יום שלישי, 9 ביוני 2020

קבוצת COBRA משיקה טכנולוגיה מתקדמת לניהול בית חכם: DOORe

“DOORE הכל מתחיל בדלת הכניסה”!!!
בעזרת טכנולוגיה חדשה ומתקדמת לניהול בית חכם, תוכלו מהיום לשכוח מהמפתחות לדלת כניסת הבית.

קבוצת COBRA משיקה טכנולוגיה מתקדמת לניהול בית חכם: DOORe. מדובר במערכת מאובטחת ומוצפנת בפיתוח ישראלי, לניהול הכניסה לבית ומעניקה שליטה אופטימאלית על דלת הכניסה בבית, במשרד, או בבית העסק באמצעות מנעול ופעמון וידאו חכם.

קבוצת COBRA משיקה טכנולוגיה מתקדמת לניהול בית חכם: DOORe. צילום: נדיה היבא
קבוצת COBRA משיקה טכנולוגיה מתקדמת לניהול בית חכם: DOORe. צילום: נדיה היבא
DOORe מערכת חדשנית המאפשרת לנהל את דלת הכניסה מכל מקום בעולם, משנה את תפיסת סגנון החיים הקיימת, לחיים ללא מפתח. מערכת זו כוללת מנעול חכם ופעמון וידאו המשלב מצלמה חכמה בכניסה לבית, המספקת אופציה לפתיחה ולנעילת דלת הכניסה מהנייד בכל רגע נתון. קבלת התראות ישירות לנייד על הנעשה מחוץ לדלת הכניסה, מי נכנס לבית ומתי. הכניסה לבית מתאפשרת באמצעות טביעת אצבע, או באמצעות אפליקציית DOORe לסמרטאפון בעלי מערכות הפעלה של אנדרואיד ו-iOS, ניהול הרשאות כניסה לבני המשפחה והחברים.

המערכת החדשה נועדה לשנות את התפיסה לגבי מפתחות הבית ולהקל על ניהול סיטואציות נפוצות סביב הבית, במציאות היומיומית האינטנסיבית. הודות ליכולת השליטה שלה מרחוק היא מאפשרת פתיחת ונעילת דלתות פשוטה דרך הנייד כך שהכנסת בעלי מקצוע ונותני שירותים למרחב הפרטי לא תצריך יותר שינוי תוכניות ועזיבת המשרד באמצע יום עבודה. 

התקנת המערכת תאפשר תזמון של פתיחה ונעילת הדלת לעוזרת הבית, משלוחי קניות, פיקוח על הגעת הילדים מהלימודים ובקרה עם מי הם מגיעים וגם תקל משמעותית בתופעה המוכרת של שכחה ואובדן המפתחות.

DOORe מנעול ופעמון חכם לבית צילום דרור 

DOORe מנעול ופעמון חכם לבית צילום דרור כץ 
DOORe הנה פרי פיתוח ישראלי של מיטב המוחות בקבוצת COBRA הפועלת מזה 3 עשורים, מעניקה תמונת מצב עדכנית לגבי הנעשה מחוץ לדלת בכל נקודת זמן ומותאמת לשוק הדלתות המקומי. מבוססת על רשת עצמאית נפרדת שאינה קשורה לספק האינטרנט הביתי- 4G LTE המוצפנת לרמת אבטחה גבוהה בתקן AES256 זאת על מנת למנוע פריצה, או השתלטות פצחנים. המערכת מאפשרת אופציה לשמירת היסטורית אירועים בענן מאובטח של כל אירועי המנעול החכם והקלטות הוידאו לאירועי הפעמון למשך חצי שנה.

אפליקציית DOORe מתריעה בהודעות פוש לסמארטפון על כל המתרחש בדלת הכניסה, כמו כן, האפליקציה מאפשרת לך לקיים שיחת וידאו עם אורח שמצלצל בפעמון וידאו החכם בדומה לשיחת “סקייפ”, כך שניתן גם לפתוח את הדלת לאורח תוך כדי שיחת הוידאו.
בעלי הבית יכולים לשלוח לכל בני הבית, משפחה, חברים, עובדי משק הבית ועוד “מפתח וירטואלי” לפתיחת הדלת ולהגדיר באמצעות האפליקציה את רמת ההרשאה לפעולות במערכת.



אורי סוקולוב, מנהל פעילות DOORe בישראל, מסר “שוק המנעולים החכמים בעולם מתחזק מאוד בשנים האחרונות בשל הפונקציונאליות והנוחות הרבה שהוא מציג, לצד התחזקות מהפכת ה- IOT. שוק זה נמצא במגמת עליה מתמדת, רק בשנת 2019 השוק העולמי הוערך בכ- 1.2 מיליארד דולר ולמעלה מ- 7 מיליון מנעולים חכמים שווקו. גם בארץ אנו רואים מגמת צמיחה, כשהמוצר אותו אנו מציעים למעשה מאפשר ללקוח הישראלי להתקדם לחיים ללא מפתח בצורה פשוטה, בטוחה ומהנה”

ארז לוי, אחראי על פיתוח מערכת DOORe, הוסיף “המערכת שפיתחנו מספקת פתרון כולל למגוון תופעות נפוצות ומוכרות הקיימות בכל בית. משך הפיתוח ארך למעלה מ- 3 שנים והושקעו בפרויקט זה עשרות מיליוני שקלים. חשוב להדגיש כי הרשת אליה מחוברת DOORe מוצפנת ומאובטחת ברמה גבוהה ביותר בהתאם לסטנדרטים בינלאומיים מחמירים ביותר”.

מערכת DOORE מותקנת על ידי צוות מקצועי אשר עבר הכשרה מיוחדת מטעם החברה. מערכת זו ניתנת להעברה מדלת לדלת בעת מעבר דירה.

קבוצת COBRA משיקה טכנולוגיה מתקדמת לניהול בית חכם: DOORe. צילום: נדיה היבא

קבוצת COBRA משיקה טכנולוגיה מתקדמת לניהול בית חכם: DOORe. צילום: נדיה היבא
כמה זה יעלה לנו?
מחיר מומלץ לצרכן: 89 ₪ למשך 36 חודשים הכוללת התקנת מקצועית.
התשלום על ה- SIM בנפרד ועלותו 19.90 ₪ לחודש.
להזמנות בטלפון: *3208 או באתר www.doore.co.il
אודות DOORe
מערכת DOORe נולדה מתוך צורך גובר להעניק לנו חיים ללא מפתח, שליטה חכמה על דלת הכניסה לבתים, משרדים ועסקים שונים. המשימה של DOORe היא להפוך את החיים שלנו לנוחים, פשוטים ובטוחים יותר על ידי מתן בקרה ושליטה חסרי תקדים על דלת הכניסה.
החברה פועלת  רבות ליצור מוצרים שיעזרו לכלל הציבור להגן על הדברים החשובים ביותר בבית ולהעצים אותם ואת רמת ביטחונם. ב-DOORe מאמינים שדלת הבית לא נועדה רק לאבטחת הבית. ניהול הדלת החכמה משפר את החיים בשליטה על מי נכנס לבית בזמן הנכון, בתנאים הנכונים ותמיד בשליטה של בעלי הבית.
כחברה מובילה החברה מתחייבת להעניק שירות ותמיכה בכל זמן ולהמשיך לתכנן מוצרים ושירותים משלימים, התורמים לאיכות החיים של לקוחותינו הנאמנים.

טכנולוגיה מתקדמת לניהול בית חכם: DOORe. צילום יחצ
ערכה וצילמה: נדיה היבא
בכתבה גם סרטון וצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...