יום שלישי, 2 ביוני 2020

קניון עופר סירקין מתחדש: גשר הכניסה הצפונית פורק ובמקומו הותקנו מעליות מרווחות לנוחות המבקרים

קניון עופר סירקין שבפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, מתחדש בימים אלו עם עבודות חיפוי ושיפוץ הקירות החיצוניים. 

במסגרת זו פורק גשר מדרגות הברזל המיתולוגי, הקיים מזה 24 שנה, אשר היה סמל מאפיין של הקניון ושימש לקוחות העולים רגלית לקומה האמצעית מאזור החניה הצפונית שלו.

בעקבות השינוי, קניון עופר סירקין ישנה את פני הכניסה הצפונית של הקניון. במקום הגשר הותקנו שתי מעליות חיצוניות כחלופה נוחה ונגישה לקניון. מדובר במעליות מרווחות בתפוסה כוללת של 34 איש, המאפשרות גישה נוחה למבקרים בקניון, ביניהם: הורים עם עגלות ילדים, מבוגרים ונכים.

פירוק גשר הכניסה הצפונית לקניון עופר סירקין, צילום יחצ (8)

פירוק גשר הכניסה הצפונית לקניון עופר סירקין, צילום יחצ (8)
לדברי אילנית גריוביץ'- ברגר, מנכ"לית קניון עופר סירקין: "מהלך זה הוא חלק מפעילות רחבה המבוצעת במהלך השנה בקניון במטרה להנגיש את הכניסה הצפונית לקניון, לתושבי העיר וקהל המבקרים בקניון". לדבריה: "השקעה זו מבטאת את מדיניות הקבוצה לבצע מהלכים לטובת הלקוחות ולשפר כל הזמן את סטנדרט האירוח בקניון ואת חוויית הקנייה".

קניון עופר סירקין, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד הקניונים המובילים בפ"ת והסביבה. הקניון מתפרס על פני 3 קומות מסחר, אשר בהן כ-80 חנויות ומותגים מובילים, ביניהם: Be, שופרסל דיל, קסטרו, פוקס, פוקס הום, קרביץ, בודי שופ, לורד קיטש, מגנוליה, גראס, בודי שופ, כיתן, ללין, אירוקה, זיפ, גולברי, גלי, דונה ויקטוריה, דלתא, הודיס, טופ-טן, צומת ספרים, סקארה, גולברי, תמנון ועוד.

ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...