נבחרה לשמש כפרזנטורית רשת נעלי SCOOP. נרקיס תחליף את הדוגמנית דניאל גרינברג, רעייתו של הזמר אייל גולן, הנמצאת בחודשי הריון מתקדמים ושימשה בשנתיים האחרונות כפרזנטורית המותג SCOOP.
הקמפיין בכיכובה של ספיר נרקיס יעלה בחודש ספטמבר 2020, לרגל השקת קולקציית סתיו-חורף 2020/21, בהשקעה של 1.5 מיליון ₪.
ספיר נרקיס (33) בוגרת לימודי עיצוב ואדריכלות, פרצה לתודעה הציבורית שנישאה לבחיר לבה - הזמר הים תיכוני ליאור נרקיס בשנת 2009. להם שלושה ילדים – שני בנים ובת. זהו הקמפיין הראשון של ספיר אך בשנה האחרונה החלה את צעדיה הראשונים בעסקים והקימה מותג הלבשה תחתונה תחת השם: נרקיס.
הקמפיין בכיכובה של ספיר לרשת SCOOP יכלול בין היתר: תשדירי טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, מודעות בעיתונים ובמגזינים, קמפיין מקוון, פעילות ברשתות החברתיות, פעילות יחסי ציבור ופרסום בנקודות המכירה.
לדברי רוני איינסאז, מנכ"ל רשת SCOOP: "גרינברג עשתה עבודה מצוינת למותג סקופ, הן מבחינת מודעות והן מבחינת תדמיתית. אנו בטוחים שהבחירה בספיר נרקיס אשר מייצגת את ערכי המשפחתיות והאופנתיות, עולים בקנה אחד עם ערכי המותג. בנוסף, נרקיס משמשת דמות השראה להרבה אימהות ונשים צעירות ואנו רואים בה דמות אידיאלית ורלוונטית להעברת מסרי המותג.
רשת נעלי סקופ נמצאת בבעלות אנשי העסקים פרדי ורוני איינסאז. הרשת מתמחה בעיצוב נעלים, תיקים ואביזרי אופנה לכל המשפחה. כיום הרשת מונה 65 סניפים בפריסה ארצית בקניונים ובמרכזי הקניות המרכזיים ברחבי הארץ ומעסיקה יותר מ- 600 עובדים. הקולקציה מתחדשת אחת לשבועיים במבחר דגמים אופנתיים ובמגוון סגנונות בתחום ההנעלה והאביזרים ,במחירים אטרקטיביים ובמבצעים ייחודיים לחברות המועדון של הרשת .
ערכה: נדיה היבא
הקמפיין בכיכובה של ספיר נרקיס יעלה בחודש ספטמבר 2020, לרגל השקת קולקציית סתיו-חורף 2020/21, בהשקעה של 1.5 מיליון ₪.
ספיר נרקיס (33) בוגרת לימודי עיצוב ואדריכלות, פרצה לתודעה הציבורית שנישאה לבחיר לבה - הזמר הים תיכוני ליאור נרקיס בשנת 2009. להם שלושה ילדים – שני בנים ובת. זהו הקמפיין הראשון של ספיר אך בשנה האחרונה החלה את צעדיה הראשונים בעסקים והקימה מותג הלבשה תחתונה תחת השם: נרקיס.
ספיר נרקיס - צילום אסף לוי |
ספיר נרקיס - צילום אסף לוי |
לדברי רוני איינסאז, מנכ"ל רשת SCOOP: "גרינברג עשתה עבודה מצוינת למותג סקופ, הן מבחינת מודעות והן מבחינת תדמיתית. אנו בטוחים שהבחירה בספיר נרקיס אשר מייצגת את ערכי המשפחתיות והאופנתיות, עולים בקנה אחד עם ערכי המותג. בנוסף, נרקיס משמשת דמות השראה להרבה אימהות ונשים צעירות ואנו רואים בה דמות אידיאלית ורלוונטית להעברת מסרי המותג.
רשת נעלי סקופ נמצאת בבעלות אנשי העסקים פרדי ורוני איינסאז. הרשת מתמחה בעיצוב נעלים, תיקים ואביזרי אופנה לכל המשפחה. כיום הרשת מונה 65 סניפים בפריסה ארצית בקניונים ובמרכזי הקניות המרכזיים ברחבי הארץ ומעסיקה יותר מ- 600 עובדים. הקולקציה מתחדשת אחת לשבועיים במבחר דגמים אופנתיים ובמגוון סגנונות בתחום ההנעלה והאביזרים ,במחירים אטרקטיביים ובמבצעים ייחודיים לחברות המועדון של הרשת .
ערכה: נדיה היבא
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.