יום חמישי, 20 בפברואר 2020

"אופי טופי מלכת היופי" ספר הילדים שמגיע לראשונה עם אפליקציה, להעשרת חווית הקריאה בתוספת מולטימדיה לכל המשפחה!

הכירו את הספר "אופי טופי מלכת היופי" שמסביר בהרפתקה קסומה – כיצד להקנות הרגלים בריאים ולחזק את הבטחון וההערכה העצמית אצל הילדים מומלץ לכבוד יום המשפחה שחל ביום שלישי  ב - 25 בפברואר..

הספר "אופי טופי מלכת היופי" עוזר לחזק את הביטחון וההערכה העצמית של ילדינו, בכך שמבקש למצוא את האוצר הפנימי המיוחד בכל ילד וילדה. הספר מלמד אודות הרגלי תזונה בריאים עם אפליקצית מולטימדיה שתעשיר את חווית הקריאה עם שעת סיפור, יצירה, תרגילי התעמלות ואפילו עצות מעשיות להורים מד"ר נעמי אפל ואופירה עזריאלי.

הספר עדכני, מתאים לעידן המודרני,  מזכיר את יחס הסביבה  לילדים,  ובעיקר את  יחס הילדים אל עצמם.  הספר הוא בעצם שעת סיפור, שבה יהיה אפשר לראות ולשמוע את הסופרת קוראת את הסיפור ולדפדף יחד איתה באמצעות אפליקציה שניתן להוריד בחינם. 

בסוף הספר תוכלו למצוא טיפים להעלאת הערך בעצמי של ילדכם, ודפים לשעת יצירה.
ממליצה בחום להחזיק את הספר בכל בית.


אופי טופי מלכת היופי - הספר. כריכה קדמית
העלילה של הספר מגלה לנו את עולמה של ילדה עגלגלה, לא בטוחה בעצמה אבל עם כישרון שירה מיוחד. אחרי הופעה ומחיאות כפיים, כמה מהילדים צחקו שהיא עגולה ונראת כמו בלון. אופי טופי חוזרת הביתה בוכייה ואז מתחיל המסע עם פירות אדיבים והורים אוהבים, היא מגלה את סוד הבריאותונים וגם את אוצרותיה הפנימיים, אשר בזכותם היא מרגישה טוב מבחוץ ומבפנים.

המטרה של הספר היא להסביר לילדים שבכולנו יש אוצר פנימי מיוחד! אנחנו נמוכים, גבוהים, רזים או שמנים - הכי חשוב זה שכולנו מיוחדים! "ברגע שהילד מבין את החוזקות שלו, מקבל תמיכה והעצמה מהבית בו הוא גדל, כך גם הדימוי העצמי שלו יהיה גבוה יותר", מסבירה עזריאלי.הספר גם מקנה הרגלים בריאים בתחום התזונה ומדריך את הילדים שהכל צריך להיות במידה - לא חייבים לוותר לגמרי על הממתקים, אבל לזכור שחשוב להקפיד על אכילת ירקות, פירות ובאופן כללי לשלב יותר מאכלים בריאים.

מדובר בספר הילדים הראשון שמגיע עם אפליקציית Greatboox - אפליקציה ידידותית למשתמש, שזמינה להורדה בחינם לכל מערכת הפעלה – אנדרואיד ואייפון. באפליקציה תמצאו מגוון רחב של מולטימדיה, ביניהם:סירטוני וידאו, שיר, שיח עם הילדים, יצירה וכו׳. האפליקציה מחליפה קוד ה - QR - קוד המיושן ששימש מדיום מודפס להפניית הקוראים למולטימדיה בסמארטפון.


אופירה עזריאלי, צילום ליה יפה
ההשראה לכתיבת הספר הגיעה לאופירה עזריאלי מזכרון ילדותה, כפי שהיא זוכרת את עצמה כילדה שמחה, מאושרת וגם עגלגלה. "בזכות הבית החם, האוהב, המחזק והמעצים בו גדלתי, הייתי ילדה עם ערך עצמי ודימוי עצמי גבוה. עמדתי על במות ושרתי סולו, רקדתי בלט בלי שום רגשי נחיתות שיש לי פולקעס שמנמנים ובטן עגלגלה. אני גיליתי את ה״אוצר״ שלי מגיל צעיר, בזכות הבית המעצים והתומך, ולכן גדלתי עם בריאות נפשית טובה ובלי ״צלקת״, גם כאשר ילד שאל אותי בכיתה ד' אם אני בהריון..." הסבירה עזריאלי.

אודות מחברות הספר:
אופירה עזריאלי – סופרת ומרצה, ילדותה כילדה עגולה מאושרת ושמחה היא ההשראה מאחורי הסיפור. בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות. כתבה את ספר הסיפורים הקצרים "פירורים של חום". את הפירורים שאספה לאורך שביל חייה, היא מפזרת כעת בסיפורים ובהרצאות לקהל הרחב.

ד"ר נעמי אפל – מומחית ומדריכה בטיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT), עו"ס, מנהלת מכון שיטות, מנהלת אקדמית של המגמה לטיפול הורי, זוגי ומשפחתי בתוכנית הישראלית להכשרת מטפלים התנהגותיים קוגניטיביים בתל השומר, מרצה בפקולטה לרפואה, אוניברסיטת ת"א. חיברה שבעה ספרים לילדים, הורים ומטפלים, בהם רב המכר: "לדבר CBT עם הורים וילדים".

ניתן להשיג ברשת חנויות סטימצקי

ספר בכריכה קשה
איורים: מיכל גליק
שנת הוצאה: 2019
מחיר מומלץ לצרכן: 74 ש"ח


אופירה עזריאלי, צילום ליה יפה
ערכה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ב 
אינסטגרם 
דף הפייסבוק : נדיה היבא
קבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...