יום רביעי, 5 בפברואר 2020

ברשת לי קופר סוגרים את החורף במבצעים שלא תרצו להחמיץ

רשת האופנה לי קופר יוצאת במבצע: סוגרת את החורף עם מבצע אופנתי ומשתלם במיוחד.
במסגרת המבצע : רוכשים ב-500 ₪ מפריטי קולקציית חורף 2020 ומשלמים רק 250 ₪.

המבצע כולל מגוון רחב של דגמים לנשים וגברים, בניהם: ג'ינסים, חולצות, פוטרים, ז'קטים, סריגים, מעילים דמוי עור, מעילי פוך, טי-שירטים עם הדפסים אייקונים עדכניים, מכנסיים בגזרות אופנתיות, חצאיות ועוד.

קמפיין סתיו חורף 2019-20 רשת לי קופר, מחיר מימין 249.90 צילום עופר חג'יוב' 
קמפיין סתיו חורף 2019-20 רשת לי קופר, מחיר מימין 249.90 צילום עופר חג'יוב' (12)
המבצע בכל סניפי לי קופר בתוקף החל מ- 05.02 עד 15.2
*לדגמים שבמבצע

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

עקבו אחרי גם ב 
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...