יום שני, 15 ביוני 2020

"גרין באלאנס" - כמוסות צמחיות טבעיות העשויות לסייע בתהליך הירידה במשקל

הכפתור במכנסיים לוחץ?
השרוולים בחולצה לוחצים ולא נוחים?

אל תדאגו - יש פתרון!!!
"גרין באלאנס" - כמוסות צמחיות טבעיות העשויות לסייע בתהליך הירידה במשקל של ד"ר גרין - בריאות מהטבע המתמחה בפיתוח וייצור תוספי תזונה.

"גרין באלאנס" - כמוסות צמחיות טבעיות . צילום: נדיה היבא
הכמוסות מכילות מיצוי של גרסיניה קמבוג'יה, קונג'אק, ג'ימנמה, מלוח קיפח וכרומיום פיקולינאט. מעבדות החברה פועלות בעין יהב שבערבה.

בכמוסות שילוב של 4 צמחים והמינרל כרום, שעפ"י הרפואה הטבעית, תורמים לתחושת שובע (מאחר והם מכילים כמות גבוהה של סיבים תזונתיים שסופחים הרבה מים), הם מסייעים במצבים של עצירות והם עשויים לסייע בהפחתת רמות הכולסטרול והשומנים ולהאצת קצב חילוף החומרים בגוף. השילוב הייחודי בתוסף התזונה אינו מכיל חומרים מלאכותיים, משמרים או כימיים.

גרין באלנאנס מכיל:

גרסיניה קמבוג'יה: מופק מאבקה של קליפת פרי הגדל בדרום אסיה, העשויה לסייע בטיפול במצבי עצירות כרונית ובהורדת רמות השומנים והכולסטרול הרע. הקליפה מכילה חומצה הידרוקסי-ציטרית (HCA), שעשויה לעכב פעולה שהופכת פחמימות לשומנים.

קונג'אק: ריכוז גבוה במיוחד של סיבים תזונתיים מסיסים במים. במהלך עיכולם, הסיבים מתנפחים ותופסים מקום רב בקיבה, באופן הגורם להפחתת אותות הרעב הפיזיולוגיים במוח. הצמח מכיל גם רכיבים משתנים, המביאים לסילוק עודפי נוזלים מהגוף.

ג'ימנמה: צמח מטפס שמקורו במרכז ובדרום הודו, המשמש ברפואה ההודית כתרופה טבעית לסוכרת. החומר הפעיל בצמח מורכב ממולקולות המוכרות בשם "חומצות ג'ימנמיק", העשויות להשפיע על רמות הסוכר וחומצות האמינו במעיים.

מלוח קיפח: מצמחי המאכל החשובים במדבריות הנגב, המשמש את הבדואים ואת הצאן למאכל. ברפואה העממית מפיקים ממנו תכשירים לטיפול בבעיות לב, סוכרת וכאבי בטן ולהקלה בכאבי שרירים, פרקים, שיעול ועוד.

כרומיום פיקולינאט: המינרל כרום מעורב בתהליך ייצור האינסולין בגוף, מאזן את הפרשתו ומווסת את רמות הסוכר בדם. המינרל מסייע באיזון רמות הסוכר, הטריגליצרידים והכולסטרול ועשוי לסייע בירידה במשקל, מאחר והוא מגביר את קצב שריפת השומנים ומשפיע על הפחתת הרעב והכמיהה למתוקים ולפחמימות.

"גרין באלאנס" - כמוסות צמחיות טבעיות . צילום: נדיה היבא
מחיר: 169.90 ש"ח לאריזה (90 כמוסות).
כשר פרווה בהשגחת הרבנות האזורית הערבה התיכונה ובד"ץ העדה החרדית.
להשיג בבתי מרקחת, בתי טבע ובאתר http://www.tevayarok.co.il/

ערכה וצילמה: נדיה היבא

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתיו ברונפמן חוגג את יום נישואיו

  איל ההון מתיו ברונפמן המחזיק בין היתר ברשת "איקיאה" חגג את יום נישואיו באירוע רב משתתפים בביתם של לירון הרשקוביץ בעלי חברת ריפבל...