יום רביעי, 15 באפריל 2020

לוהט, צעיר, חצוף וכייפי עם קולקציית אביב קיץ 2020 של Ipanema

הקיץ הקרוב עומד להיות לוהט, צעיר, חצוף וכייפי במיוחד עם הסנדלים והכפכפים של המותג איפמנה Ipanema.

קולקציית אביב קיץ 2020 של Ipanema מציגה סנדלים וכפכפים, לנשים, גברים, ילדים ותינוקות המגוון גדול ורחב של דגמים אופנתיים, המתאימים למשך היום והערב ומשתלבים נהדר עם לבוש בסגנון קג'ואל ואלגנטי.


סנדלי איפמנה Ipanema קולקציית אביב קיץ 2020. צילום: נדיה היבא
סנדלי איפמנה Ipanema קולקציית אביב קיץ 2020. צילום: נדיה היבא
קולקציית הנעלים והכפכפים של איפמנה מורכבת ממספר קווים בולטים כשבינהם: סנדלים יוקרתיים עם אלמנטים כמו פפיונים, ניטים ואבנים צבעוניות עשירה. כפכפי נשים המשלבים רצועות מוזהבות, סנדלים עם עקבי פלטפורמה מוגבהים, וסנדלים מעוטרים עם ניטים כסופים לאורך הרצועה, בהדפסי חיות, פרחים ומוטיבים אתניים בהתאם לקו המוביל בעולם האופנה העולמי.

אחרי התלבטויות רבות (באתר מבחר גדול של סנדלים וכפכפים) בחרתי סנדלים מדגם Breeze - רמה חדשה של שיק!!!

בסנדלים שבחרתי  רצועה פתוחה עם דוגמה היסטרית של רשת איכותית עדינה, שתהפוך כל לוק קייצי ללא פחות ממושלם! ברצועה האחורית מספר חורים שבעזרתם ניתן להתאים בצורת מושלמת את הסנדל לרגל כדי שארגיש הכי נוח שיש.

בסנדל שבחרתי יש הכל: סטייל, ייחודיות, חדשנות ולא פחות חשוב - נוחות מירבית שתיתן לכל הנועל אותה תחושת חופש וקלילות נהדרת לאורך כל היום, כך שלא תרצו להוריד את הסנדלים מהרגליים כל הקיץ!!!
הדגם שבחרתי מגיעה בצבעי: שחור, ורוד, בג' וצהוב אופנתי משגע.


נטלי דדון - פרזנטורית של המותג איפנמה לקולקציית קיץ 2020
הצילום מאתר איפנמה
נטלי דדון - פרזנטורית של המותג איפנמה לקולקציית קיץ 2020
הצילום מאתר איפנמה

לראשונה, בקיץ 2020 יש למותג פרזנטורית שכולנו מכירים ואוהבים - נטלי דדון - דוגמנית ומנחת טלוויזיה ישראלית. ידועה בעיקר בזכות השתתפותה בתוכניות הטלוויזיה, ב"הישרדות VIP" ו"האח הגדול VIP" וכן השתתפה בקמפיינים מובילים בישראל.

סנדלים וכפכפים בשלל צבעים, צורות, דגמים, עם או בלי אביזרים, מייצגים יותר מכל את הקיץ, את החופש ולא רק את הים. כיום שלא כמו בעבר, נוהגים לנעול כפכפים בכל מקום ולא רק לים ולבריכה. הכפכפים הפכו לנעלים לגיטימיות גם למקום העבודה ואפילו לחתונה, ונועלים אותם נשים וגברים, צעירים, מבוגרים וגם ילדים.

אז אם לא שמתם לב, האביב-קיץ כבר כאן, שמש וממש כבר חם!!!
אז אל תמתינו לסוף הקיץ או לסיום ימי קורונה (...מי יודע מתי זה יקרה!!!), גם אתם יכולים להינות כמוני מהסנדלים והכפכפים של המותג.

כנסו לאתר https://www.ipanema.co.il/ וקנו את הדגם או הדגמים שאתם אוהבים.
האתר עובד בימים אלו עם משלוח עד הבית. ניתן לבצע הזמנות ולקבלן במהירות.
בימים כתיקונם ניתן לרכוש את הנעלים במגוון חנויות ברחבי הארץ, ובחנות בשינקין שבתל אביב.


סנדלי איפמנה Ipanema קולקציית אביב קיץ 2020. צילום: נדיה היבא
סנדלי איפמנה Ipanema קולקציית אביב קיץ 2020. צילום: נדיה היבא
קצת על החברה והמותגים...
חברת גרנדנה GRENDENE מברזיל הינה החברה הגדולה בעולם לייצור סנדלים וכפכפים.
בתחילה חברת גרנדנה הייתה בעל מותג אחד- RIDER עם מספר דגמים מצומצם. עם התפתחות החברה במשך השנים נוספו מותגים רבים והקולקציה הלכה והתרחבה. כיום בין מותגי החברה ניתן למצוא את IPANEMA CARTOGO, GRENDHA, RIDER, BARBIE, HELLO KITTY, BEN 10 ועוד…

מוצרי החברה הינם באיכות מעולה, עמידות גבוהה, נוחיות מירבית, התאמה לצרכי הלקוחות, עם דגש רב על העיצוב ושימוש בחומרי גלם ייחודיים ובלעדיים. החברה מציגה כל עונה קולקצייה מרהיבה, אופנתית, נשית ומקורית. המגוון הוא עצום ורחב הכולל סנדלים וכפכפים לכל הגילאים ומתאימים לכל צורך ומטרה. הקולקציה משלבת עיצובים חדשניים ובלעדיים, בשילוב הדפסים בשלל צבעים, אבני חן ותכשיטים ועשויה מחומרים משובחים ביותר. המותג הברזילאי נאמן לקו המתווה אותו מתחילת דרכו, של חדשנות, צבעוניות, מקוריות בכל שנה ושנה.

כתבה, ערכה וצילמה: נדיה היבא
בכתבה גם צילום באישור שימוש היח"צ

תוכלו למצוא אותי גם ב: 
אינסטגרם 
דף הפייסבוק : נדיה היבא
קבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...