יום ראשון, 16 בפברואר 2020

טיפים חשובים לפני שבוחרים פאה המותאמת לשלבי מחלת הסרטן

אלי כהן, מומחה לפאות ותוספות טבעיות, הינו היחיד שמציע פאה מודולרית לחולות לפי שלבי המחלה, המציא לאחרונה פאת ואקום הנצמדת לראש ללא חומרים כימיים או דבקים, שומרת על יציבות בזכות רשת דקיקה שעשויה מחומר מנדף ונותן טיפים חשובים לחולה שזה עתה התבשרה.


אלי כהן צילום ניר קידר (3)
טיפים לבחירת פאה למתמודדות עם סרטן

1. לא משלמים פעמיים   פאה מודולרית היא גם תוספת וגם פאה לכן אין צורך לשלם פעמיים: גם על פאה וגם על תוספת לפאה. אצלנו במרכז התשלום הוא כולל לכל שלבי המחלה וזהו חסכון משמעותי. הפאה כוללת מענה ראשוני לדילול השיער בעקבות הטיפולים, מעבר לפאת וואקום לאחר נשירה מלאה ולבסוף אנו מציעים גם תוספות שיער לתהליך ההחלמה, כשהשיער גודל בשנית.

2. אחריות   בדקו מה האחריות המוצעת על הפאה, שכן מדובר בתהליך שאינו מוגדר בזמן קבוע. אני מציע תמיד שנתיים אחריות בהתאם לצרכים של הלקוחה ומפעיל בית מלאכה בתוך המרכז ברמת גן, על מנת לאפשר תיקונים מהירים ולמנוע מצב בו מטופלת צריכה לחכות עשרה ימים עד שהפאה תחזור מהמפעל.

3. תחזוקה   יש צורך ללמוד איך לטפל בפאה והקפידו לבקש הוראות מכין הפאה. יש דרך מיוחדת לחפוף ולתחזק את הפאה כך שתעניק מראה מיטבי לאורך זמן. אני תמיד מלמד את הלקוחות כיצד לחפוף ולטפל בפאה באופן שוטף לתחזוקה מיטבית.

4. למראה טבעי   אין שום סיבה שפאה המותאמת באופן מודולארי ומקצועי לא תראה כשיער אמיתי. צורך זאת צריך גם לעשות תספורת לפאה. אני אוהב להשתמש בשערות טבעיות עם מראה טבעי, כמו קצוות מפוצלים וגווני שמש טבעיים למראה אותנטי.


אלי כהן צילום ניר קידר 
5. גם למתולתלות   היום אין צורך לעבור למראה חלק בשימוש בפאה. במרכז אנו מציעים גם פאות למתולתלות, העוברות תהליך סלסול חדשני בזכות טכנולוגיה מתקדמת, שאינה כוללת שימוש בחומרים כימים על הפאה.

6. פאות קצרות   מומלץ שיהיה מסיב סינטטי מיוחד המכונה ביולון המתנהג כמו שיער טבעי ושומר על התסרוקת לאורך זמן, חשוב להיזהר משיער סינטטי רגיל שהוא לא עמיד לחום.

7. במקרה חירום   למי שהחליטה ברגע האחרון או נדרשת במהירות למענה פאתי, במרכז לפתרונות שיער ניתן להשיג פאות גולמיות שמחכות להתאמה. הכנה של פאה לוקחת עד 10 ימים. במקרה של תיקון או תוספות אני מאפשר תיקונים מיידים בזכות בית המלאכה שפועל במרכז ומעניק מענה מיידי ללקוחות בזמינות גבוהה. 

התוספות ועיצוב הפאה נעשים בבית המלאכה שבמרכז ובכך מאפשרים מתן מענה מיידי לחולות בהתאם לצורך: עד 10 ימים לעיצוב פאה חדשה ובמקרים מיוחדים בהם נדרשת הפאה מהיום להיום אפשר להגיע בבוקר ולצאת עם פאה מושלמת עד שעות הצהריים. במקרים מיוחדים בהם החולה נמצאת בבידוד אלי גם מגיע עד אליה על מנת להקל על התהליך.

8. מתי לוקחים את הפאה?   מומלץ להגיע לקבל את הפאה ביום ה-13\14 לאחר הטיפולים, כאשר מתחילה הנשירה. במקרים אלו מציע אלי שירות של תספורת בחדר פרטי ללא מראה, המאפשר לעשות את ההתאמות הנדרשות לפאה הסופית לצד הסבר על חבישת הפאה, הטיפול ותחזוקה באופן אישי. "נשים תמיד רואות שהשד אינו נורא כל כך ומרגש לראות אותן יוצאות עם חיוך", מסכם אלי את התהליך.


לפני... צילום: יחצ

אחרי... צילום: יחצ
הפאה המודולרית של אלי מאפשרת פתרון לאורך כל שלבי המחלה וכוללת פאה חלקית, פאה מלאה ותוספות שיער במחיר כולל – על מנת לבוא לקראת הנשים ולהעניק להן את הפתרון האופטימלי בכל שלב ושלב. 

"כשאישה מגיעה אלי לייעוץ אני תמיד יושב איתה בחדר פרטי, מברר אלו תרופות וחומרים היא מקבלת במסגרת הטיפולית ואילו תופעות לוואי עתידות להתרחש. במקרים שהחולה אינה יודעת מה הוא הצפי אלי מפנה אותה חסרה לרופא המטפלת כדי לקבל תמונה ברורה יותר אם ינשור השיער או לא. במקרה והצפי הוא לנשירה חלקית, בה השיער מדלל ונושר בהיקף של בין 60-50% אני מציע שימוש בפאה מודולרית, המותאמת באופן אישי למבנה של הראש, ללא שימוש בדבקים או חומרים כימיים הפוגעים בשיער הטבעי ועור הקרקפת. בהמשך, אם הנשירה מתגברת, קיימת אפשרות להשלים את הפאה המודולרית לפאת ואקום מלאה, שנצמדת לראש ללא חומרים כימיים או דבקים ועדיין שומרת על יציבות בזכות רשת דקיקה שעשויה מחומר מנדף המונע הזע ומיוצרת בטכנולוגיה אגרונומית ייחודית. בנוסף אני מפעיל בית מלאכה במרכז ברמת גן, שמאפשר תיקונים מהירים במקרה הצורך, ומונע מקרים שצריך לחכות עד עשרה ימים שהפאה תחזור מהמפעל", מסכם אלי.


אלי כהן - המרכז לפתרונות שיער מתמחה בשזירת תוספות שיער טבעיות, מילוי שיער דליל, תוספות שיער טבעיות בשיטות שונות כולל קליפס, סיכות או קשירה, הדבקות בהתאמה לכל סוגי השיער. במקום ניתן לקבל ייעוץ אישי. 

אלי כהן היחיד בארץ התופר ומתקן את התוספות במקום. בנוסף תמצאו במרכז מגוון פאות אופנתיות בהתאמה אישית ופתרונות לדלילות שיער בשימוש רשת אוריאן החדשנית. 

המרכז של אלי כהן שוכן ברח' ז'בוטינסקי 1 ר"ג (דימול). 
טל': 03-6127177, אתר www.hair-center.co.il

ערכה: נדיה היבא
הטיפים באדיבות אלי כהן, אמן הפאות ומייסד המרכז לפתרונות שיער בר"ג
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

עקבו אחרי גם ב 
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...