יום שבת, 18 בינואר 2020

רשת התכשיטים רוני קהאן RONI KHAN משיקה את קולקציית חורף 2020

השבוע השיקה רוני קהאן RONI KHAN בקניון הזהב שבראשון לציון את קולקציית התכשיטים לחורף 2020. בקולקצייה החדשה תוכלו למצוא מבחר גדול של תכשיטים המתאימים לכל טוטאל לוק המתחיל בשעות הבוקר, ממשיך לשעות היום והעבודה, וגולש לשעות הערב ליציאה או למסיבה סוערת.


רשת התכשיטים   רוני קהאן RONI KHAN משיקה את  קולקציית חורף 2020. צילום: נדיה היבא
בקולקציה החדשה תכשיטים יפייפיים ומעוצבים בטוב טעם, בסגנונות שונים, המאופיינים בשילובי גוונים, חומרים, ואלמנטים שונים. הבחירה בתכשיט  שרציתי הייתה קשה ומבלבלת כי כולם מצאו חן בעיני.

זאת לא הפעם הראשונה שאני מסקרת את התכשיטים של רוני קהאן, וכל פעם אני מופתעת מחדש מהעיצובים הנהדרים, החדשנות והאופנתיות והחומרים העכשווים שמקפיצים כל מראה בכל שעות היום והערב.


רשת התכשיטים   רוני קהאן RONI KHAN משיקה את  קולקציית חורף 2020. צילום: נדיה היבא
רשת התכשיטים   רוני קהאן RONI KHAN משיקה את  קולקציית חורף 2020. צילום: נדיה היבא
רשת התכשיטים רוני קהאן RONI KHAN משיקה את קולקציית חורף 2020. צילום: נדיה היבא
אז מה חדש בקולקצייה לחורף 2020?

שרשראות קצרות בסגנונות שונים, שרשראות צמודות צאור, וגם שרשראות ארוכות בסגנון צעיר ועכשווי, מעוצבות, בגוונים מיטליים ובגווני ים נהדרים, מלאות בחן שיקפיצו לכן את הלוק עם  עגילים תואמים.

בקולקציית הטבעות תוכלו למצוא טבעות גדולות ומרשימות, בעיצובים שונים, מלאות נוכחות שאי אפשר להתעלם מהם. ולמי שאוהבת - גם טבעות בסגנון קלאסי בעיצובים עכשוויים מודרניים. חלק מהטבעות משובצות באבני זרקון שתמיד נמצאות באופנה.

בקולקציית העגילים תוכלו למצוא עגילים התואמים לשרשראות, עגילים כמו חצויים בגווני פנינה ואפור מטאלי, עגילים בצורת מעטפה כמו מקופלים וגם עגילים בסגנון קלאסי.


רשת התכשיטים רוני קהאן  משיקה את קולקציית חורף 2020. צילום: נדיה היבא

רשת התכשיטים רוני קהאן  משיקה את קולקציית חורף 2020. צילום: נדיה היבא
הלהיט החדש בקולקצייה : צמידי מתכת מרשימים מעוצבים בדוגמאות שונות עם כיסוי דמוי עור בשני צבעים, שניתן להסיר ולהחליף לצד השני, בכך מתקבל צמיד בצבע אחר. הצמיד מוצע בגוון כסף, שחור ואדום.

בדוכני הרשת תוכלו למצוא גם סטים מרשימים המתאימים למתנת אהבה וחברות, מתנה לאשה הקלאסית והאלגנטית, וגם מתנה לאישה מודרנית ועדינה.

התכשיטים של של רוני קהאן  התכשיטים העדינים והקלסיים עשויים סטיינלס סטיל, מתכת היפו-אלרגנית שניתן להתקלח איתה ואשר שומרת על הגוון שלה.


רשת התכשיטים רוני קהאן משיקה את קולקציית חורף 2020. צילום: נדיה היבא
קולקציית התכשיטים של רוני קהאן לחורף 2020. צילום: נדיה היבא
 המחירים מתאימים לכל כל כיס ונעים בין 59 ש"ח ל-329 ש"ח - כל אחת תוכל לרכוש את התכשיט שהיא אוהבת, וכל אחד יוכל לקנות מתנה לאחת שהוא אוהב.


כל התכשיטים מבית RONI KHAN עוצבו על ידי עשרות מעצבים שונים ממקומות שונים בעולם, אליהם רוני נחשפת, מספר פעמים בשנה, בתערוכות תכשיטים גדולות ברחבי העולם. בתערוכות אלו מחפשת רוני , כל פעם מחדש, את המעצב והעיצובים הייחודיים והמעניינים, והכל על מנת להיות עדכניים וחדשניים.

כדי להגיע למחיר נוח, ולאיכות טובה,  מייצרים את התכשיטים במספר מפעלים, על פי הזמנות של דגמים מיוחדים , באיכות מקסימלית אליה ניתן להגיע במחיר המטרה. 

קולקציית התכשיטים של רוני קהאן לחורף 2020. צילום: נדיה היבא

 קולקציית  חורף 2020 של רוני קהאן. צילום: נדיה היבא
התכשיטים מבית RONI KHAN הינם תכשיטים מיוצרים משילובי מתכות שונות איכותיות  בגווני כסף וזהב ללא ניקל. חלקם בשילובי עור ו/או דמוי עור, שילובי בד ומתכות שונות, וחלקם אף צבועים בשלל גוונים בעבודת יד.
חלק מהתכשיטים משובצים בזרקונים ו/או דמוי יהלומים שונים כגון קריסטלים, זכוכית ועוד.
חלקם עשויים מסטיינלס סטיל, המוגדר כחומר היפו אלרגני השומר על צבעו גם במגע עם מים.

להשיג בכל סניפי רשת RONI KHAN ברחבי הארץ  https://www.ronikhan.com/

קולקציית התכשיטים של רוני קהאן לחורף 2020. צילום: נדיה היבא

קולקציית חורף 2020 של רוני קהאן. צילום: נדיה היבא
ערכה כתבה וצילמה: נדיה היבא

עקבו אחרי גם ב 
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...