יום ראשון, 12 ביולי 2020

רשת לי קופר יוצאת במבצע: קונים ב 500 שח ומשלמים רק 350 שח

רשת האופנה לי קופריוצאת במבצע שווה במיוחד על קולקציית קיץ 2020. במסגרת המבצע: רוכשים ב – 500 שח ומשלמים רק 350 ₪.

המבצע כולל את כל מגוון הפריטים לנשים וגברים: ג'ינסים, שמלות, מכנסים, חצאיות, חולצות ועוד.

תוקף המבצע החל מ 13.7.2020 עד 4.8.2020
*עד גמר המלאי *לדגמים שבמבצע

לי קופר קולקציית קיץ 2020 - צילום עופר חג'יוב 

לי קופר קולקציית קיץ 2020 - צילום עופר חג'יוב 
ניתן להשיג בכל סניפי רשת לי קופר ברחבי הארץ
המלאי עשוי להשתנות מחנות לחנות. התמונות להמחשה בלבד.

@leecooperisrael   פייסבוק/    אינסטגרם

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...