יום שני, 8 ביוני 2020

YOLOרשת המתנות והציוד לבית הספר מציגה קולקציית קיץ צבעונית לים ולבריכה

לכבוד הקיץ שהגיע מציגה רשת YOLO המובילה למתנות וציוד לילדים מוצרי ים ובריכה כייפים במיוחד שחייבים בבית כי אי אפשר להעביר את הקיץ בלעדיהם:

משקפות שחייה לילדים בצורת כריש או לילדות משקפות שחייה עם ריסים(במחיר 39 ₪), כדורי ים שקופים מתנפחים במילויים צבעוניים וטרנדיים של נצנצים, פונפונים ונוצות (במחיר 25 ₪ לכדור) כיסויים צבעוניים לנייד עמידים למים (במחיר 25 ₪) מאווררי קיץ מדליקים (במחיר 49 ₪) ועוד. יריית פתיחה צבעונית לקראת השקת הקולקציה של חזרה לבי"ס 2020.

מאווררי קיץ 49 שח 
כיסוי לנייד עמיד למים  25 שח
ניתן להשיג בכל אחד מ 20 סניפי הרשת ובאתר YOLO : https://www.yoloshops.co.il/

קניון עזריאלי גבעתיים, אוסישקין 54 רמת השרון, דיזינגוף סנטר, גן העיר תל אביב, מרכז שוסטר רמת אביב, קניון עזריאלי חולון, וסינמה סיטי גלילות, קניון שבעת הכוכבים, קניון הנגב באר שבע, פתח תקווה הקניון הגדול, עיר ימים נתניה, אייס מול אילת, קניון מלחה ירושלים, אשדוד קניון סי מול, סינמה סיטי ראשון לציון, קריון, סינמה סיטי נתניה, אושילנד כפר סבא, עזריאלי מודיעין, גרנד קניון חיפה.

אודות רשת YOLO
רשת YOLO, מתחברת לסגנון וקצב החיים של הילדים והנוער בימינו. השם YOLO, הוא ביטוי שגור בקרב ילדים ובני נוער ומילת "קיצור" ברשתות החברתיות ובמובייל, בהם הם מבלים מרבית שעות היום. משמעות הביטוי You Only Live Once, אשר מתחבר באופן ישיר עם סגנון החיים של הצעירים. הקולקציות הצבעוניות של הרשת וההיצע הרחב של מוצרים ממותגים, צבעוניים ומיוחדים, יושבים בקנה אחד עם פילוסופית "לחיות את הרגע" ומדגישים את המהות של הרשת: צבעוניות, עיצוב ובעיקר כיף. YOLO מציעה מבחר ענק של מתנות מגניבות, ציוד קסום לבית הספר, ערכות DIY יצירתיות, גאדג'טים חכמים ועוד המון המון הפתעות.

כדור ים נצנצים - 25 שח
כדור ים פונפונים 25 שח
ערכה: נדיה היבא
צילומים: סטודיוYOLO 
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...