יום שבת, 16 במאי 2020

לראשונה בישראל הושק "פורום השינה" בראשות אבי ברססט מנכ"ל הולנדיה

השבוע הוזמנתי להשתתף במפגש כתבים ובלוגרים יוצא דופן מרגש במיוחד  ולראשונה בישראל שנערך ב-ZOOM וירטואלי ,  ברוח ימים אלה - ימי קורונה שהמפגשים החברתיים אסורים. 
זו גם הייתה מסיבת עיתונאים וירטואלית ראשונה מסוגה לבלוגרים וכתבים המכסים את התחום בישראל בעידן של קורונה.

במפגש הייחודי אבי ברססט, מנכ"ל הולנדיה ונציג ארגון השינה העולמי בישראל, השיק את קבוצת הפייסבוק בנושא: "פורום שינה - עם אבי ברססט", להעלאת מודעות וחשיבות השינה, למי שחולם לישון שינה טובה ואיכותית מבלי להתעורר בבוקר עייף ומותש.

 שינה איכותית טובה צילום סטודיו הולנדיה 
אחרי חודשיים וחצי של הסגר ובידוד היה מרגש ושמח לפגוש את כולם , אמנם מרחוק בלי חיבוקים, נשיקות ומינלינג אבל בכל זאת מפגש מרגש.

במפגש הוצג "פורום השינה" כפורום אמיתי, דינמי וקשוב, שקם כדי לספק תשובות איכותיות ומענה מקיף ובגובה העיניים, לכל שאלה, דילמה ודיון התורם לאיכות השינה של כל אחד מחבריו.

בהתאם לפעילות גלובלית של ארגון השינה העולמי תעמוד שנת 2020 בישראל בחיזוק הקשר שבין קיום אורח חיים בריא וספורטיבי לבין שינה איכותית.

אבי ברססט צילום אביב חופי
לדברי ברססט: כמומחה שינה בינלאומי, אני חולם כבר זמן רב, בהמשך ישיר לספרים המבוקשים שחיברתי, ביניהם: לילה במתנה, NAP סוד השינה המושלמת, להקים וליצור "בית" מסוג חדש לאוהבי השינה ולכל מי שחולמים לישון טוב או הרבה יותר טוב. ומכל סיבה שהיא: בריאות, פינוק"הוא הוסיף: "בפורום אתרום ככל יכולתי מהידע שצברתי לאורך שנים כאן בישראל וגם מניסיוני כמרצה ברחבי העולם ואחלוק עם הגולשים מידע חשוב, המלצות וטיפים שיתרמו לשיפור חוויית השינה של כולם".

בנוסף הוצגה התכנית להקים מערך שגרירי פורום השינה שיורכב מאנשי מקצוע בתחומים שונים אשר יתרמו אף הם מהידע, מהחוויות ומההתנסויות האישיות שלהם בנושאים הקשורים לשינה, רפואה, אורח חיים בריא, תזונה נכונה ולייף סטייל והחיבור ביניהם.

 סיון אבוט ברקן . צילום משרד יחסי ציבור
אורחת הכבוד בהשקה ושגרירה מובילה הייתה סיוון אבוט ברקן, פיזיולוגית ודיאטנית, מתמחה בשינה בריאה ותזונה נכונה, שתשתף באופן קבוע את חברי הקבוצה בידע שלה.

במהלך המפגש הדגיש אבי את המלצות ארגון השינה העולמי לשנת 2020 שעומדים השנה תחת הסלוגן:"שינה טובה יותר, חיים טובים יותר, כדור הארץ טוב יותר", להדגשת חשיבות השינה בפן הבריאותי: 

• שינה טובה יותר מאפשרת קבלת החלטות טובות יותר והבנה קוגניטיבית גם בסוגיות גדולות הקשורות בכדור הארץ. הודות לשינה טובה ניתן לשפר את איכות החיים, ולהבדיל, כאשר איכות השינה ירודה, הבריאות נחלשת ואיכות החיים נפגמת.

• שיפור באיכות השינה יכול לסייע בהפחתת הסיכון של תאונות עבודה ותאונות דרכים, לקדם את הפרשת המלטונין ולהגן על השעון ההביולוגי (הצירקדי), שיכול לסייע במניעת הזדקנות מוקדמת אצל בני אדם.

• יש להעדיף פעולות יומיומיות כמו שינה איכותית, פעילות גופנית ותזונה נכונה, שמירה על זמני שינה וערות קבועים, ממוצע של 7-9 שעות שינה ובמידה וסובלים מהפרעת שינה כרונית, יש להיוועץ על כך עם רופא מומחה."

• "שינה חשובה לבריאות הקוגניטיבית של האדם. היא יכולה לשקם את תפקוד המוח בהיבטים רבים, כמו למידה, זיכרון ומצב רוח, לעומת זאת הפרעות שינה עלולות לגרום לפגיעה באספקת החמצן של האדם, לשבש את המערכת החיסונית או לפגוע במבנה המוח שלו".

אבי ברססט  מנכ"ל הולנדיה  ונציג ארגון השינה העולמי בישראל. צילום קוקו
כל אחד מהגולשים בפייסבוק מוזמן להרגיש שותף בקבוצת "פורום שינה". שותף זה אומר חופש מלא לשתף בקבוצה מניסיונו. והכל כדי שייווצר שיח מלא, קבוצה גדולה ומחבקת. ובעיקר פעילה ודינמית.


ציבור הגולשים מוזמן לקחת חלק פעיל במסגרת קהילה בטוחה ותומכת, להתייעץ, לשאול שאלות, ולצפות לקבל מענה איכותי בכל הנוגע לשאלות הנוגעות בהם, בבני משפחותיהם בילדיהם, כדי שיחד ניתן יהיה להרחיב את הידע ואת היכולת ליהנות מאיכות שינה מרגשת. 

ביום השינה העולמי האחרון (ה- 13 במרץ 2020), יצא ארגון השינה העולמית בקריאה לפעילות עולמית בנושא חשיבות השינה הבריאה. פעילות בינלאומית המפגישה בין חוקרים, אנשי בריאות וחולים כדי להכיר בחשיבותה והשפעתה של השינה על בריאותנו.

תודה רבה לאשת יחסי הציבור - סברינה בלהסן על הרעיון והמפגש הוירטואלי ב ZOMM . מאחלת לכולנו בריאות, חזרה לימי שגרה ולמפגשים שמחים ואמיתיים.

לקבוצת "פורום השינה - עם אבי ברססט - כנסו לכאן

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:
אינסטגרם 
דף הפייסבוק : נדיה היבא
קבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!

קבוצה בפייסבוק: מגזין אופנה תיירות וסגנון חיים
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...