יום שבת, 29 בפברואר 2020

פסטיבל "ארנבת מרץ 2020" של מרכז 'כלים' בת ים

חיבורים מרתקים בין יוצרים, יצירה, קהל וקהילה: רקדנים בעלי לקויות ראיה ועיוורים, צעירים בעלי מוגבלויות שונות ובני נוער מבת-ים, מפגשי מחול מיוחדים בהשתתפות הקהל והאמנים היוצרים - והכל על במה אחת.

פסטיבל המחול "ארנבת מרץ 2020" במרכז 'כלים' בבת ים (24-29/3/2020) יוצא לדרך!

כוריאוגרפים בינלאומיים, יוצרי מחול, רקדנים מקצועיים לצד אנשים בעלי מוגבלויות ובני נוער, כולם יעלו על במה אחת ויציגו מופעי מחול ואמנות עם ערך מוסף. הפסטיבל יוצר חיבורים בין יוצרים, יצירה, קהל וקהילה, ומביא אל קדמת הבמה את השיח האישי, האנושי והפוליטי המתגלם בגוף.

ענת ודן.  קרדיט צילום - נטשה שחנס (Custom)
שטח הפקר.  ארי טפרברג  (7) (Custom)
החיבורים המרתקים אשר יוצגו השנה במסגרת הפסטיבל מביעים את חשיבות המחול ככלי לביטוי, לחיבור בין אנשים וככלי ליצירת קהילה: רקדנים בעלי לקויות ראיה במופע מונגש לקהל עיוורים לראשונה בישראל, פרויקטים שונים עם בני נוער מבת-ים ועם בעלי מוגבלויות שונות.

במהלך הפסטיבל הקהל לוקח חלק פעיל, משתתף בסדנאות תנועה וחימום עם יוצרים מובילים והאומנים המציגים, ובאמצעות התנועה המשותפת הקהל הופך להיות חלק מהחוויה.

בפסטיבל תוצג תערוכת הצילומים הייחודית של הצלם יאיר מיוחס״לעצור לרגע״ באוצרות רונית רייק.

Legno- Photo Credit Lea Brugnoli (Custom)
Merav_Stav by Ophir Ben Shimon
ענת דניאלי ויאיר ורדי, המנהלים האמנותיים של הפסטיבל: "בפסטיבל השנה בחרנו לעסוק בשאלה כיצד המחול והעבודה עם הגוף מאפשרת לנו לפתוח מרחבים חדשים, לעיתים לא מילוליים, והאם אפשר להשתמש ביצירה אמנותית ובכוריאוגרפיה בפרט ככלי שימושי? לצד הבכורות והעבודות של היוצרים המקומיים והבינלאומיים, הפסטיבל מרחיב את המעשה האמנותי דרך חיבור גופים של יוצרים ורקדנים מיומנים עם גופים בעלי איתגורים שונים ועם הגוף הנוכח של הצופה. 

על הבמה יתקיימו חיבורים של קהילות אשר לרוב לא נמצאות בקדמת במה ודרך עבודה משותפת מאפשרות לנו להרחיב את מנעד התפיסות שלנו על הגוף והיופי. אנו מזמינים את הקהל לבוא, לנוע ולהשתתף איתנו במפגשי מחול מרתקים".

מרכז 'כלים' הוא מרכז מחול בינלאומי ובית למחול עכשווי הפועל בבת ים. 'כלים' מהווה מרכז ייחודי בנוף מחול הישראלי. הוא משמש כמרחב המצמיח יוצרים ויצירה ובמקביל משלב ומחבר בין אומני מחול, בין פרקטיקה כוריאוגרפית לתיאוריה, ומטפח את תחום המחול בקרב הקהילה דרך עבודה עם תלמידים ותלמידות, בני ובנות נוער, קשישים וקשישות, תושבי העיר בת ים, בעלי ובעלות מוגבלויות ועוד.

בין היוצרים בפסטיבל: אופיר יודלביץ', סתיו מרין, מרב דגן, אורי שפיר, מעיין מרציאנו, עדי שילדן, מיכל סממה, הגר טננבויים, שירי סבח טייכר, אורלי אלמי, ניר וידן ועוד רבים אחרים.
ניהול אמנותי: ענת דניאלי ויאיר ורדי

המופע של דניאל שופרא.  קרדיט צילום סיון מויאל (Custom)
שירי טייכר - קרדיט צילום למוטי טייכר Motti Teicher (Custom)
לפרטים נוספים, כרטיסים ומחירים באתר http://kelim.org.il/ או בטלפון 03-9391069.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

תוכלו למצוא אותי גם ב 
אינסטגרם 
דף הפייסבוק : נדיה היבא
קבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...